91 12 11
                                    



10 Ekim
Sabah uyandım ve üsttümü değiştirdim,kahvaltıya indiğimde ron ve hermioneinin beraber olduklarını gördüm.Gözlerim fal taşı gibi açılmış şekilde nevilleın yanına oturup kahvaltımı etmeye başladım.Olmuyordu çünkü onlara bakıyordum,onlara bakmaktan yemek yiğemiyordum.

Hermione fark etmiş olucak ki
H:Ah tanrım üzgünüm sana söylemeyi unutum biz ronla çıkmaya başaldık.
L:Fark etim yinede sağol
Gözlerimi yine üstlerine dikip kahvaltımı ettim
R:Bizim aklımıza neville ile bir fikir geldi neden üç süpürgede çiftler buluşması yapmıyoruz?
N:Harika fikir!
İçtiğim çay burnumdan geldi yine:/
L:Şey banada uyar harika-a

Bizimkilerle ortak salona gittik yatakhanelerimize gidip kışık ne diyinilirse onu giydik?
Eldiven
Atkı
Bere
Kulaklık
Mont
Kazak
Kar botu
Bunları giydikten sonra ortak salonda buluştuk.Buluştuktan sonra üç süpürgeye doğru yola koyulduk.
H:Siz ne zamandır çıkıyorsunuz?
N:Sevigililer gününde 1 yıl olucak
R:Ah tanrım bu kıza nasıl o kadar dayandın?
L:Bende burayadayım RONALD BİLİUS WEASLEY
R:Tamam tamam

Üç süpürgeye girdik ve beraber kaymak birası içtik sonra biraz honeydukesdan şeker aldık,berbaer bir köşe oturduk hem şekerleri yedik hemde sohbet ettik.Gün o kadar güzlediki o günğ tekrar yaşamak için nelerimi vermezdim!

17 Ekim
Dün 15 yaşına girmiştim istediğim her şeyi yapabilicek yaştaydım,alkolü büyücü içicekleri ve çok daha şey!
Ama en güzle yanı artık neville ile çıkmama kimse bir şey söyleyemez!

Neville beni ihtiyaç odasına davet ettmişti bu yüzden oraya doğru yola koyuldum geldiğimde nevilleın çok gergin olduğunu gördüm çok korktum

Geldiğimde bana güldü ve elini uzatı elini tutuğum zaman dans etmeye başladık sanki düğünümüzdeymişiz gibi dans ettikçe edesimiz geliyor bitirmek istemiyoruz ikimizde.Sonunda müzik bitti zaman neville benim dudağıma yapıştı bende ona karşılık verdim.Çok geçmeden yine dans ettik bütün gün dans ettik birbirimize bakarak bütün lanet olası gün!O kadar eğlenmiştim ki!

25Temmuz(D.O)
Bu gün D.O topalnımız vardı sanırım planı gerçeğe çevirmemize çok az kalmıştı.(Neville ile benim ayrılma olasılığım kadar:))) )

Hep beraber ihtiyaç odasına geldik,bu gün patronus yapacaktık!
Harrynin dediği şeyleri tek tek uyguladım  ve BAŞARMIŞTIM PATRONUS YAPMAYI BAŞARMIŞTIM.
Nevilleın yanına yaklaştım ve kulağına fısıldadım
L:Hangi anımı düşündüm biliyor musun?
N:İlk süpürgeye binişini mi?
L:Hayır 17 ekimi düşünüyordum,sen ben dans...

Sonra ron patronusunu yaptı ve aç çok aç bir köpke çıktı(LFNFŞFM.  KÖPKE)şaşırmamıştım?Sıra neville'a gelmişti,VE PATRONUSU ASALN ÇIKMIŞTI BİLİYORDUM ONA SÖYLEMİŞTİM O ÇOK AMA ÇOK CESUR BİR ÇOCUK SÖYLEMİŞTİM SÖYLEMİŞTİM OLDUĞUM YERDE ZIPLIYOR EL ÇIRPIYORDUM!
Neville kulağıma sanki öğecekmiş gibi yaklaştı
N:Hangi anıyı düşündüm biliyor musun?
L:Yooooo
N:Beni ilk öptüğün anı düşündüm,meleğim...


Nefesim bri amda kesildi neville bana meleğim mi demişti ne!Maan tmarım bu çok tatlı yüzümün kızarmaya başladığını anlıyordum,biz çıkmaya başlayalı bir yıldan fazla olmuştu.Çıktığımızdan beri bana böyle selendiğini duymamıştım
N:*sesizce*akşam 6:30 kuzey kulesi
Nefesimi tutum ve kafamı salladım ne olacaktı aşırı heycanlıydım!

Zaman geçmek bilmiyordu çünkü sihir tarihi dersindeydik çok sıkıcıydı ÇOK!Ders bitter bitmez ortak salona geçtim ve İksir dersinin başlamadını bekledim 30 dklık mola yapıyorlardı.

30 Dakkika geçince İksir dersine gittim.Derse girdiğimde her yer miss gibi kokuyordu,ders başlayıncs anladım.Bu gün armonteria yapıyorduk hermione ile eş olduk ve yapmaya başladık
H:Yavaş yavaş olmaya başlıyor
L:Ne koku alıyorsun
H:Ronun kokusu bu saçlarının.
L:Ah ne garip bende bitki,su,sera,orman,yapmur,toprak ve süt kokusu alıyorum!
Bunu sesli söylemiştim herkes duymuştu neville ve harrye baktım.Neville iksiri elemiyordu bile.
SH:Bay Longisabottom bize ne koku aldığınızı söylermisiniz rica etsem(Nasıl yazıldığını biliyorum sadece o sürwkli isimleri ve soy isimleri karıştırıyot o yüzden)
N:Longbottom prfs ama tabiki söylerim
N:Vanilya,çilek,Çikolata,orman,toprak,yağmur ve bitiki
Bütün sınıf bize bakıyrordu çok utnamıştım.
SH:Ah hay aksi ders bitti!Haftaya görüşürüz!

Ders bittince ortak salona geçtim ve teyzeme mektup yazdım salı günü baykuşla gönderecektim.Saat 6:25 olunca kuzey kulesine gittim ve nevilleı bekledim(Erken geleceğini bilmiyordum)Geç gelir zannediyordum ama erken gelmişti.
N:Yıldızlar ne güzel değil mi aynı senin gibi?
L:Sen kadar olmasamda idare ederim.

Yanına gittim yüzüme elipildi ve bri süre bana baktı sonra dudağıma yapıştı bende karşılık vermiştim ala diğerleri gibi yumuşak değildi sert öpnüştü.Nefesim bitimce geri çekildim ve dudağına kısa ama etkili öpücükler konudurdum sonrasında yemeğe indik.

Akşam ortak salonda beraber oturduk ve shbet ettik.Sıcak çikolata içtik marshmellow yedik.Diğerleri yatmaya çıkmıltı sadece ben neville ron ve herm kalmıştık.Biraz daha sohbet ettik.

Kısa bir süre sonra onlarda gittiler sadece biz kaldık.Neville oturdu bende kafamı göğüsüne koydum ve kalbini dinelemeye başladım çok tatlı attıyordu bu kalnim hep benim olmasını çok isityordum sadece bana ait,kimseye değil.Çok geçmeden uyudum nevilleın kucağında aşkımın kucağında.....

740 kelime
BU BÖLÜM AŞIRI İÇİME SİNDİ UMARIÖ SEVMİŞSİNİZDİR SEVİYORUM SİZİ DİKKAT ESİN CORONA OLMAYIN🥺

ŞURAYADA KALP ATIŞINI KOYDUM

AHA BURADA İYİ GÜNLER BEBİŞLER💞😭🥺✋🏻💖

505(Nᴇᴠɪʟʟᴇ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin