Contine continut 🔞
Cred ca Taehyung glumeste.Cu toate acestea, era mult mai serios decat ceea ce spusese anterior.Eram pierduta in gaduri, cat timp ma gandeam la trecutul de acum cateva minute,traim in prezent cu o persoana peste mine.
L-am vazut pe Taehyung respirand din greu la fel ca mine.Fețele noastre sunt atat de aproape, punctele de transpiratie de pe fața lui au cazut partial pe fața mea.Revenita la viata am observat ca ambii eram goli.
- Esti bine?zise Taehyung in timp ce imi stergea fruntea.
Nu stiam ce sa raspund, pentru ca eu insumi nu puteam intelege ce simteam acum.Asa ca am dat usor din cap.
- Te-am ranit?intreaba din nou cu o voce profunda si moale.
Am inghitit usor, cand vocea lui suna mai mult a suspin decat ca o intrebare.
- Toate femeile simt durerea cand o fac pentru prima data...
Taehyung chicoti, apoi mi-a sarutat buzele cu inversunare.
- Multumesc!spuse acesta.
Obrajii mei s-au inrosit, mai ales cand Taehyung continua sa imi sarute fața mai departe.In urmatoarele clipe s-a aruncat doar sa se intinda pe spate langa mine, in timp ce eu mi-am tras patura pana la piept.Taehyung mi-a luat mana si a atinso usor.
Amandoi ne-am uitat la podul alb simplu, in timp ce respiram.Pot sa simt atmosfera atat de calma aici.Aroma de levanda amestecata cu citrice a umplut camera pe care tocmai o vazusem pentru prima data.Aceasta este a doua casa a lui Taehyung si a doctorului Ae.De fapt, acesta este cadoul lui Taehyung pentru mama sa, aceasta casa nu este atat de mare, dar atmosfera este atat de linistita probabil deoarece e situata langa munti.
- Oppa...am spus, inca privind tavanul.
- Hmm?
Taehyung isi schimba pozitia pentru a ma putea privi.Eram inca un pic jenata sa ma uit la el, asa ca am ramas in pozitia mea suspinand in timp ce trageam patura.
- Vrei sa au copii cu mine?
Fara sa ma uit la el, as putea simti uimirea lui față de intrebare.
- De ce intrebi asta?Bineînteles ca vreau, chiar vreau.
Am zambit apoi m-am uitat incet in lateral, am gasit chipul frumos al sotului meu.
- Il vei iubi la o varsta cam tarzie?
- Cum poate o persoana invarsta sa nu-si iubeasca propria carne si sange,Yejin?Taehyung intinse mana sa-mi frece obrazul.
Am respirat adanc si mi-am lasat corpul sa fie tras in bratele lui.Imbratisarea calda care se simte atat de confortabil si linistitor.Pot simti cum imi freaca spatele, ii pot asculta batailr inimii.
Secunde care indoiesc asupra mea au inceput sa se estompeze, inlocuite cu o credinta in sentimentele mele.Aparent, am inceput sa-l iubesc pe Taehyung.