𝙲𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚞𝚕 4

272 42 39
                                    


Minjun şi-a ținut promisiunea.Cand am deschis ochii,ceea ce am gasit a fost un chip care parea atat de calm.Avea ochii inchisi,buzele senzuale erau inchise,respiratia îi era înca strânsa,o parte din parul său negru era cam dezordonat,deoarece perna lui nu era chiar potrivita.

Ridurile de pe frunte erau uşor formate,ceea ce indică cât de obosit era.Presupun ca nu a dormit mai mult de trei ore.Trebuie sa lucreze peste porțiile sale.Minjun este un muncitor...

Trag un zambet subtil pe marginea vieții mele care înca mu este perfecta.Suspinând o clipa,m-am încumetat să mă întind pentru a înbunătăți poziția pernei.I-am aranjat uşor perna,astfel încât capul lui Minjun să poată sta perfect în poziția corectă.

Cu toate acestea,nu mă aşteptam la această mişcare,pe care am crezut-o foarte atentă pentru ai face ochii sa tremure şi,în curând,am vrut să-mi țin mâinile la distanță,dar am fost ținută de Minjun,care brusc îmi prinse mana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu toate acestea,nu mă aşteptam la această mişcare,pe care am crezut-o foarte atentă pentru ai face ochii sa tremure şi,în curând,am vrut să-mi țin mâinile la distanță,dar am fost ținută de Minjun,care brusc îmi prinse mana. Minjun deschise acum ochii.Sunt nervoasa până la moarte...

- Îmi pare rău,vreau doar...

- Bună dimineața!mă întrerupe el cu o voce răguşită tipică pentru oamenii care încă erau foarte somnoroşi.

Minjun a reuşit totuşi să tragă un zâmbet.

- Oppa,scuze.N-am vrut să-ți tulbur somnul,eu ---

Cuvintele mele s-au rupt când brusc Minjun şi-a pus mana pe obrazul meu.Foarte rece si moale.Am fost surprinsă si nervoasă.Pentru cateva clipe am înghițit în sec.Baiatul închise din nou ochii.

- Responsabilitate...mormăi el pe jumătate adormit.

- Ce?aceasta este reacția mea spontană.

- Dormi înapoi Yejin!a pledat cu un pic răsfăț.

Mă simt amuzată,mi se pare ciudat să-l vād pe Minjun acționând astfel,pe dr altă parte,sunt dr asemenea confuză.

- Cum faci ca să poți adormi înapoi Oppa?

- Calmează-te!

De ce este ca o provocare pentru mine?M-am gândit câteva secunde,înainte să-mi pun în sfârşit mâna pe obrazul lui Minjun.Aceasta este ideia cea mai stantardă şi spontană.Mângâiam calm obrazul cu grijă extremă.

Minjun şi-a deschis ochii neliniştiți.Ocazional,şi el a zâmbit,m-a făcut încrezătoare,pentru că asta înseamnă ca îi place.Am fost fericită când l-am văzut din nou apropiat şi de data aceasta nu a mai deschis ochii,respiratia a inceput sa se calmeze si sa fie mai regulata.Cred ca a adormit.

M-am ridicat incet,cu o miscare care,pe cat posibil,nu facea un zgomot tulburator.Tocmai am aflat,Minjun este o persoana usor de trezit.Nu a gresit in alegerea unei case departe de mulțimea oraşului.În acest ritm,sunt îngrijorata de somnul lui,ar trebui sa poata dormi fara intruziuni.

𝑯𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈'𝒔 𝒘𝒊𝒇𝒆?//Ꮶ.ͲᎻ.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum