פרק ג'

200 7 1
                                    

למחרת בבית ספר אן ראתה את ארן, היא הסתכלה לכיוון שלו וארן לא התייחס, אן לא הבינה מה קרה אז היא באה אליו לבדוק מה קרה, הוא הסתכל עליה מוזר ולקח אותה לצד, וארן אמר "סליחה שאני ככה פשוט את עדיין בגדר ההתערבות ואת צריכה להראות כאילו את עם רועי ועדיף שלא נדבר הרבה בפומבי כדי שלא יחשדו", אן אמרה "יואו! שחכתי מזה לגמרי" ארן בגובה אמר "הכל בסדר" והלך.
אחר הצהריים כשארן ניסה לתקשר עם אן הוא לא הצליח כי היא היתה מבואסת וסיננה אותו וגם את רועי.
בעקבות זה ארן בא לבית של אן וכשהיא פתחה את הדלת הוא נישק אותה וחיבק אותה, הם בילו את הזמן ביחד עד שאן קיבלה הודעה מאבא שלה ובה היה כתוב שאמא שלה במצב לא יציב והוא ישאר איתה בלילה אז הוא ביקש שתמצא מקום לישון בו. באותו הרגע אן התחילה לבכות, ארן ניחם אותה ואחר כך ארן הציע שאן תבוא לישון אצלו, וזה מה שהיא עשתה. אמא של ארן אירחה אותה בשמחה ובאהבה ונתנה לה מזרן לישון בו.
יום למחרת ארן ליווה את אן לביתה והלך לבית ספר.
רועי שם לב שהיא לא הגיעה לבית הספר וכתב לה, היא הסבירה לו שהיא לא במצב רוח בשביל ללכת לבית ספר בגלל אמא שלה. כשרועי סיים את הבית ספר הוא הלך לקנות גלידה ואז לאן. אן הופתעה ושמחה לראות אותו. הם אכלו את הגלידה וצחקו, רועי בא לנשק את אן והיא התנגדה ואמרה "אני מצטערת אבל אני לא מרגישה ככה", רועי בתגובה אמר "את יודעת שאנחנו נצתרך לעשות את זה בפומבי בסוף, כן?", אן היתה המומה וביקשה ממנו שילך.
רועי חזר הביתה עצבני. איך אני יודעת? ,היי! אני אחותו של רועי, בת, כן זה השם שלי, מיוחד נכון?, ואיך אני יודעת את כל הסיפור? תגלו יותר מאוחר, עכשיו בואו נמשיך בסיפור.
אז רועי חזר עצבני, אמא שלי שאלה "רועי הכל בסדר? איך היה אצל אן?", רועי היה נסער ולא ענה, רק הלך לחדר שלו וטרק את הדלת אחריו. אחרי שראיתי את זה הלכתי להכין לו תותים מסוכרים, כן תותים מסוכרים, הוא ממש אוהב את זה.פתחתי את הדלת וראיתי את רועי עושה את מה שהוא כל הזמן עושה כשהוא מבואס, שומע שירים במיטה. בהתחלה הוא שאל אותי "מה את רוצה?", אמרתי רק "קח, הכנתי לך" ,הוא רק אמר "תודה" והתחיל לאכול. שאלתי אותו מה קרה אבל הוא לא ממש ענה אז סיפרתי לו שאני צריכה ללכת מחר להקליט את השיר שלי לבת מצווה שלי, אני בת 12,הנה עוד משהו שעכשיו אתם יודעים עליי, לא בחרתי שיר ורועי הציע לי לשיר את
והייתי בשוק, כי אני ממש אוהבת את השיר הזה ולא ידעתי איך לא “ Hold On" 
חשבתי על זה. נתתי לרועי חיבוק, אמרתי "תודה" ויצאתי מהחדר שלו.
בערב הוא נרגע ואכל עם כל המשפחה שלנו, אבא, אמא, וליהי אחותינו הקטנה, היא בת 4.

ההתערבותWhere stories live. Discover now