Di rumah DREAMLIKE,
'ARGhhhhh!!!!'jerit semua members iz one...
'hari ni valentine's Day...'kata sakura..
'nak bagi apa ye..dekat jaehyuk kesayangan aku..'kata hyewon dengan lembut sambil berfikir..
'unnie ada idea..nak going date dekat place yang chaeyeon gi date hari tu'kata eunbi
'Ohh dekat DTNA SEA SWEET tu..woahh nice idea lah unnie'kata chaeyeon..
'ehh..wony nak gi shopping dulu..nak bagi hadiah untuk ruto baby wony..'kata wonyoung sambil berputar cam princess..
'ehh yena pun nak gi jugakk..'kata yena..
'yuri pun nak..'kata yuri sambil melompat lompat...
'arhhh.. sweet nya hari ni😊😊😊'kata hitomi..
'dah lah..sape nak join minju buat valentine's gift..'kata minju..
Dan semua members iz one ada yg gi shopping and buat valentine's gift..
Di rumah Treasure,
'wow hyung..hari ni valentine's day'kata junkyu..'O o'kata jaehyuk
'my love eunbi kata member dia nak go date dekat DTNA SEA SWEET'kata yedam..
'OO..tempat date aku dengan chaeyeon'kata jihoon sambil goyang badan..
'kita kene buat ucapan untuk diorang tulis dekat kad..'kata haruto..
'nice idea..ruto yahh'kata hyunsuk..
'omo..aku nak hadiahkan pen cute ni'kata mashiho..
'woi..kalau kau taknak tengok gf kau bengang bagus jangan'kata jeongwoo..
'i want to show my powerful love to my little nako..'kata doyoung sambil menghayal jauh...
'ok lets start..'kata junghwan..
Semua member iz one and treasure busy waktu pagi hingga petang..
Malam itu,member izone berlawa lawa and member treasure berhandsome hensem...'dah ready guysss?!!'kata eunbi leader iz*one..
'yesss!!!!!'kata member iz one..
'shall we go?!!'kata hyunsuk
'i'm going crazy!!!!?'kata member Treasure sambil buat aksi cool..
Di place DTNA SEA SWEET,
'woahh.. cantiknya'kata sakura...
'o my..'kata nako sambil buat muka happy...
'tempat ni memanglah cantik sebab ramai dah buat sweet act dekat sini..'kata haruto sambil mengusap rambut wonyoung yg panjang itu..
'korang tak nak mandi ke??'kata mashiho sambil kenyit mata dekat hitomi...
'ehhh..giler kitorang manada pandai berenang kalau laut..'kata hitomi..
'so,try lah'kata mashiho sambil angkat hitomi dan mandi..
Hitomi marah and marah dri tadi sebab mashiho dengan perangai jahatnya kembali semula..
'yena..'kata junkyu sambil nak pegang tangan yena tapi yena tak benarkan dia...
'kau jahat kim junkyu'kata yena sambil pout..
'mianhe yena..tak sengaje..aku teringat pulak..'kata junkyu..
'teringat apa??'kata yena..
'Teringat cinta kita..'kata junkyu sambil smirk..
Yena menolak bahu junkyu perlahan dan ketawa..
YOU ARE READING
IZ*ONE X TREASURE()[COMPLETE]
Fiksi PenggemarWhenever where our eyes meet There's always a love sign Were not follow our fated But we follow our warm heart