– Acest capitol conține scene mature/+18 –
Eram inca in stare de soc din cauza acelor mesaje anonime. Persoana care reusea de cele mai multe ori sa ma calmeze era chiar el...Taehyung.
De ceva timp mama este cautata de politie, de parca a intrat in pamant, e de negasit. Noi copiii oricat de raniti am fost de parinti, ii iertam si in sufletul nostru inca arde flacara iubirii.
Am intrat în camera unde era Taehyung, l-am văzut pe el care dormea strans, într-o poziție oblică. Starea lui s-a mai inbunatatit, sunt sigura ca mâine va fi vindecat.
M-am aşezat lângă el, începusem să uit teroarea. Trebuie doar să o ignor,
asta nu va ajuta cu nimic ci doar imi va distruge celule sanatoase din organism.
Imediat m văzut o revistă care era aproape de noptieră.Revista tocmai sosise în această dimineață, iar prima
pagină afișa o poză cu Taehyung îmbracat in camasa alba cu un sacou albastru deasupra„Succes în aducerea CU Ink pe piața europeană printr-un joc”.
Am citit titlul în timp ce dau din cap.
Doamne, este cu adevărat Taehyung aceasta persoana faimoasa?Mi-am îndreptat apoi poziția de șezut, am luat loc pe marginea patului cu picioarele atârnate în timp ce
deschid încet paginile.Am citit-o cu atenție, articolele care erau legate de business, continea atat de mulți termeni şi nume de dispozitive pe care nu le cunosc sensul.
Nu sunt interesata. Vreau doar să văd fotografiile cu sotul meu care arata atat de elegant. Am continuat să privesc în jur, poate prea concentrat, până nu mi-am dat seama că Taehyung era treaz.
M-a îmbrățișat brusc din spate. Am înțepenit, eram atat de atenta si concentrata asupra acelei reviste.Am simțit cum mâna lui caldă îmi atingea abdomenul, apoi bărbia lui se aplecă între umăr şi gât.
— Am crezut că dormi? Spun în timp ce închid încet revista .
Mă simt cocoşată ca o gasca, pe bune. Aşadar, am încercat să mă eliberez.
— Taehyung ... du-te la somn, eşti bolnav.
El, insa in schimb, chiar şi-a strâns îmbrăţişarea.
— Sunt mult mai bine. Iti mulțumesc că ai avut grijă de mine astăzi, a spus apoi m-a sărutat din nou în acelaşi loc.
Am putut să simt că corpul său nu era la fel de cald ca înainte, temperatura corpului a mai scazut, asta e un lucru foarte bun, in curand va ajunge la temperatura lui normală.
— Bine, hai la somn, zic eu, încercând să-i i-au mâna răsucită din jurul abdomenului meu.
Dar, în mod ciudat, Taehyung nu a vrut să mă lase să plec.
— Mi-e dor de tine, Yejin, mi-a şoptit lângă ureche.
Nu ştiu care este adevăratul sens al propoziției, deoarece aceasta nu este în mod clar adevărata intenție a unui dor. Pentru că, în tot acest timp, nu am
mers nicăieri. În mod clar nu-i lipseam.Încă încerc să digerez toate astea, dar Taehyung a explicat pentru prima
dată ce a vrut să spună.— Te vreau.