15 Ocak
KSKS sınavımız vardı o kadar gerigindimki.Snape benim böcürtümdü!Korkutucu bir adam asla gülmüyor.Sınava başladık arakdaşlarım ne yapmış diye gözümü bile kaydıramadım ondan o kadar çok korkuyordumki.Ah işte takıldığım soru pfff.BEN NEREDEN BİLEYİM ARMONTERİAYI BULAN İNSANIN ÖLDÜĞÜ SENEYİ!Saçma Saçma ÇOK
SAÇMASınav bitter bittmez büyük salona yemek yemeğe gittim,çok hri şey yemedim çünkü joleyi severdim en azından ağzımda bıraktığı hissiyat hoşuma gidiyordu?
H:Sınav nasıldı?
N:BERBAT
HP:Yeni iyiydi sanırım
R:hiç bakma
H:Lana senin?
L:Umm idare eder düzydeYemek bitince biçim değiştirme dersine girdik bu dersi severdim ama iksir dersinin yerini alamazdı.İksir dersi benim için çok farklıydı onunla aynı derece bitki bilim onuda çok seviyorum.Bir şeyin biçimini değiştirmek bana göre değil,her şey yaratıldığı gibi güzeldir!Haksızsam çıkın gidin(NE ALAK OLM ÖSKXŞX)
Ortak salona geldiğimde bana yazılan bir mektup gördüm?
Mektup;
Lana hayatımın aşkı biricik sevgilim seni o kadar çok seviyorumki keşke sadece benim olsan ve beni sevsen ama ben bri ezik ve işey yaramazım kodkağım ben,ama sen mükkemelsin kumral saçların elerine kadar uzanan yakınlaşınca belli olan çillerin,sarı gözlerin beni benden alıyor keşke sense benden hoşlansam sevgilim seni çok seviyorum sana aşığım eğer bu mektup bir gün eline geçerse kimseye gösterme lütfen sevgilim sana......Böyle bitiyordu kim yazdıysa yazısı kötüydü,ve kendini bir işe yaramaz buluyordu bu kesindi:(Bunu kim yazmıştı bana?Çıldırıcaktım yoksa bu ikizlerin bri şakası mıydı şimdi öğrenicektim!
L:Bana bakın çabuk ikizler bu mektubu bana siz mi yazdınız eğer sizin yazdığızı öğrenirsem hemen annemize bri mektup yazıcam!
F:Ne mektubundan bahsediyorsun?
G:Biz o şakaları 2. Sınıfta bıraktık!
L:İYİ BEO kadad sinirliydim ki!Kim bana neden aşık olsun!Neden bu mektubu yazdı eğer öğrenirsem onu şikayet edecektim!Onu bulmam laızmdı ama nasıl yapacaktım imkanı yoktu?
11 Şubat
Olayın üstünden baya zaman geçti resemen 3 gün sonra sevgililer günü çok heycanlıydım çünkü bir ihtimal neville çıkma teklif edeblirdi,ama ihtimal her geçen gün azalmıştıYemekten sonra seranın oraya gittim serada birinin konuştuğunu duydum aynı şöyleydi
Tamam yapabilirsin sadece küçük bir teklif bunu başaracağım!
İçeri girdiğim zaman neville olduğunu gördüm yüzü domates olmamıştı ama kızarmıştı.
N:s-s-s-sen onu duydun mu?
L:Neyi?
N:Oh hiç bir şeyi
Tabiki duymuştum ama onu utandıramazdım değil mi?
L:ne yapıyorsun?
N:Şu mantarın en olduğunu bulmaya çalışıyorum
L:Ah bu Ejderha mantarı
N:Nasıl?
L:Üsttüne basıldığı zaman ateş çıkarır ve o insanı öldürür
N:Tamam bence bu şeyi atmanın zamanı geldi!
L:Çöpe at bari
N:NEREYE ATAYIM BU ŞEYİ
L:Evenesco!
N:Güzel hareket sofiBekle ne BANA TAKMA İSİM Mİ TAKMIŞTI BEN Mİ YANLIŞ ANLADIM BU ÇOK TATLI TANRIM🥺
L:Sen bana takma isimmi taktın?
N:Beğenmedin mi?
L:YooAlakasız ama olsundu LJDPDKDKF BELKİ BİRİ KULLANIR
N:Bne gidiyorum
L:Nereye?
N:Hannahya çıkma teklif edicem şans dile!
L:İyi şanslar...Çekip gitti o gittiği zaman karagölün oraya oturdum ve Adrien Brownı gördüm,slytherindeydi ama slyhtherindeki herkes kötü olucak değildiya?
L:Selam brown
Ağlamış ve şişmiş gözleriye bana bakınca hemen yanına oturdum ve sırtını sıvazlamaya başladım
A:Merhaba
L:İyi değilsin bakıyorum bir sıkıntı mı var?
A:Sevdiğim kız beni red etti!
L:Bence kendisi kaybetmiş gayet yakışıklısın
A:Öyle mi
L:Tabiki unut o kızı değmez bile!
A:TEŞEKÜR EDERİM!
Bana sarıldı ve gitti,bende ortak salona doğru yola koyuldum.Girdiğimde ağlayan nevilleı gördüm.
(Başlicam ağlamanıza ha!)
İçim parçalanmıştı ama belli etmemeliydim...
L:Heh neville ne oldu
N:Hannah
L:NE YAPTI!
N:Beni redetti üstüne iğrenç,kokuşmuş,ezik,salak,sakar bir aptal olduğumu söyledi
L:Birde Hufflepuff olcak!Sen boşver onu neville benide sevmeyenler var?
N:Sen güzelsin ama ben çirkinim
L:Ben aana ne demiştim SEN BU HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN MÜKKEME İNSANSIN EN MÜKKEMEL EN TATLI DÜŞÜNCELİ MİNNOŞ ŞEKER ERKEKSİN seni kim üzerse cehnemde yanacak!
N:Teşekür ederimAğlamasını durdurup yanımdan hiç bişey olmamış gibi kalktı,kalbim o kadar kırılmıştı ki!İnsan arakdşaına sarılır neville,ama üzgünlüğüne vereceğim empati yapmayı severim...
Ağalamayacaktım,ben güçsüz değildim ama insanlar asla bana değer vermiyorsu toparlanmam lazımdı çünkü birazdan yemek başlayacaktı.Yemeğe indiğimde mutlu olan nevilleı gördüm,bende mutlu oldum.
L:Hello
G:Selam terapist:)))
L:Merlin çok komik
F:Bizce komik
L:Sizin mizah anlayaışınız sadece şaka zaten pek bişey beklenilemez!
F&G:İYİ BE
Gİ:Neredeydin?
L:Ortak salondaydım
N:
Gİ:Neville bişey söylemek istermisin?
N:Hayır
L:Ben kalkıyorum ortam sıktıO kadar sinirlendim ki!BENİ GÖRÜNCE ÜZÜLDÜ.ÖYLE OLSUN NEVİLLE
14 Şubat
Sabah uyandım bu gün ders yoktu!
Yemeğe indim ve karşıma Brown çıktı
A:Geçen gün bana yardımcı olduğun için teşekür ederim turner.
L:Rica ederim BrownKahvaltıya gittiğimde neville çok gergindi ben gelincede eli ayağına dolandı
N:Lana bir dakkika konuşabilirmiyiz?
L:TabikiBeraber kapının dışına çıktık
Ayaklarına bakarak konuştu aynı zamanda oynatıyordu
N:Ş-ş-ş-şey acaba benimle Diagonda Ravdevuya gelirmisin?
Gözlerini sıkmıştı sanki cevabı görecektide
L:Tabiki saat 11de al beni
Yanağına küçük minnicik bir öpücük kondurdum öptüğümde böyle görünüyorduKoşarak kızlar yatakhanesine gittim ne giyeceğimi bilmiyordum ama sadece hava soğuktu atkı takmam gerekiyordu bir kazak ve bri kot giyindim atkı oh tamam bu kadsr ve biraz vabilyalı parfüm hazırım saat 10:55de kapım çaldı gelen nevilledı kapıyı açtığımda gülümsedi atkımı taktım ve ortak salondan çıkıp diagona doğru yürümeye koyulduk.
N:Şey acaba elini tutabilirmiyim
L:Nasıl istersen
Elimi tutuğunda kalbimde kelebekler uçmaya başlamıştı ikimizde yere bakıyorduk.İlk iş Honeydukesa gittik o benim şekerlerimi ödedi bu çok tatlıydı.Sonra beraber dondurma yemeğes gittik bu sefer onunkini ben ödedim,kendi dondurmamı ona verdim buna çok sevinmişti.Sonra beraber qudditch için bir şeyler almaya gittik.Sonrada biraz çatlak kazanda oturduk ve güneşin batmasını izledik öğrenciler dönmeye başladığında bizde dönmeye başladık.Tam giriş kapısının önünde durdu ve kimse yokken beni yanağımdan öptü o kadar tatlıydı ki sonra beraber akşam yemeğine gittik.Akşam yemeğinden sonra beraber kırmızı koltukta her zamanki gibi oturduk ben yine saçıyla oynuyordum oda bir şeyler anlatıyordu ama dinlemedim çünkü bu günü düşünüyordum.
N:Sıcak çikolata?
L:Harika olur
N:Bayanlar önden!Sıcak çikolatarımızı içtikten sonra yatmaya çıktık ben bu sefer kitap okumadım onu düşündüm.
1012 Kelime🥺😭
Bu bölüm aşırı tatlış oldu neville yicem seni üzümlü kekim okumalarınız ve ilginiz için çok teşekür ederim iyiki varsınız🥺💞
2/04/2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505(Nᴇᴠɪʟʟᴇ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ)
Fanfiction𝑳:𝑯𝒆𝒚 𝒏𝒆𝒗𝒊𝒍𝒍𝒆 𝟐𝟎 𝒚𝒂𝒔̧𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒏 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊 𝒏𝒆𝒓𝒆𝒅𝒆 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏? 𝑵:𝒀𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒚𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒑 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒚𝒖 𝒔𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒖...