Kootut painajaiset

116 7 2
                                    


Omiani ja muiden ilmaiseksi katsomia kauhuleffoja, eli painajaisia :)


"Minun pahin painajainen on että nukuin omassa sängyssä ja yhtäkkiä olinkin meidän saunassa (saunamme on aina sysipimeä) Istuin siinä kunnes aloin kuulla ääniä lauteitten takaa.Yritin juosta valoon jota pilkotti vähäsen oven raosta, mutta jostain syystä liikuin hädintuskin ollenkaan. Yritin huutaa mutta kurkku oli käheä ja jokin usvainen mölli alkoi tulla lauteitten takaa. Sitten minulle tuli yhtä kuuma kuin olisin ollut saunassa. (minä kyllä olin saunassa...) Sitten se tarttui minua jaloista kuumilla käsillä ja alkoi vetää minua lauteitten alle.

Yritin vielä huutaa mutta ei tullut ääntä ja se otus tukki suuni.
Sitten onneksi heräsin...
Sitten olin kussut housuun...
Koska olin pieni...

Sitten laitoin sellaisen unisirpin sängyn yläpuolelle...
Sen takia en nähnyt mitään unia..."

Henkilö tarkoittaa varmaan unisiepparia 


"Uni jossa itse on tappanut jonkun ja kätkenyt ruumiin ja on jäämässä kiinni siitä, vaikka oikeasti tietää että eläissään ei ole sellaista tehnyt, aamulla kun herää menee jonkun aikaa että se olikin vain uni. Sama aihe eri paikoissa vaan tapahtuu on vainonnu minua kauan."


"Unessa koirani alkoi kakoa, kuten usein. Mutta nyt koira ei saanutkaan oksennettua, se vain kakoi ja kakoi, verisuonet pullistuivat, nahka kutistui, silmät pullistuivat ja karvat tipahtivat kun koira vain kakoi ja kakoi. Käännyin pois, en kestänyr katsoa koirani kärsivän. Lopulta yht'äkkiä koiran kurkusta tuli pieni vuohi-pukki. Vuohipukki oli vain n. 20cm korkea mutta sillä oli jo muutaman sentin mitraiset terävät sarvet ja pieni parta. Pukista ei välittynyt minkään laisia suloisia tunteitä toisin kuin eläinten poikasista yleensä. Käännyin katsomaan miestäni ja huomasin tämän päässä suuret sarvet. Saman näköiset kuin pienellä pukilla, mutta paljon suuremmat ja vanhemman näköiset. Sanoin miehelleni "Ota ne pois" ja yritin irroittaa niitä mutta ne olivat kiinni kallossa. Ehkä jopa sen kestävin osa. Katsoin miestäni ja hän silitti pientå partaansa nauran samalla kun vuohipukki tanssi loikkien hänen jalkjensa ympärillä."


Kaikkein karmivimman unen löysin eräältä keskustelupalstalta. Se menee näin:

"Näin kerran unta että olin salapoliisi ja selvitin parini kanssa tapausta. Pari ei muistuttanut ketään oikeaa ihmistä jonka tuntisin tai tietäisin. Tutkimamme juttu oli se että rikkaiden ihmisten koiria oli alkanut kadota. Sitten kohtaus vaihtui ja ryömin syyllisten ilmastointikanavassa parin takana. Avasimme luukun ja alapuolellamme paljaistui iso metallinen kone, jossa oli kaksi neliönmuotoista reikää, ylhäällä ja sivulla. Sen sisällä näkyi teriä,. Sitten näkyi miehen siluetti joka pudotti koiran koneeseen yläluukusta. Kuului huminaa ja koira ilmestyi karvattomana ja punasilmäisenä demonina ulos. Mies lähti. Yhtäkkiä parini tippui alas, koneeseen. Hän ilmeistyi hetken päästä verisenä ja vaateet riekaleina. Sitten hän hyppäsi päälleni. Heräsin."


Pelottavinta tässä on se, että olen nähnyt tismalleen saman unen. Sillä erotuksella että minä olin itselleni tuntemattoman salapoliisin pari 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KauhutarinoitaWhere stories live. Discover now