16 Ekim
Cumartesi olduğu için yine üsüttüme mükkemel 18.yüz yıl şeysilerinden geçirip dışarı çıktım?Neden olmasın ki,benim hayatım sonuçta.İlk önce seraya gittim birini aramaya çalışıyordum ama aradığım kişi kim ki?Bunları düşünürken birine çarptım cüpesindeki saro renkelri görğmce durdum,kafamı kaldırdığım zaman Diggory olduğunu gördüm.Onu pek sevmezdim çünkü o da Qudditch takım kaptanıydı,eh olsun sonuçta bri safkan takıntılı zengin değildi.
L:Selam diggory yardımcı olabileceğim bir şey var mı?
D:Hayır buradan geçiyordum sadece biraz dolaşmak istedim o kadar
L:Oh peki iyi günlerKaragöle doğru yola koyuldum tabiki gördüğüme şaşırmadım,neville yine yanlız başına orada oturup bir şarkı mırıldanıyordu benim bilmediğim bir şarkıydı,ama hoşuma gitti.Selam Neville!!!!!
N:Ah selam lana geldiğini görmedim
L:Sıkıntı değil,şarkı güzlemiş
N:Sevdiğim bir şarkıdır,hey senin neden moralin bozuk?
L:Yo hayır değil öyle mi görünüyorum?
N:Bekle bu gün senin doğum günün!
L:Ah tabi ya nasıl unuturum,pff yaptığım şeye bak.
N:Peki ne dersin şu geçenki gibi bir piknik yapalım mı?
L:Baş başa mı?
N:Ginny ve lunayıda çağrırız doğum gününü kutlarız hem insanlar sadece bir kere 14.yaş doğum gününü kutlar yanlışmıyım?
L:Olur o zaman kaleye gidelim bri şeyler alalım sonrada bizimkileri buluruz
N:Eh o zaman bayanlar önden!Kaleye geldiğimizde ben mutfağa girdim çünkü cinlerle iyi anlaşırdım bu günde doğum günüm olduğunu bildikeri için bir kaç şey verdiler,bunada şükretmek lazım!
Ginevra luna ve Neville beni kapıda bekliyolardı onlarla beraber çok romantik yemeğimizi yemek için karagöle doğru yol tutuk.(dalga geçmiyorum benim için romantik:'))N:İyiki doğdun Lana
L:Sağol neville...
G:İyiki doğdun TURNER!!!!!!
LU:İyiki doğdun lana,hım hımlardan uzak dur olur mu?
L:bu sözünü dinleyeceğim luna
G:Hey üçümüz sana bir hesiye aldık ama tam emin olmadık,umarım beğenirsin.
L:Aman tanrım bu Rome&Juliet kitabı bu kitabı çok severim çok teşekürler
LU:Aslında bu nevilleın fikriydi o söyledi gerçekten seni çok iyi tanıyor
N:Kırmızı kanepede otururken hep söylerdin benimde aklımda kalmış
L:Tekrardan teşekür edeirm çocuklar çok sağolun.
H&R&HP&D&S&F&G:HEY LANA İYİKİ DOĞDUN(El yapımı konfeti patlatırlar)
L:Ah teşekür ederim doğum günümğ unutuğunuzu zanetmiştim:'(
G:Hiç unutmuşa benzer halimiz mi var?
L:Bir şeyler var oturup yesenize
D&S:Bize uyar!!Karagölde oturduktan sonra diğerleri gitti sadece ben ve Neville vardık sadece ikimiz Rome&Julieteki gibi,bir süre sesizlik olduktan sonra konu açmaya çalıştım ama beceremedim sorduğum soru gerçekten çok aptalcaydı!
L:Hey neville kendini 20 yıl sonra nerede görüyorsun?
N:Yine aynı yerde oturup aynı soruyu sormanı bekliyorum
Kötü bir düşünce mi?
L: Hayır ben beğendim...
N:Ben Ortak salona geçiyorum acıktım bir şeyler atıştırıcam gelicen mi?
L:Neden olmasın?
N:B-Bayanlar önden!Güle hoplaya şakalaşa şakalaşa ortak salona gittik neden oraya ortak solan diyorum bilmiyorum ama hoşuma gidiyor aanırım herkes toplandığı için,kimse yoktu?Neden kimse yemeğe gelmemişti?Yoksa hogwartsta ki herkes buharlaşıp yok mu olmuştu?
N:Erken geldik sanırım
L:İyi yönden bakalım istedğimizi yapabiliriz!Yiğebilidiğimiz kadar yemek yiğip binamızın ortak salonuna geçtik,Oradaki kırmızı kanepeye uzanıp uyumaya çalıştım olmadı çünkü çok yemiştim!9 aylık hamile bir cadı gibi göbeğim çıkmıştı,kendi halime masumca gülüp üstüme bol bir beşyler giydim.Sonra ortak salon yavaş yavaş doldu ve işte oldu!150 Gryffindor öğrencisi bri alamdı aman ne güzel!
Burası dolu olunca güzle olmuyordu,açıkçası ben beğenmiyordum.Ronla satranç oynamaya başladık o çok iyiydi ama ben stratejik oynuyordum ve ŞAH MAT YENDİM SENİ WEASLEY
diye bağırıp dans etmeye başladım,ron oradan oflaya poflaya ayrıldı zaman geçmişi artık akiam olmuştu ben yemek yemedim çünkü aç değildim?Akşam olduğunda yine neville kafasını omzuma dayayıp uzandı.
N:Sence değersiz miyim?
Yavaşça dikkatlice kafasına vurdum
L:Merlinin sakalı aşkına eğer bir daha böyle bri şey söylersen seninle konuşmam Longbottom sen bu hayatımda gördüğüm en değerli ve özsl çocuksun!
N:Diggoryden bile mi?
L:Diggory ssn varken avcunu yalar
N:Sıcak çikolata?
L:Harika fikir!Sıcak çikolatamı içerken yanıma Lavender brown geldi.
B:Selam turner
L:Selam Brown
B:Sana bir şey sorabilimiyim?
L:Tabiki,hadini aşma yeter:)
B:Sence Ron weasley beni beğenir mi?
L:Üzgünüm Brown ama bunu bana sormaman gerekirdi ben ronla yakın değilim mallesef üzgünüm.
B:İyi oldu o zaman iyi geceler.Pöff birde brownla uğraşamazdım,en iyisi buydu çok doğru bir hareket yaptım sıcak çikolatamı bitirdiğim zaman yerimden kaltım ve kızlar yatakhanesine doğru ilerledim,kim yatacağımı söyled ki?Sabaha kadsr yeni kitabımı okuyacaktım!
742:Kelime
Umarım bu bölümden keyif almışsınızdır!Çok uğraşmadım ama yazmak zor gerçektende umarım beğenirsiniz!😭💞
1/04/2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505(Nᴇᴠɪʟʟᴇ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ)
Fiksi Penggemar𝑳:𝑯𝒆𝒚 𝒏𝒆𝒗𝒊𝒍𝒍𝒆 𝟐𝟎 𝒚𝒂𝒔̧𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒏 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊 𝒏𝒆𝒓𝒆𝒅𝒆 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏? 𝑵:𝒀𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒚𝒆𝒓𝒅𝒆 𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒑 𝒂𝒚𝒏𝒊 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒚𝒖 𝒔𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒈𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒖...