Di rumah encik kim,
'so hye.. kesian kamu appa tengok kamu kerje dekat library jer..'kata encik kim taecyeon..
'okey jer ni appa..penat sangat lh nak angkat buku..'kata so hye..
'sohye..appa nak bagitau kamu sesuatu tapi janji jangan sedih..'kata e.kim taecyeon..
'kenpa ni appa..hal serious ke??'kata so hye..
'so hye..dengar baik baik yer..appa sebenarnya...'..
'kenapa ni appa?'kata so hye..
'sebenarnya appa bukan appa so hye..'kata en.kim taecyeon..
'appa jangan main2 lah'kata so hye..
'betul..appa tak main2'kata en kim dengan serious..
So hye mulai mengalir kan air matanya..
En.kim taecyeon mengesatnya..'sebenarnya ayah kamu adalah dlm gambar ni..dia bukan pakcik kamu dia appa kamu..appa lah pakcik kamu..'kata en.kim..
'tapikan..appa..opps sorry.. kenapa ayah rahsiakan identiti so hye'kata so hye..
'sebab takut kamu dlm bahaya'kata en.kim..
'appa..errhh siapa budak perempuan sebelah saya ni'kata so hye...
'dia adalah adik kamu..kim chaewon..dia pun terlibat dlm kemalangan jln raya bersama eomma kamu dan encik kim seokjin bersama anak perempuan nya..'kata en.kim..
'siapa dalang semua ni appa..erhh'kata so hye..
'takpe..buat sementara ni panggil appa jer..dan orgnya ialah encik bang whi young dan en seo jaehyun..
So hye mendengar semua and setiap ayt tu dengan teliti..
Skipped,
Di rumah iz*one,Di bilik 2
'yuri..urut perlahan sedikit'kata yena..'alolo.. kesian unnie yuri..'kata yuri sambil mengurut belakang yena..
Tetibe phone yena berbunyi..
'jangan angkat'kata yena..
'asal pulk..si junkyu yg call pun..'kata yuri..
'aku mls cakap dengan dia hari ni'kata yena..
Banyak sangat missed call junkyu..tetibe ada lagi menelefon yena..
📱📲
Yena:hello..
????:yah gila..junkyu hak milik aku..
Yena: yah.. jangan bisinglh..Yena menutup talian itu..dan membaling hpnya..
'yena..kata junkyu klu kau tak balas chat dia..dia akn kesini'kata chaewon..
'omo..korang fahamkan aku stress sekarang...aku malas jumpa dia..nanti lusa baru aku jumpa dia..aku nak gi gerai beli kimbab dulu'kata yena dan keluar dengan pakai baju putih dan seluar pendek bersama yuri..
15 minutes kemudian,
Junkyu sampai dekat rumah iz*one bersama haruto, hyunsuk, jaehyuk and asahi..'mana yena??'kata junkyu...
'yena belum pulang..dia jln2 sama yuri tadi..kau tunggu jelah dia balik..'kata sakura..
Junkyu menampar mukanya perlahan..
Skipped,
Lepas beli kimbab,
Yena and Yuri berjln bersama..'yuri..kita tidur dekat rumah (g) i-dle yuqi nak tak?'kata yena..
'nak.. lama tak jumpa yuqi'kata yuri..
'okey..jap unnie call dia dulu..'kata yena..
📱📲
Yena:yuqi arhh..
Yuqi:hi yena..kenapa??
Yena:nak tidur dekat rumah yuqi boleh?
Yuqi:boleh..
Yuri:yuqi tidur sorang ke??
Yuqi:ya..baru jer member yuqi pulang tadi..
Yena:okey..
Yuqi:dtg cepat tau..
YOU ARE READING
IZ*ONE X TREASURE()[COMPLETE]
FanfictionWhenever where our eyes meet There's always a love sign Were not follow our fated But we follow our warm heart