פרק י'א

93 2 0
                                    


אן הלכה להלוויה של אמה לבד עם אביה, סבא וסבתא שלה. רועי אמר שהיא רוצה להיות לבד בילעדנו בזמן הזה.

רועי לא יצא מחדרו בכלל באותו יום, הוא היה די מדוכא.

בצהריים הגיעה הילה לרועי כולה בוכה. רועי נבהל ושאל "מה קרה?" הילה לא ענתה ורק ישבה על מיטתו של רועי. רועי רץ להביא לה מים והילה נרגעה.

"עכשיו את יכולה להסביר לי מה קרה?" שאל רועי בעדינות." זה יניב" הילה עצרה לרגע והמשיכה, "הוא החליט לעשות את זה". רועי היה מבולבל, "אז הוא חייב אותך?" שאל רועי, "לא" ענתה הילה, "הוא עשה את זה עם משהי אחרת". רועי היה המום, "איך את יודעת ?"שאל, "בזמן שיניב הלך לשירותים הוא קיבל הודעה ממשהי, 'אז מתי שוב?', בהתחלה לא הבנתי ואז נכנסתי לצ'אט שלהם וראיתי התכתבות על זה... הם שלחו תמונות אחד לשניה". "איזה חרא" מילמל רועי ובדק את השעה בטלפון, "כבר שבע" צעק, "נו אז? שאלה הילה, "אן צריכה לחזור כל רגע"

"אז אולי כדאי שאני אזוז" אמרה הילה.

"לא , תישארי" השיב רועי.

"אבל אן, אני לא רוצה שהיא תחשוב כל מני דברים".

"היא לא כזאת, אני מכיר אותה" אמר רועי בביטחון.

לאחר כעשר דקות נכנסה אן לחדרו של רועי וראתה את הילה לבד עם עיניים אדומות, "בכית?" שאלה, "למה?" ורצה לשבת ליד הילה. הילה היתה בשוק "לא אכפת לך שאני פה נכון?", מה פתאום למה שיהייה לי אכפת את חברה טובה של רועי",הילה היתה המומה, "למה את כל כך בשוק?" שאלה אן, "סתם, לידך אני מרגישה ממש אובססיבית", "את לא" השיבה אן, "אני פשוט סומכת על רועי". "אז אולי צדקתי בזה שקנאתי" אמרה הילה בשקט. "מה זאת אומרת?" שאלה, "יניב...הוא בגד בי". אן היתה בשוק ושאלה "איפה רועי?", "הוא הלך" ענתה הילה, "לאן הלך?" נילחצה אן, "ליניב" אמרה הילה והתחילה לרעוד. "אוקיי" אמרה אן ניראת מלאה מחשבות.

"איפה את היית?" שאלה הילה, אן הסתכלה עליה, "את לא יודעת?", "יודעת מה?".

היתה שתיקה קצרה, "יודעת מה?" לחצה הילה על אן לענות. "אמא שלי" צעקה אן. "מה איתה?"

"היא-נפטרה, הייתי בלוויה שלה". הילה היתה המומה ושתקה.

לאחר חצי שעה של שתיקה נכנס רועי לחדר פצוע בידו ואן קמה אליו וראתה מאחוריו את ארן. ארן נישאר בחדר עם הילה ואן הלכה עם רועי למטבח שם מצאה חבילה של אפונה קפואה ושמה על ידו. "אז הרבצת לו?" נשמה אן נשימה עמוקה. "כן" ענה לך רועי. "יופי" ענתה לו אן, "זה מה שמגיע לו" .רועי גיחח ואן חייכה אליו. "איך היה שם?" שאל רועי מכוון אל ההלוויה, "בסדר" חיבקה אן את רועי. "אני אוהבת אותה". "אני יודע" אמר רועי. "אני מרגישה שאני עושה משהו רע שאני רוצה להמשיך הלאה ולא להיתקע על זה" אמרה אן "אבל אני גם יודעת שזה מה שהיא רוצה שאני אעשה". "אני גם חושב" אמר רועי וחיבק את אן חזק.

ההתערבותWhere stories live. Discover now