part 18💖

26 4 0
                                    

Di rumah iz*one,
'neo naui violeta!'
Yuri, chaewon dan chaeyeon tengah menari dan menyanyi di bilik itu..

Sakura datang dan baling diorang pakai kasut tapi kene dahi hitomi..

Dahi hitomi merah sedikit..

'arghh..sape baling kasut jahanam ni arhh?!'kata hitomi..

'hi chan.. okay ke?unnie hantar pergi hospital yer...hi chan ingat unnie lagi ke?'kata sakura dengan cemas..

'aduii..aku belum hilang ingatan lagi ni..'kata hitomi..

'ni semua salah korang..unnie dan nako nak study tapi korang berkaraoke bising..'kata sakura..

'oiii..anak ank sekalian..dah malam ni..nanti org complain.. cepat tidur..!'kata eunbi..

Member iz*one berlari naik atas untuk tidur..

Keesokan harinya,
Semasa member iz*one sampai di school, diorang ternampak member treasure yg kebetulan di belakang diorang..

'aii.. hitomi kenapa kau pakai topi ni..mana ada cahaya matahari diawal pagi buta ni.. morning ba*y'kata haruto dan meletakkan tangannya keliling bahu wonyoung..

'ohh..takde..'kata hitomi..
Baru sahaja hitomi hendak gerak mashiho terus buka topinya..

'tomi..sape buat ni?'kata mashiho cemas..

'ouhh..semalam kkura unnie suruh diorang diam.and kkura unnie baling kasut tak kene and then kene kepala hi chan'kata nako..

'apa korang buat?'kata mashiho..

'diorang berkaraoke..bising..org dah suruh diam..masih bising lagi'kata sakura..

'waoahh..aku tak sedar pulak yer..masa tu..'kata yena..

'apa kau buat??'tanya eunbi..

'aku..hmm ouhh aku bercall dengan junkyu semalam..'kata yena..

'tak habis habis nak bersweet'kata minju..

'lah..kau ni minju..'kata yena..

'ape..semalam aku tak dapat tidur..sebab kau mengigau..'kata minju..

'ouhh...aku termimpi buruk semalam..'kata yena..

'kau mimpi ape??'kata semua member treasure and iz*one..

'aku mimpi kalah main game..'kata yena..

'ouhh aku tau..mesti kau tak puas hati dengan aku sebab kalah..'kata yujin sambil ketawa terbahak bahak..

'ohohoho...yena unnie pakai cheat kod masa main game..'kata minju merepot..

'Masa main game,minju yah..kenapa kau cakap bende tu balik2'kata yena dengan serious tapi mukanya nampak ceria juga..

'unnie..be honest,kau memang use cheat codes masa tu..'kata minju..

'mana ada..omo what is this girl talking about'kata yena.

'kau tak boleh menang balik balik kalau kau tak pakai cheat codes..'kata minju..

'just you wait..i"ll show you..'kata yena dengan serious dan sedih sedikit sebab minju, hyewon dan yujin ketawa terbahak bahak..

'wrongly accused of using cheats..just you wait minju..unnie akan tunjukkan nanti..my true gaming skill'kata yena sambil ketawa in pain..

Junkyu dan hyunsuk ketawakan yena sekali..

'apa ketawa?'kata yena sambil ketawa dengan kecewa..

'aii mianhe..'kata junkyu dan memeluk yena dan mengusap kepalanya..

IZ*ONE X TREASURE()[COMPLETE]Where stories live. Discover now