"Már megint pletykálsz asszony?"
Csak hunyorítva néztem rá,amire feltartotta két kezét,mint mikor megadják magukat az emberek. Szerintem leszűrte a dolgokat.
-Azért ne ölj meg szemmel, nem lesz ki vigyen holnap randizni.- vigyorgott el.
-Akkor vigyázz a szádra.Felálltam és kezembe vettem a pizsamámat. Ezután megcéloztam a fürdőt ami nem volt messze hisz a szobából nyíllik. Lepakoltam a ruhámat majd leöltöztem és a zuhany alá álltam. Gyorsan akartam végezni,Jeonggukból azt is kinézem, hogy direkt benyit.
Elzártam a zuhany majd felkapkodtam magamra a ruhákat és kiléptem a fürdőből. Leültem Kook mellé az ágyba aki tv-zett. Érdekes módon a Tvn ment gondolom megjegyezte a múltkor.-Mehetsz Ggukie.
-Megyek is. - kiszállt az ágyból és olyan pózt vágott mint valami boxos a deákon. (felül látható a kép) Nem bírtam ki nevetés nélkül, és ennek az ára az volt hogy leestem az ágyról. Jeongguk csak mosolygott rajtam aztán bemenet a fürdőszobába. A könnyeimet törölgetve feküdtem az ágyban majd vártam hogy elkezdődjön a sorozatom.Bőven néztem a sorimat mikor Kook kilépett a fürdőből. Eszméletlenül jól nézett ki. Vizes haj, mellkasára simuló póló és a lenge nadrágban is feszülő combjai. Végig mértem majd megnyaltam a számát,amit ő is észre vett.
-Ne csináld ezt mert a végén leteperlek.-mondta komolyan. Én csak lehajtottam a egyre vörösödő fejemet és vártam míg elmúljon a kínos szituáció.
Ggukie befeküdt mellém én pedig kicsit oda csúsztam hozzá. Remélem azért nem zavarj.-Nem harapok gyere közelebb.- mondta rám sem nézve. Közelebb araszoltam hozzá majd a mellizmaira raktam a fejem.Hmm kényelmes. Fogalmam sincs hogy mikor de elaludtam. Egész kényelmesek voltak Kook mellei,mint két párna.
Izgatottan keltem fel az ágyból és indultam meg a konyha felé. Úgy gondoltam ha már itt vagyok mindenkinek csinálok reggelit. Gyors csináltam tojást baconnel ilyen amerikaiasan. Remélem Bibi is meg eszi. Emlegetett szamár totyogott le a lépcsőn kicsit bóbiskolva.
-Szia Jimin bácsi.
-Jó reggelt Eunbi.-mosolyogtam a kis édesre.- Figyelj pici,hívj csak Jiminnek mostmár.
Ha már az apukáddal randizok. Tettem hozzá magamba. Meg persze már az óvóbácsija sem vagyok.
-Oké Jimin.-vigyorgott miközben leült az asztalhoz. Ezután Kook is méltóztatott lejöni.Majd hozzá láttunk a reggelihez, együtt.
Sziasztok!😊Tudom elég későn rakom ki megint a részt, remélem azért nem baj. Megint csodás "helyezései" vannak ennek a kis fanfictionnek.
Köszönöm nektek❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Because of the kid... 《Befejezett》
FanficHello Jimin vagyok, egy óvóbácsi. Az óvodában van egy kislány akit Eunbinak hívnak. Az apukája Jeongguk aki egy modell cég vezetője. Elhívott kávézni hogy többet beszélgessünk Eunbiról. Nézzük mi sül ki belőle. 2021 03. 25~ 2021 09. 25