~Harry's POV:
"Sunt un ce?!"- de odata toata oboseala dispare.
Doctorul se uita mirat.
"De unde stiti ca sunt tatal ei adoptiv? Adica... Nu-mi aduc aminte sa va fi spus."-continui
"Tatal adoptiv? Imposibil... Cred. Adica sangele se potriveste perfect. Amandoi aveti B pozitiv si semanati.Va sfatuiesc sa faceti testele de paternitate." -spune si conecteaza punga de sange la un tub care il transmitea in corpul Sarei.
A iesit din salon. Am stat si m-am gandit... Oare e posibil? Natha stiu ca avea 16 ani... Nu 18. Sau poate avea 17 si era repetenta. Defapt... Nici nu stiam ce varsta avea. Stiam doar ca e a 10-a si era cea mai populara. Oare ce ar crede Sara despre mine daca ar fi adevarat?
~Sara's POV:
Sper ca acest doctor sa aiba dreptate. Adica... Totul are sens. Dar poate e doar o coincidenta. Nu m-as putea supara niciodata pe Harry daca ar fi tatal meu real. Stiu ca nu avea cum sa afle de mine.
***
~Harry's POV:
Le-am povestit ce s-a intamplat acum 2 zile baietilor. Au fost de acord cu doctorul. Cand se va trezi Sara o sa fac acel test. Sper sa se trezeasca. Sta deja de cateva zile si incep sa ma panichez. Baietii mi-au povestit ca s-au anulat 4 concerte si am ratat un interviu. Nu prea imi pasa. Acum imi pasa doar de Sara.
"Harry? De cand nu ai mancat?"-ma intreaba grijuliu Liam.
"Nu-mi pasa."
"Serios... Nu am chef sa lesini pe aici."-contiuna Louis.
"Ieri."
"Nu ti-e foame?!"- intreaba surprins Niall.
"Nu Niall!"-spun deja enervat. Nu inteleg ca ma sacaie?! Stiu ca ei o fac pentru mine, dar s-o lase mai moale.
"Nu se poate Harry. Baieti, hai sa cumparam ceva!"-spune Liam. Restu il aproba, dupa care ies.
"Din nou, doar noi doi."-oftez si ma asez pe scaunul de langa patul ei.
Imi pun mainile pe fata de la atata stres si imi sprijin coatele de genunchi.
"Amm... Ce s-a intamplat?"-aud o voce firava si ragusita. Imi ridic capul surprins.
"Saraaaaa!"-sar si o iau in brate.
"Ma doare."
"Scuze."- ii dau drumul si o iau de mana ei care pare sa prinda culoare. -"Nici nu sti ce bine-mi pare ca esti bine! Defapt... Am stiut mereu ca te vei trezi!"
"Ce dragut...Dar cine esti? Si mai important... Unde sunt?
*stiu ca e scurt, dar stiti bine ca sunt simularile. Succes! Eu sigur am nevoie :(
Ma rog... Mai e la mate. La romana fix doina ne-a picat... Fix pe asta n-am repetat-o.Nico :*
CITEȘTI
In cautarea tatalui meu... (Harry Styles FF) -In curs de editare!-
Fanfiction"Mama? Eu am un tata?" -o intreb dupa ce intra la mine in camera "Sara, scumpo, ai unul. Dar pe el nu-l intereseaza de noi" -spune si ma ia in brate "As putea sa-l cunosc?" "Nu. Nu voi face asta! E pentru binele tau!" "Inseamna ca nu ma iubesti!" "...