Capitolul 7

5.5K 408 86
                                    

*1. Ok... Ma panichez. S-a sters cumva primul capitol? Va rog sa ma anuntati :(( nu ca nu as putea sa-l scriu din nou... Dar nu ar fi la fel... Ar fi mai naspa putin.
2. Imi pare rau de intarziere... Chiar nu am avut timp sa scriu... De abea acum il scriu.
---
~August

Este ora 7 dimineata. Probabil m-am trezit atat de devreme din cauza ca m-am culcat ieri la ora 8. Am adormit uitandu-ma la desene. M-am dat jos din pat si m-am dus la baie. Am urcat pe scaunelul din fata chiuvetei si am deschis dulapiorul cu oglinda pe ea. Am scos un paharel, pasta de dinti si periuta, dupa care am inchis usa. Niciodata nu am vazut ca eu chiar sunt... Frumoasa. Parca ma vad cu alti ochi decand ii cunosc pe baieti. Ba chiar am ascultat cateva cantece de la ei. Cel mai mult mi-a placut What Makes You Beautiful.

Dupa ce m-am spalat pe dinti si pe fata, am facut un dus.

**

Am coborat jos. Era asa de liniste. Am intrat in bucatarie si am inceput sa tip.

"AAAAAAA!!! HOTUL!!! HAARRYYYY!"

"STAI ASA! NU SUNT HOT!"-a incercat el sa se apere, dar prea tarziu ca a dat buzna Harry.

"Ce s-a intamplat?"-intreaba. Arata amuzant cu bata in mana, pe jumatate adormit si confuz.

"Uite Harry!"-il arat cu degetul pe acel om.

"Oh. Salut Paul!"-face o pauza-"Sara. El nu e un hot. E bodyguard ul nostru. De fapt... Fostul."-spune putin suparat.

"Aa."-spun eu rusinata -"Ma scuzati domnule."

"Nu-i nimic. Si tu trebuie sa fi fetita pe care Harry a adoptat-o."

"Da."

"Incantat!"-spune si se ridica. A venit la mine si a intins mana. Am dat noroc cu el si m-a imbratisat.

"Si ce te aduce pe aici?"

"Pai. Am aflat de micuta si m-am gandit ca tu nu te-ai obosit s-o inscri la o scoala." -Harry analizeaza putin cuvintele dupa care isi da o palma.

"Ai dreptate!"-face o pauza-"Maine mergem la o scoala sa te inscriu, Sara. Dar la una privata."

"Yeeey!" Mereu am vrut sa vad cum e la scoala!"

"Ok. Ne mai vedem!"-spune Paul.

"Stai!"-spune Harry.

"Da?"

"Ai putea s-o duci tu,te roooog! Mi-am adus aminte ca trebuie sa inregistram toata ziua albumul Four! Si sa ai grija de ea pana ne intoarcem?"

"Perfect! Acum o sa fiu babysister... De abea am scapat de jobu asta."-spune ultima parte in soapta, dar eu am auzit.

Harry si-a dat ochii peste cap semn ca auzit si el. Ceilalti baieti au coborat si ei... Tot in pijamale.

"PAAAAUUUUUUL!"-au tipat si au sarit pe el.

"Ne-a fost asa dor de tine!"-spune Liam

"Parca ai mai slabit!"-spune Zayn

"Fundul tau parca e mai sexy,dar nu o intrece pe Jennifer!"spune Louis (fundul lui se numeste Jennifer... El a spus-o nu eu :)) )

"Ai adus mancare?"-Niall.

Am inceput sa radem cu totii.

"Nu v-ati schimbat aproape deloc baieti." -spune Paul cu un zambet imens pe fata.

***

"Paa!"- ne salutau baietii. Au intrat in masinile lor si au facut cu mana prin geam. Le-am raspuns si noi la salut.

E ora 10 dimineata. Ieri dupa ce Paul a plecat, Harry s-a asigurat ca am tot si a spus: "Sa fi cuminte ca daca il superi pe Nenea Paul, e de rau."-si a inceput sa-mi povesteasca ce le facea lor. Binenteles, povestile terminandu-se cu mine razand.

"Deci. La ora 12 mergem la scoala. Ce vrei sa facem pana atunci?"-intreaba Paul.

"Nu stiu."

"Vrei in parc?"

"Nu prea. Hai la prietena mea, Adda."

"Si unde sta aceasta Adda?"

"Chiar in fata!"-ii arat casa de vis-avi.

L-am luat de mana si l-am tras pana acolo. Am batut la usa si mi-a raspuns vecinu Derek.

"Oo salut Paul! Si buna Sara. Iar faci pe babysisterul?"

"Cam da."

"Adda iese?"-il intreb.

"Da. Stai asa. ADDA! VREI SA IESI AFARA?"

Adda coboara scarile si vine la usa.

"Vin acum. L-ai chemat si pe Finn?"

"Il chem pana te pregatesti."

Finn este un prieten pe care mi l-am facut in parc acum o luna si se pare ca locuieste chiar la doua case departare. Acum 2 saptamani i l-am prezentat Addei.

"Si acest Finn unde sta?"-ma intreaba Paul.

"Hai cu mine sa-ti arat!"

--

Stateam cu, Adda, Finn si cu Paul la mine in curte la picnicul cu costume. Luam gustarea de la 5. Se pare ca scoala la care m-a inscris Paul este doar la 3 strazi distanta. Adda si Finn au spus ca parintii i-au inscris la aceeasi scoala. Sa speram ca picam in aceeasi clasa.

"Domnule Paul! Mai vreti ceai?"-intreaba Adda. Erau abligatorii si manierele de aceea i-a spus 'domnule'

"Nu multumesc, domnisoara Adda."

Paul nu avea haine de schimb asa ca doar i-am dat o esarfa cu puf mov. Arata asa de caraghios.

"M-aaam plictiiissiiiiiit!"spune Finn.

"Si eu."-spune Paul.

"Alta idee de joc ce aveti, domnilor?"-ii intreb.

Finn s-a ridicat si ma atins pe umar strigand "LEAPSA!" si a luat-o la fuga. Ne-am ridicat si am inceput sa alergam. Era destul de greu pentru mine si Adda pentru ca aveam rochite de printese, dar macar ne-am distrat.

In cautarea tatalui meu... (Harry Styles FF) -In curs de editare!-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum