Capitolul 5

5.4K 413 91
                                    

Zayn a sunat la usa si am auzit cativa pasi. Pe usa a iesit un barbat inalt, ca si Harry. 

"Oh! Salut Zayn!"- da norc cu el-"Ce de aduce pe aici? Si cine e micuta asta adorabila?"

"Harry a adoptat-o. Si am venit aici cu o rugaminte..."

"Okeii... Care este?"

"Ea are o prietena la orfelinat si e cam singura ei prietena. Si... cum tu nu poti avea copii cu Amanda si vre-ti sa infiati un copil... ma gandeam daca o puteti lua pe Adda."

"Stai! O s-o intreb pe Amanda si vorbim maine. Daca e de acord, o sa si mergem impreuna ca s-o cunostem pe aceasta Adda."

"Merci frate!" -spune si-l ia in brate -"Pe maine!"

"Pa!" -spune el

"La revedere!"-ii spun eu.

El a inchis usa si Zayn m-a luat de mana ca sa trecem strada.

"Merci Zayn!"

"Cu cea mai mare placere."

***

Sateam cu Harry la el in camera si ne uitam la desene. Family Guy. Se pare ca tatal meu adoptiv este copilaros... imi place asta.

"Harry?"-il intreb

"Da Sara?"

"Tu ai vreo iubita?"

"Nup. Eu nu m-am indragostit niciodata. Toate relatiile mele au fost din placere."

"Ok. Daca acum se presupune ca esti tatal meu... o sa ma mai ajuti sa-mi gasesc tatal real?"

"Sigur scumpo!" -spune si se apropie de mine ca sa-mi dea un pupic pe frunte -"Sa zicem ca nu-s tatal tau. La varsta ta ai zice ca suntem frati. Serios..."

"Bine!" -spun si-l imbratisez

Oricum nu i-as fi putut supune 'tata'. Nimeni nu-i poate lua locul... indiferent daca adevaratul meu tata nu ma considera fiica lui.

***

Azi e ziua in care e posibil sa-mi vad prietena! Yeeey! Am sarit din pat si am fugit la baie ca sa ma spal pe fata si pe dinti.

Cand am iesit m-am schimbat de pijamale intr-o rochita verde draguta.

Am coborat jos unde am fost intampinata de baieti care mancau. Ne-am spus cate un 'buna dimineata' si m-am asezat cu ajutorul lui Louis pe scaunul meu. Harry imi da 2 sandwich-uri cu cascaval, salam si cate 2 felii de castaveti.

"Pofta buna!"-imi ureaza Harry.

"Merci!"

"Am auzit ca azi mergi cu Zayn si vecinul Derek s-o vada pe Adda."

"Da!" -bat din palme rapid-" Va multumesc baieti! Nu am fost asa fericita de cand... Stai! Nu am fost niciodata asa fericita!"

Baietii doar s-au ridicat si s-au apropiat ca sa ma imbratiseze.

***

Stateam cu Adda, Zayn, vecinul Derek si vecina Amanda ca sa vorbim.

"Imi place fetita aceasta!"-spune Amanda.

"Multumesc!"-spune Adda si ma ia de mana.

Derek se uita la mainile noastre si se apropie. Ii ia mana Addei si se uita atent

"Te tai?"-intreaba trist.

Adda incearca sa-si ia mana inapoi, dar nu poate.

"Amanda! Vreau fetita aceasta mai mult ca orice!"-spune hotarat.-"Nu vreau sa mai faca chestii d-astea! Vreau sa aibe o copilarie frumoasa!"

"Bine! O adoptam!"-spune Amanda fericita.

Derek ii da un pupic pe zgarieturile Addei si se ridica. Se duce la receptionera si completeaza niste fise. Adda sare pe mine de bucurie si incepe sa planga. Am strans-o cat de tare am putut. Amanda doar a semnat cateva hartii si a venit la noi ca sa ne imbratiseze.

"Multumesc doamna!"-spune Adda sarind si la ea in brate.

"Te rog, spune-mi mama!"-o ia in brate si o strange ca o mama protectoare.

*stiu ca e scurt... scuze! :(

In cautarea tatalui meu... (Harry Styles FF) -In curs de editare!-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum