Kızışmış brokoli

26.8K 148 242
                                    

Yazarın anlatımından..

Todoroki yine canı sıkılmış odasında duruyordu. Aklında o dünki randevu idi.
Salak yer çekimi kızı randevunun içine Sıçmışti. (URarakaya böyle demek istemezdim .q) o günden beri midoriyayı görmemişti kalkıp odadan çıkmıştı. Midoriya galiba okulda ders çalışıyor idi.

Todorokinin anlatımından.

Okula ilk adım attığımda lavobodan inilti sesi duymuştum . İlk başta takmamıştım ama yine ses şiddetli gelince hem azmama hemde merakımı arttırmıştı.

Geri yön değiştirerek lavaboya girmiştim ses durmuştu. Kapıyı tıkladığımda o ses...

Midoriya anlatımında..

O günden sonra kendimi suçlu hissediyorsum AH- URARAKA!..ama nedense bugün kızışmıştım... Lavanoya gidip pantolonumun kemerini söküp (AYOL YAVAŞ XD) Kendi aletimle oynamaya başlamıştım. Bunu yapamam la inlemem bir oldu...tam bir kere daha boşalcakken o kapı tıklama sesi duymuştum...

'd-dolu!'...

'midoriya iyi misin aç kapıyı?'

'todoroki-kun!? Ne işin var senin b-ben açamam hem iyim!'

'niye inledin o zaman?'

'....'

Cidden ne diceğimi bilmiyordum...dilim dolanmıştı. Kapıyı açtığımda. Todoroki elindeki kendi aletimi tuttuğumu fark etmişti.. NASIL- FARK ETMEDİM...

'kızıştın mı sen?'

Pantolonumu iki dakik çekip ilerlemiştimki... Todoroki beni duvar ile arasına almıştı...

'işini yarına bırakma... midoriya~'

'Todoroki-Kun?!.. işim y-yok benim!'

Ben konuşana kadar oh-... todoroki patolonumu ve boksörümü çıkarmıştı...

'Simdi gelelim fasulyelerin faydalarına~'

Yazarın anlatımından...

Todoroki midoyu yüz üstü duvara yaslamış içine girmiş gelgit hareketi yapıyordu...Halsiz bacakları titreyen midoriya inliyordu...

'aHh-m T-todoroki..AHH- Y-yAvaş!-..'

'Üzgünüm o kadar yavaş olamam kendinle oynarken gevşetseydin..;)'

Todoroki gid gide hızlanırlen midoriya baya inliyordu. Kendini tutsada olmuyordu.

'Ahh- Todorokigh...'

Todoroki mıdoriyayi kendine çekip hepten içine girmişti. Yani todoroki daha boşaltmamıştı...

'ahh- hah... T-todoroki...ben g-geliyorum!...

Todoroki kendini sıkıp midoriyanın içinde hareketleniyordu...bu durum todoroki'ninde inlemesine sebeb olmuştu..

'sabret... midoriya...o küçük aletini tut.'

Baya hareket ederken. Midoriya içinden geçiriyordu... Todoroki onun küçük aletini tutup çekmişti...ve ikiside boşalmıştı...
Midoriya titreyen bacaları ile nefes alırken todoroki MİDORiyanın içinden çıkıyordu.

'oh-... Midoriya zevkliydi...'

'ahm- todoroki-kun...'

todorokİ bu sırada pantolonu giyinmiş MİDORiyayı giydiriyordu. Midoriya cidden tozu sikilmiş yorgun idi. Onu kucağıma alıp ilerlemişti...

;).

Evet burda bitirdim....yine yorum olmicak biliyorum. Fikir geldikce yazmaya devm :3

☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin