*Trebuie sa va intreb ceva foooaaaaarte important! Trebuie sa stiu cum vreti sfarsitul (fericit sau trist) pentru ca sa stiu cum sa continui cartea. Va iubesc :3
Spor la citit! ❤
---
-Dupa ziua lui Liam...Ieri a fost cea mai tare zi! Chiar daca Harry nu m-a lasat sa stau la petrecere pana la sfarsit... Sau macar pana rezistam. La ora 11 m-a bagat in pat. Adica ora obisnuita de culcare. Spune ca sunt prea mica ca sa stau pana la ora aia. In fine... Macar m-a lasat la petrecere. Adica sunt pedepsita si na...
Eu i-am dat lui Liam o felicitare. Nu aveam bani sa-i cumpar cadou si nici n-am voie sa ies afara. Pe prima pagina l-am rugat pe Zayn sa-mi scrie "La multi ani!", dar sa para ca e scris de un copil care nu prea stie sa scrie. Dupa care l-am rugat sa iasa afara pentru a continua capodopera. Am sters punctele de la 'i' si le-am transformat in inimioare. Inauntru l-am desenat pe el tinandu-ma de mana. Eh... N-a iesit cum am vrut eu... Dar intentia conteaza!. (Desenul e la media)
Stateam cu Niall pe scari si ne prosteam pe telefonul lui. Faceam poze amuzante, ne jucam... Nu aveam treaba. Am auzit un ciocanit.
"Eh... Lasa ca raspunde Harry. Si asa e jos."-spune Niall nepasator.
~Harry's POV:
Am auzit un ciocanit la usa de la intrare. Cum nimeni nu se strofoca sa raspunda... M-am dus eu. Am deschis usa si o blonda ma impinge pentru a intra. Nici n-am apucat s-o vad la fata. Cand se intoarce... Stai asa! Mi se pare cunoscuta! Dar cine e?
"Buna Harry!"-imi face cu ochiul
"Aaaam... Te cunosc?"
"Au trecut 7 ani si ceva... Normal ca m-am mai schimbat."-atunci am inceput sa ma gandesc... Dar tot nimic.-"Te ajut eu bae! Sunt Natha!"
Mi-am dat o palma peste fata. E tarfa cu care am facut-o prima data!
"Tu esti mama Sarei?!"-zic eu.
"Da. Si am venit sa-mi iau fetita scumpa inapoi!"
"FETITA SCUMPA?! POATE VREI SA ZICI MICA SLUGA PE CARE AI NASCUT-O!"
"Oh Hazzy. Ma ranesti!"-isi pune mana la inima... Sau mai bine zis peste unul din silicoane.
O vad pe Sara cum alearga pe scari si se opreste in fata mea cu spatele la mine.
"Tu! Vreau sa pleci si sa ma lasi in pace!"-spune Sara plangand.
"Oh. Sweetheart. Nu mai plange. Stiu ca mi-ai dus dorul.-o trage de mana brutal- De aceea am venit sa te i-au acasa."-Sara incerca sa-si traga mana din stransoare. Am intervenit si am ajutat-o pe Sara. Ea dupa s-a dus in spatele meu si s-a agatat de picior.
"Iesi afara."-zic eu pe scurt tarfei.
"Ma scuzi?!"
"Nu te scuz. Am zis sa iesi!"-ii arat cu degetul usa." Ai picioare frumoase. Vreau sa le vad cum ies pe usa. Fa pasi!"
"Deci nu vrei sa mi-o dai pe Sara cu frumosul?! Bine Harry. Ne vedem la tribunal."-spune si pleaca trantind usa dupa ea. Eu ma intorc s-o iau pe Sara in brate. N-a mai plans asa tare... Defapt n-am vazut-o niciodata asa. Mi-au venit si mie lacrimi in ochi. Mi-era frica s-o pierd. Asta e unul din motive. Dar si plansul ei imi provoaca lacrimi.
*Cred ca e cel mai scurt capitol scris de mine, cred. Sper ca nu v-ati suparat. Si nu uitati sa votati cum vreti sfarsitul! :3
Nu va panicati... Nu termin inca cartea. Peste 10-15 capitole.
Ily perfies ❤✌
Nico :*
CITEȘTI
In cautarea tatalui meu... (Harry Styles FF) -In curs de editare!-
Fanfiction"Mama? Eu am un tata?" -o intreb dupa ce intra la mine in camera "Sara, scumpo, ai unul. Dar pe el nu-l intereseaza de noi" -spune si ma ia in brate "As putea sa-l cunosc?" "Nu. Nu voi face asta! E pentru binele tau!" "Inseamna ca nu ma iubesti!" "...