פרק ז'

108 3 1
                                    

רועי פתח לאן את הדלת, ואן סיפרה לו הכל. רועי היה בשוק מכל הסיפור וביקש ממנה לישון בחדר האורחים באותו לילה. שעתיים לאחר מכן אן קמה מסיוט נוסף וראתה את
רועי בוהה בה. בזמן שרעדה היא שאלה אותו "מה אתה עושה פה?", "ידעתי שיש לך סיוטים וחרדות אז נישארתי לראות אם הכל בסדר", "אתה לא שונא אותי?", "אני לא יכול לשנוא אותך". רועי החזיק לאן את היד, נתן לה נשיקה במצח "לילה טוב" הוא אמר לה והלך לחדרו לישון.
בבוקר אן קמה מוקדם, יצאה מחדר האורחים וראתה אותי רואה טלוויזיה. אן ישבה לידי ושתקה. "רוצה לשתות?" הצעתי לאן והיא הנהנה בהסכמה. בזמן שהכנתי לה לשתות שמעתי אותה שרה בשקט, "את שרה מדהים" אמרתי לה, "תודה" והיא המשיכה לשיר. אחרי ששתתה רועי קם ונתן לאן נשיקה בראש והלך להכין לו לשתות. אן הלכה בעקבותיו וכאשר התחיל לשתות היא אמרה לו בשקט "גם אני מתחילה להתאהב בך". הייתי בשוק ששמעתי את זה אז הקשבתי לשיחה שלהם. רועי הסתכל על אן וחייך, "אני שמח", "גם אני" אמרה אן ואני אמרתי "גם אני", הם הסתכלו עליי ואז הבנתי שאמרתי ששוב אמרתי משהו בקול, כולנו צחקנו.
לאחר חצי שעה רועי הכין ארוחת בוקר, כן אחי יודע להכין אוכל מעולה. בזמן שהוא הכין את האוכל אלתי את אן "את מוכנה לאכול את האוכל הכי טעים שאי פעם אכלת?" ואן ענתה "ניראה לי, אבל אמא שלי מבשלת הכי טוב בעולם", היא חייכה לרגע ואז נפל לה האסימון, היא הסתכלה למטה ומחתה את הדמעות שלה. רועי ואני ביקשנו סליחה ואן אמרה שהכל בסדר בחיוך מאולץ. כאב לי עליה, אין לי מושג מה היתי עושה אם אמא שלי לא היתה לצידי . בשיא טיפשותי לא יכולתי לעצור את מלותי ושאלתי אותה "איך אמא שלך? כבן אדם, איך היא?", רועי ישר אמר בכוונה לסתום את הפה שלי "בת סתמי", "זה בסדר" אמרה אן והתחילה לספר, "היא אישה מדהימה, היא מצחיקה, ישרה, אוהבת ויותר מכל החברה הכי טובה שלי, לפחות היתה עד שבית החולים לקח לי אותה ומאז לא יוצא לדבר איתה הרבה כי אבא שלי והיא לא רוצים שאני אראה אותה במצבה, אני משארת שהמצב שלה לא טוב, אבל אני מבינה למה אבא בחר בה", רועי אמר לה "מחר כשאני אשים תפילין אני אתפלל עבורה" ואן חייכה אליו.
"הארוחה היתה מעולה" אן אמרה כשסיימה לאכול , "אמרתי לך" אמרתי לה בחיוך, ורועי אמר "אני שמח" ונתן לה נשיקה. כשהוא הלך לשטוף כלים אמרתי לאן "מצד אחד זכית בו, הוא אח שלי, ומצד שני הוא מעצבן" אני ואן ציחקקנו ורועי אמר "שמעתי את זה!.

ההתערבותWhere stories live. Discover now