Jimin szemszöge
Sikeresen kifizettem a hatalmas összeget a kártyámről, de persze ez anyu telefonján is megjelenik, bár fogalmam nincs miért. Így amint végeztem a fizetéssel meg is szólalt a telefonom.
- Jimin hova költöttél el majd nem 733000 wont? - szólalt meg a vonal másik végén anyukám.
- Szia anyu. - köszöntem neki, ha már ő nem.
- Válaszolj! Ez rengeteg pénz. Bajba keveredtél? - kérdezi meg mire én rögtön tiltakozni kezdek.
- Nem dehogy csak a bálra vettem néhány ruhát, na meg egy csomó mindent. KB 7 táska van nálam. - hazudok neki, mivel nem lenne jó ha az igazat mondanám. Akkor biztos elveszik a kártyám. És biztos azt mondanák "ne vagy te autómata hogy osztogasd a pénzt."
- Vásároltál?- kérdezi nyugodtabban.
- Igen. Nincs semmi baj. Nyugi. Mindjárt haza is érek. - mondom neki.
- Jolvan Jimin. De legközelebb próbálj kevesebbet költeni. - mondja. Tudom, hogy kevesebbet kell költenem, de ez vészhelyzet volt.
- Mindenképp anyu. Vigyázzatok magatokra. Most lerakom mert haza értem. Sziasztok. - köszönök el, mire anya is elbúcsúzik és már bontjuk is a vonalat.
Fúh ezt megúsztam. Segíteni Jungkooknak pipa, már csak az estét várom hogy végre újra mutasson nekem valami újat. Muszáj belehúznom, mert a bál közeledik, és Taet még nem hívtam meg. Rendesen fel kell készülnöm rá. Megakarom csókolni és lehet hogy még le is fekszünk egymással az after party után. Én tudok várni, de remélem eléggé fog kívánni engem és a magáévá tesz. Ez minden vágyam. Na meg az hogy együtt öregedünk meg, meg minden ilyen cukiság.
***
Szinte azonnal eljőtt az este 7 óra, aminek már nagyon örültem. Tudtam hogy Jungkook bármelyik pillanatban csengethet és akkor végre elkezdődhet a móka.
Mivel már teljesen elkészültem, lefürödtem, a hajam megcsináltam na meg tiszta ruhát vettem fel, így a kanapénkon heverészve, a tévét bámulva vártam Jungkookra.
Megigérte így biztosan tudom hogy itt lesz. 7 után egy negyed órával meg is hallodtam a csengőnk hangját, mire egyből felugrottam és az ajtóhoz szaladtam.
- Szia Jimin. - mosolyog rám enyhén Jungkook.
- Szia Jungkook. Gyere be. - mondom neki és félre is állok az útból.
Ő csak beballagott mellettem majd a cipőt levette magáról és a kanapéra ült.- Na és a testvéred hogy van? - szünetem meg a beállt csendet a hangommal.
- Khm...Most már sokkal jobban. A nyagyi bent maradhatott vele éjjelre. Így nincs egyedül szegényem. - mondja és közben a torkát is köszörüli.
- Na ennek igazán örülök. Erős fiú. Mondd csak kérsz valamit inni? - kérdezem meg tőle.
- Igen az, June egy erős fiú. - bólogat felém nézve. - Öhm ami azt illeti egy puhár víz jólesne. - mosolyodik el.
- Máris hozom.- mondom és már szaladok is hogy kiszolgáljam őt.
- Tessék. - nyújtom felé a tiszta hideg vizet, ami ő el is vesz azonnal és egy hatalmasat hörpint belöle.
VOUS LISEZ
A Szenvedélyes Tanítvány✅| (Jikook) |- BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! Befejezett. Borító :@Virg224 Jimin hogy lenyűgözze szerelmét, furcsa módszerekhez kell folyamodnia. Jungkook a suli menőfiúja vajon segíteni fog neki a célja elérésében? Ha érdekel akkor hát olvass bele... Erősen 18+, jik...