Ciekawostki.

103 19 7
                                    

Witajcie czytelnicy! Jesteście właśnie po przeczytaniu ,,Fenomenu", za co wam dziękuję. Postanowiłam, że napiszę rozdział z ciekawostkami odnoście tych postaci, 'Minus Ultra' i coś tam dorzucę o mnie. Jestem ciekawa, czy ktoś to będzie czytał... Może to oklepane, jednak gwiazdki robią sporo dla osób piszących, ponieważ wtedy mają pewność, że ktoś czyta ich wypociny. Ja na przykład przed pisaniem, szacuje sobie ilość rozdziałów, jak się zakończy, co będzie gdzie, więc pracy przy tym jest sporo. Piszę to dużo przed publikacją. Moim zdaniem nie było głupim pomysłem napisanie tej książki. Ułatwi wam to napewno zapoznanie się z postaciami oraz zrozumieniem ich indywidualności.

Zaczynamy!

01. Początkowo ,,Minus Ultra'' miało zakończyć się tak jak w anime. Myślałam nad tym bardzo długo i w ostatniej chwili wymyśliłam owe zakończenie.

02. Moją pierwszą myślą było dodanie tylko jednej dodatkowej postaci. Jak widać skończyło się na pięciu.

03. Yoki była wzorowana na mojej pierwszej MC w całym życiu wattpad'owych ff. Miała na imię Machiko Kimura. Początkowo nawet nie wiedziałam, że złączyłam dwa nazwiska XD Pisałam to... Jak miałam dwanaście lat? Może mniej? Chciałam ją nawet zrobić na pierwotny wygląd Machiko, który był z tego zdjęcia:

 Jak miałam dwanaście lat? Może mniej? Chciałam ją nawet zrobić na pierwotny wygląd Machiko, który był z tego zdjęcia:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tytuł tego ff, nosiło nazwę ,,Titanium'', jednak na szczęście już dawno je usunęłam. Miałam wtedy nazwę KingProject.

04. Moja pierwsza myśl, gdy tworzyłam postać Mamoru, to był dosłownie Bakugo. Myślałam:

- Pasuje mi blondyn, czerwone oczy... A nie to Bakugo!

Musiałam zmienić, ponieważ za bardzo bym go zrobiła na Katsuki'ego.

05. Postać Shoyi wzorowałam na Usterce z Ralph'a Demolki. Bardziej jego moc.

06. Gdy myślałam nad quirk oraz przeszłości Akure, słuchałam pioseneki ,,Stay Calm''  FNaF. Dała mi również pomysł na tą postać.

07. Początkowo nie przepadałam za postacią Sayu. Miałam w głowie rozpieszczoną Lolitkę, jednak wyszłam z tego. Cyrk wziął się z tego, że kocham cyrki.

08. Ito Sayumi - Opiekunka sierocińca Reddocheri - miała mieć na imię Rita Cambell, jednak bardzo źle mi się z tym faktem pisała. Miała mieć również długie, rude włosy związane w warkocza oraz piegi, ale bardzo mi się kojrzyła z ,,Anią z Zielonego Wzgórza''.

09. Źle spojrzałam na słowo Kurieita w tłumaczu i w ,,Minus Ultra" pisałam Kurieta. Zmieniłam to w dwóch miejscach, ale chyba wciąż gdzieś ten błąd jest.

10. Imiona postaci starałam się stworzyć na podstawie ich umiejętności. Np.
Donyoku - Chciwość
Reiki - Zysk
=
Yoki

Wiem, że dziwnie, ale starałam się wymyślec w miarę nie częste imiona w opowiadaniach i anime. Nie miałabym serca dać na przykład Kenichi, która jest albinistką imienia Yuki.

11. Początkowo tytuł opowiadania miał nosić nazwę ,,Pięć Końców Gwiazdy'', na podstawie tego, że jest ich piątka. Również dlatego postanowiłam dać gwiazdki na aktualną okładkę.

12. Nazwę Yuvetashi jakoś wyczarowałam na podstawie poprzedniego tytułu.

13. Ciężko mi się wymyśla nazwy dla grup. Pracowałam ciężko.

14. Miałam zamiar pisać to od razu po zakończeniu ,,Minus Ultra", jednak skończyło się na tym, że zaczęłam pisać po pierwszym odcinku piątego sezonu BnHA.

15. Okładka ,,Minus Ultra'' jest czerwona. Kolejna część również ma czerwoną, aby było jakieś powiązanie, natomiast celowo ,,Fenomen'' ma niebieską. Tak dla kontrastu

16. Yuvetashi jest moją pierwszą wymyśloną grupą ludzi do ff.

17. Pomysł z sierocińcem miałam przed obejrzeniem anime ,,The Promised Neverland'', jednak po obejrzeniu tego, pisząc o Yoce, widziałam Emmę, Mamoru, to był Rey, a zamiast Ito, miałam w głowie Isabelle.

18. Napisałam ten dodatek głównie z myślą o tym, aby do kolejnej części ,,Minus Ultra" nie dodawać ich wspomnieć z przeszłości, ponieważ nawet za dobrze nie idzie mi wplatanie takich rzeczy w opowiadania.

19. Moja pierwsza myśl w kwestii Ito, była taka, że All Might podczas walki ze złoczyńcą swoim cielskiem rozwalił sierocinec i ją zabił, jednak szybko to zmieniłam.

20. W galerii mam foldery, które są poświęcone każdej z postaci, abym nie zapomniała o ich charakterze. Co z tego, że jest tam po góra sześć zdjęć.

21. Error 439 wzięłam z generatora liczb, ponieważ nie miałam pomysłu. Nie ma konkretnego znaczenia dla tego kodu. Kierowałam się na podstawie tego, że Present Mic powiedział, że nie wiadomo dlaczego fale elektryczne Nejiro układają się w sprężynki.

22. Boję się, że nikt nie przeczyta tego opowiadania i nie przekroczy to liczby dwustu wyświetleń.

FENOMEN 	¦ Minus UltraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz