230 16 81
                                    

Bonus bölüm yapamak istedim canım Hogwarts savaşından sonra bir bölüm yapmak istedim İYİ OKUMALAR🥺💃🏻


31 Aralık 1998
Sabah gözlerimi açtığımda biricik kocamı,hayatımın aşkını gördüm.Her sabah görüyordum ama bu sabah farklıydı!Bu gün Yeni yıla giriyorduk.Neville ile bri kaç ay önce evlenmiştik,aslında hogwarts savaşı sırasında nişanlıydık ama kimseye söylemedik.Gözlerimi açtığım zaman sanki bana büyülenmiş gibi bakan neville Longbottomı gördüm,ona böyle demey seviyorum her ne kadar artık kocam olsada.
L:Günaydın hayatım
N:Ah günaydın aşkım,seni izlemeye dalmışım!

Yataktan kalktım ve güzel bir duş aldım,sabahları neville beni öptüğü zaman güzel kokmayı seviyorum.Üstüme pijamamı çıkarıp bri tişört geçirdi tişört benimdi nevilleın falan değildi.Biz öyle şeyleri biraz garip buluyorduk?(Arkadaşlar üzgünüm aray girdim ama ben işte sevgilim tişörtünü giydim dışarı çıkıyorum sevgilimin sweatini aldım uyudum falan bana biraz garip geliyor o yüzden)
Aşağı indiğim zaman nevilleın bitkilerini suladığını gördüm,heycanla yanıma geldi ve bana sarıldıöpebilicepi her yerimi öptü(fesat anlamayın lütfen hoş değil elini burnunu falan)L:Kuruvasan istermisin hayatım hemen yapabilirim?
N:Ne yaparsan onu yerim,biliyorsun pek yemek seçmem.
L:O zaman ben yapana kadar sende briaz evi toplarmısın,dün 1 bugün 2 çok dağıldı.
N:Hey bu gün yoldaşlığa gidicez!
L:Aman tanrım doğru yeni yıkı hep beraber kutlayacağız,hadi hazırlanda gidelim bunlar pişsin yoldaşlığa götürürüz.
N:Peki onlara hedi aldık mı?
L:Beb her şeyi halletim,sen hiç merak etme canım.

Üstüme sadece bir şey geçirdim,ev kıyafeti?Bir kazak ve bir pantalon geçirdim,yoldaşlığa geldiğimizde kapıyı açmadılar!
L:Hey Ronald biz geldik kapıyı aç
R:Sizlerin Longbottom çifti olduğunuzu nereden bilebilirim?
N:Saçmalama Ron onu yendik ya daha ne yapalım?
L:Aç şu kapıyı Ron
H:Ronald neden kapıyı Lana ve neville açmıyrosun saçmalama,Merlin aşkına gelin.

İçeri geldiğimizde gözüm ilk fredi aradı.(Arkadaşlar ben dayanamadım sonuçta benim kitabım remus tonks ve fredi öldürmedim)Fred nerede?
O savaşta yaralanmıştı bu yüzden gözüm ilk onu aradı
F:Ben buradayım!
G:İkimzde buradayız longbottom!
L:Ah teşekürler tanrım

R:Lana?
L:p-p-p-profesör Lupin?
T:Remus?Lana?
L:Sizi çok özlemişim profesör!
N:Bende sizi özlemişim profesör en son beraber böcürtümü büyük anneme çevirdiğimizden beri sizi görmedim!
R:Artık böcürtün değişti mi?
N:Evet profesör artık lananın ölmesi böcürtüm haline geldi.
L:Tanrım gerçekten mi?Benim böcürtüm hala Şahgaga!
N:O ölmedi mi?
H:Biz onu kurtardık
M:Hadi çok konuşmayında baba yardım edin!
L:Molly teyze billin ve fleurun artık çocuğu var mı?
M:Ah evet yeni doğurdu.

Biz kızlar mutfakta yemeği hazırlarken erkeklerde bir şey hakkında konuşuyordu ama tam olarak duyamadım,duymamada gerek yoktu zaten ona her şeyden çok güveniyorum.

Saat/5:30
M:Hadi herkes sofraya çabuk!
Sofraya oturduk ve sohbet etmeye başladık.
F:Ee longbottomlar çocuk ne zaman?
L:(İçtiğim su yine burnumdan geldi)B-b-bilmiyorum belki seneye?
G:Daha ne kadsr bekkeyeceksiniz bu kadar beklerseniz her halde 30 yaşınızda çocuğunuz olucak!
L:Ama daha 18iz
N:Yeni bencede abartmayın
L:Hem iyi bir anne olabileceğimi düşünmüyorum,bu konuda beceriksizim
Gİ:Ah hadi ama!On iki yaşında baba nasıl bakıcılık yaptığını hatırlamıyormusun,hep 11 yaşında kalmak istedim!
HP:Aynen öyle zamanı geldi!

Gülüp yemeğimi yemeğe devam ettim zaman öyle akıp geçmiştiki saat 11:45 olmuştu.
L:Merlinin sakalı aşkına yeni yıka girmemize çok az kaldı!
R:Ben hediyeler için buradayım
N:Saçmalama Ron öyle olsaydı neden gelirdin?
R:Hediye almak için yeniden!
H:Susun birazdan yeni yoka giricez

Yeni yıla girmeden önce nevilleın elini çok sıkı tutum bu yılda beni bırakma neville dermiş gibi
N&L&F&G&H&R&HP&G&M&A&R&T:3-2-1 HOŞ GELDİN 1999
Hepimiz gerçekten o gece kafayı bulmuştuk o gece aşırı eğlendik,herşeyle alakalı konuştuk. Hogwarts dersleri,yaptığımız yaramazlıklar,qudditch,yule balosu,iksir dersleri ve daha çok şey.
O gün çok şey içtiğimiz için eve gitmedik,akaşam yoldaşlıkta kaldık.

Sabah kalkıp evimize gittik  o kadar yorulmuştum ki ben bitin gün uyudum.

Selam bu bölümü böyle yapamk istedim umarım beğenmişsinizdir bu bölğmün hikayeyle alakası yok!Tamamen bonus bölüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam bu bölümü böyle yapamk istedim umarım beğenmişsinizdir bu bölğmün hikayeyle alakası yok!Tamamen bonus bölüm.Hikayemin Cast bölümünü 6 kişi 1. Bölümü 2 kişi okumuş diğerlerini okumamışlar.8 Okuma için çok teşekür edeirm iyiki varsınız umarım hikaye ğatlar neville longbottomın bri ezik olmadığını bitin herkese göstermek isterim tek amacım bu🥺

505(Nᴇᴠɪʟʟᴇ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin