10 Kasım
Neville ile evlerimize gitmeye hazılanıyorduk,bu sene neville beni evine davet etmişti eğleneceğimize çok emindim sonunda amcam karısıyla yanlız kalıcaktı.O kadar heycanlıydım ki,aslında dün gece fark ettim ki nevillea karşı bişeyler hissediyorudum.Aynı şeyleri hissetmediğimizi bildiğim için çenemi kapalı tutmayı tercih edicem sanırım.N:Sofia hazırmısın,büyük annem geldi!
L:Ah evet hazırım,sen demin bana sofia mı dedin:')
N:Ah evet o ismi sevdiğini bildiğim için dedim.
L:Beni çok iyi tanıyorsun nevilleBüyük annesini gördüğümde nefesimi tutum çok gerçekten çok heycanlanmıştım,evleri orta büyüklülteydi,çok tatlı bir evdi amcasıda onlarla yaşıyordu!Hatta beni nevilleın kız arakdaşı zanetti.
Evleri biraz küçüktü bu yüzden nevilleın odasında yatmak zorunda kaldım aynı yatakta yatmadık ama,yinede çok romantikti benim için ama neville öyle düşünmüyordu emindim.Sabah uyandığımız zaman büyük annesi kuruvasan tarzı şeyler yapmıştı neville bunları görünce bana şöyle bri bakış attı
Aşırı şirin gelmişti kendimi tutamadım,aynaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.
Kahvaltıyı ettikten sonra dışarıya kar topu oynamaya çıktıkBöyle gözküküyorduk nereden bildiğimi sormayın,büyük annesi her şeyin fotoprafını çekiyordu!(mahsur görün beni araya girdim ama çok komik KSHDĞDJDĞDJXŞŞD)
Neville içeri su içmeye geçti bende garip ve asosyel olduğum için çizim defterimi ve sulu boya çıkarıp nevilleın resmini çüzmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505(Nᴇᴠɪʟʟᴇ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ)
Fanfiction𝑳:𝑯𝒆𝒚 𝒏𝒆𝒗𝒊𝒍𝒍𝒆 𝟐𝟎 𝒚𝒂𝒔̧𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒏 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊 𝒏𝒆𝒓𝒆𝒅𝒆 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏? 𝑵:𝒀𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒚𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒑 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒚𝒖 𝒔𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒖...