13. Segítek

1.7K 155 43
                                    

Jungkook szemszöge:

Félre álltam az autóval, mivel nem akartam már ennél is nagyobb bajba keveredni.
Mély levegőjét veszek, mert per pillanat nagyon izgulok. Mérges vagyok és félek. Miért velem történik mindez?
Az oldaltükörből látom amint közelít felém a rendőr és amint odaér ujjával megkopogtatja az ablakom mire én egyből lehúzom.

- Jónapot uram. Maga szerint mennyivel jött az úton? - kérdezi meg full komolyan a pasi.

- Jónapot. Hát biztosan sokkal ha utánnam jött. - mondom neki halkan.

- Jogosítványt és forgalmit kérem. - nyújtja felém a kezét én meg egyből oda is adom neki a hivatalos papírjaim.

- Pontosan 107-el ment, 50 -es táblánál, maga szerint ennyivel kell menni? - kérdezi meg a faszi és közben a papírjaim is vissza adja.

- Nem uram. Ígérem legközelebb nem lesz ilyen. Csak tudja épp a kórházba tartok. - mondom neki a szemeibe, hogy biztosan lássa igazat beszélek.

- Rendben uram, de ezt akkor is bütetnem kell, nem száguldozhat. Mivel látom hogy tényleg nincs minden rendben ezért nem veszem el a jogosítványát csak pénz büntetést adok. - mondja nekem meg nagy kő esik le a szívemről.

- Rendben. - mondom neki és a fejemmel is biccentek.

- 733000 won lesz a büntetés. És ha egy hónap múlva nem fizeti be akkor a jogosítványa bánja. - mondja és a büntetést is a kezembe nyomja.

- Értettem uram. Köszönöm a megértését. - mondom neki.

- Viszlát. És lassan vezessen. - mondja nekem és int egyet a kezével. Na legalább vannak még normális emberek ezen a földön.

- Viszlát. - köszönök el én is és a megengedett sebességgel megyek a kórház felé.

Jimin szemszöge

Mivel ma nincs suli ezért sokáig aludhattam reggel. Úgyérzem hogy kipihentem teljesen magam, így mosoly szökik az arcomra. Rég aludtam ilyen jól. És mi lenne még jobb. Az ha Jungkookal tovább mennénk a menetrendben. Imádtam a kezeit. Istenem annyira jó volt. Ez olyan mint a drog. Egyszer elkezded és most már mindig csak ezt akarod.
Hihetetlen volt. Mondjuk pár hete nem hittem volna hogy a híres Jeon Jungkook fogja kiverni nekem.
Mivel tudom hogy ma sem lesz itthon senki egyből kezembe fogtam a telom és írtam is neki üzenetet.

Jimin: Szia Jungkook ráérsz ma? ;)

Írtam le a kérdésem amire pár perc múlva már jött is a válasz.

Jungkook: Szia Jimin. :) Ma nem érek rá, épp a kórházban vagyok.:/Sajnálom.

Csak bámultam a képernyőt lefogyott tekintettel. Mit keres a kórházba? Ugye nem esett semmi baja.?

Jimin:  Úristen. Mitörtént ? Jól vagy?:0

Jungkook: Igen én jól az öcsém sérült meg. Szóval estig itt leszek. Bocsi.

Jimin: Bemegyek. Fél óra és ott vagyok.

Be is zártam a beszélgetést, mivel szinte tudom hogy valószínűleg lebeszélt volna engem. Na de kíváncsi vagyok, meg persze aggódom Jungkookért. Igaz magam sem tudom miért, csak aggódom. Egy barát  aggódik a barátjáért. Ez van velem is.

A Szenvedélyes Tanítvány✅| (Jikook) |- BEFEJEZETT Onde histórias criam vida. Descubra agora