" A nap további részében a gyerekek játszottak mi meg csak beszélgettünk. Hamar eljött az óvi vége annak ellenére, hogy nem akartam. "
-Gyerekek pakoljátok összeállított játékokat aztán mehetünk az öltözőbe mert jönnek a szüleitek. - szólt a piciknek Yuna. A gyerekek elkezdtek pakolászni, a gyorsabbak már az öltözőbe is voltak. A szülők is kezdtek megérkezni a porotyjaikért.
-Jimin bácsi segítesz? -nyújtotta a kis kabátját Eunbi.
-Persze picur. - mosolyogtam rá. Túl édes. Miközben feladtam Bibire a kabátot egy hangos "apát" ordibált. Szóval tudtam hogy Jeongguk már itt van. Mikor hátra fordultam az ajtófélfának dőlve figyelt minket.
-Mehetünk Jiminie?
-Igen persze. Csak egy pillanat. -Sooyeonhoz fordultam- ugye meglesztek?
-Persze. - vigyorgott pajzánul.
-Akkor okés, sziasztok. - köszöntem el tőlük.A kocsihoz indultunk, előttünk Bibi ugrált.
-Olyan fura volt az a lány, netán rosszban vagytok?
-Ohh dehogy csak kicsit dilis.
-Értem. - ennyivel le is tudta a beszélgetést mivel megérkeztünk a kocsijához. Szokás szerint az anyós ülésre ültem Kook a volán mögé Eunbi pedig hátra.-Jimin bácsi megint énekelsz majd? - a fejem tiszta vörös volt. Nem hittem hogy megemlíti. Sőt nem is akartam hogy szóljon bármit is erről ha Kook itt van.
-Jiminie mikor énekeltél te a lányomnak.
-Mikor megnéztem a cicáját, a kocsiba. - vágott közbe Bibi.
-Igen, de az egy egyszeri alkalom volt.
-Nemáár - hisztizett a kislány - pedig a hot pinket nagyon jól énekeltük. - kuncogott a rosszcsont.
-Na ezt én is hallani akarok. - vigyorgott Kook és bekapcsolta a hot pinket.
-Gyerünk Jiminie.
-Igen Jimin bácsi. - biztattak. Nem is tudom melyik a rosszabb gyerek.Beadtam a derekamat...megint. Szóval elkezdtem énekelni. Bibi csatlakozott Kook pedig mosolyogva figyelt minket.
-Hát ez nagyon jó volt Jiminie. -rárakta a combomra a kezét és elkezdte simogatni. O-oh. Ez így nem lesz jó.
-Dehát én is énekeltem. - durcizott Bibi.
-Te is ügyes voltál picim. A durcis fejből egy vigyorgós édes fejre váltott. Milyen lehetett az anyja, kíváncsi vagyok.Oda értünk a házakhoz. Hát körül belül háromszor akkora mint az enyém. Kicsit kínosan éreztem magam. Beérve az ajtón lehúztam a cipőmet a kabátom pedig egy elég csicsás fogasra akasztottam.
-Túl sok papucsom van szóval ezt neked adom nehogy megfázz mikor itt vagy.- nyújtott oda egy sárga papucsot. Hát biztos nagy ,de értékelem.
-Köszönöm. -mosolyogtam rá, és bele is csúsztattam a lábam. Igen mint gondoltam nagy rám.
-De pici a talpad. - röhögött Jeongguk. Továbbra is olyan mint elmo.
-Nem is. A magasságomhoz megfelelő.
-Igen igen de, hozzám képest kis törpe vagy. - kacsintott majd össze borzolta a hajam.-Jimin bácsi had mutassam meg a szobámat. - rángatott Bibi az egyik emeletre.
Sziasztok! Remélem nem baj hogy ilyen későn rakom ki a részt. Megszeretném köszönni hogy ennyien szeretitek az első irományom. Három hastagnél is top10ben van ez a fanficton.
Nagyon hálás vagyok nektek.😊
ESTÁS LEYENDO
Because of the kid... 《Befejezett》
FanficHello Jimin vagyok, egy óvóbácsi. Az óvodában van egy kislány akit Eunbinak hívnak. Az apukája Jeongguk aki egy modell cég vezetője. Elhívott kávézni hogy többet beszélgessünk Eunbiról. Nézzük mi sül ki belőle. 2021 03. 25~ 2021 09. 25