פרק ד'

148 6 2
                                    


הלכתי להקלטות וכשסיימתי אמא הלכה להביא את הזמנות לבת מצווה, הבת מצווה עוד שבוע. חיכיתי שרועי יגיע הביתה וכשהוא הגיעה נתתי לו 6 הזמנות לחברים שלו ואז הוא הלך לתת לכולם. הוא נתן ליניב, ארן, בר(הבן), בר(הבת), הילה ואחרונה אן.
אני אסביר, יניב והילה זוג, בר ובר זוג ואת ארן ואן אתם כבר מכירים.
כשהוא הלך לאן הוא התנצל וחיבק אותה, אן סלחה אבל סירבה להזמנה, היא אמרה לרוע "אין לי מה ללבוש וההורים שלי בבית חולים אז אין לי איך לקנות ולהגיע", רועי היה מובהל, "למה ההורים שלך בבית חולים?", "אמא שלי חולת סרטן ובזמן האחרון היא במצב לא טוב אז אבא שלי איתה שם", "ואבא שלך?", "אבא שלי בסדר, אבל הוא מעדיף להיות איתה כרגע את רוב הזמן". בזמן שאן דיברה זלגה לה דמעה ורועי מחה אותה וחיבק אותה, "אני מבטיח שהכל יהיה בסדר, ולגביי השמלה וההגעה שלך, אני אדאג לזה, אני עדיין לא קניתי בגד לאירוע אז את תוכלי לבוא איתי ולקנות לך שם משהו ולהורים שלי יש 2 מכוניות אז את תיסעי איתי וכל במשפחה שלי תיסע באוטו בנפרד".
אן היתה מודהמת, "אבל לא רוצה שישלמו לי על השמלה ,אני לא מכירה אפילו את המשפחה שלך", "אם תבואי לארוחה משפחתית אני מבטיח לך שלא תיהייה בעיה, ההורים שלי יאהבו אותך", "אני מקווה" ענתה אן בתגובה ולאחר מכן נזכרה, "אם אני באה אז אני צריכה להתנהג כמו בת הזוג שלך?", "בעיקרון כן אבל אנחנו לא נתנשק אם את מרגישה לא בנוח עם זה", אן שתקה קצת ולאחר מכן ענתה ב"אוקיי". רועי אמר "אני אכתוב לך מתי הולכים לקנות את הבגדים", אן חייכה, הינהנה ורועי הלך.
בערב רועי כתב לאן:
-מחר בשבע בערב ארוחת ערב אצלי, אמא שלי מחכה לך בקוצר רוח
-רועי אני כבר לא כל כך בטוחה, אולי עדיף שלא, אני לא יודעת אם הם יואהבו אותי
-אני בטוח שהם יעופו עלייך, תרגעי, ניראה אותך מחר!
-טובבבב, לילה טוב
-לילה טוב אן

בבוקר למחרת אן הלכה להפתיע את ארן בבית, ארן נישק את אן כשראה אותה ושניהם הלכו לחדרו. הם שכבו במיטה, ציחקקו, ארן החטיף מאן כמה נשיקות. אן שמה לבסוף את ראשה בחזהו של ארן ושמעה את דפיקות ליבו. היא אמרה לו "רועי בא אליי אתמול ונתן לי הזמנה לבת מצווה של אחותו", "אני יודע, הוא היה גם פה, הוא סיפר לי שהוא יבוא לתת גם לך הזמנה", "ו... אני הולכת אליו היום לארוחת ערב", ארן היה מופתע, "למה את הולכת אליו לארוחת ערב?", אן המציאה כי פחדה שארן יבין את הסיטואציה אחרת ממה שהיא "כי אמא שלו ראתה אותי ברשימת המוזמנים והיא לא מכירה אותי, אז כששאלה את רועי מי אני רועי אמר שאני חברה שלו, אז אמא שלו היתה מופתעת ורצתה לראות אותי ולהכיר אותי", בתגובה ארן אמר "אוקיי, תהני, רק אל תעשי משהו שלא היינו עושים" וצחק, אן צחקה צחוק מאולץ, נתנה לארן נשיקה ואמרה שהיא צריכה ללכת להתארגן והלכה.

ההתערבותWhere stories live. Discover now