'Komiserim, 3148. Sokakta yangın çıkmış ama bu yangının çıkma sebebi birilerin yaktığını düşünüyoruz'
Dosyaları alıp bakmıştım.
'o zaman hızlı olup acilen oraya gidelim'
'tamam komiserim!'
Arabanın anahtarını alıp hemen merdivenlerden inmiştim...evet ben İzuku Midoriya hayatımın geri kalanını polislik eğitiminde geçirdim ve şuan bir ekiminle olay yerine gidiyoruz (yazar-azo; ayh sexy olum ne de güzel tanıttı kendini KBİSBSİHSSKNSİSBSKSJSK)
Bir zaman sonra olay yerine gelmiştik ama şuki ortalık daha yeni olmuştu hatta bizi bekleyen misafirlerimizde vardı..
'Komiser izuku?'
'Ha ha ha bu sefer seni yakalayacağım it oğlu it..'
'Sanmam..'
Silahlarımızı onlara doğru tutup saldırmaya başlamıştık. Evet buda gördüğünüz benim baş düşmanım shoto iti. Ne kadar karşılaşırsak bile hiç bir zaman yakalayamadım ama bu sefer yakalayacağım o bacaksızı..
'KAÇMA LAN GÖT KURUSU'
'AMA komserim!!! Kaçmazsam kovalamacanın ne anlam-'
Shotonun bacağına sıkmıştım çocuk önümde yığılmıştı. Onun yanına gidip elinin üstüne basmıştım.
'biliyormusun seni yakalaman bile sevincime gitti'
'komiserim- sevindim hoşunuzamı gidiyorum??'
'k-kes lan it'
'hm hm'
Telsisimi(AMK YAZAMADİM DİLİM DOLANDI ZKSBSKSNJS) çıkartıp 3148. Sokağa ambulans ve itfaiye çağırmıştım. Yerde deli gibi bana bakan iti sandalyeye oturtmuştum. Elleri serbesti ne kadar it olsada sözümü dinliyordu bu mal. Yakınlarda kimse yoktu. Shoto ellerini kalçama koyup mırıldanıyordu.
'Hank! İT DOKUNMA,'
Shotonun elini tutup itmiştim. Ama o sadexe sırıtıyordu... Sinirimi ne kadar bozsada ona bakmam lazımdı. Yine beni kucağına çekip süzüyordu.
'başıma sapık mısın lan sen'
'evet komiserim o kadar güzel kalçanız var tam sikilmelik'
'ELİMDE SİLAH VAR SOKARIM KAFANA'
'teker teker sokun komiserim!'
Ayrılmak için uğraşıyordum ama sımsıkı tutuyordu galiba ayağı yerine kolunamı sıksaydım?
'Lan bırakana Mal'
'yo bırakamam zaten bugünden sonra seninle beraber olucağım ama böyle yakın olamiyacağız Komserim~'
'AMK KAFASI'
Elleri o kadar yumuşaktıki insanın vücudunu ısıtıyor hemde etkisiz halde bırakıyordu..
En sonunda kolumu ısırıp bir bağırması ile onun kucağından inmiştim.
'Ahh- Komiserim öpücük verseydiniz~'
'siktir git'
Şükürler olsunki ambulans erken gelmişti. Shotonun kolundan tutup çekiştirdim. Yardımcılar onu alıp sedyeye yatırmışlardı. Ben ise arabama binip onları takip ediyordum.
* * *
'komiserimmm elimdeki kelepçeyi çıkar ya''He çıkartim, sonra kaç?'
'yok sana dokunma şansım olur'
Bana biri sabır versin bune aq. Her yerde bana dokunmak kadayımı sıyırdın?
'Az sonra çıkıcağız uslu ol it'
'peki komiserim'
. . .
Shotoyu arabaya bindirip öne geçip direksiyon başına geçtim.
'hazır mısın yeni hayata?'
'senle olan hayatımı zevkle bekliyorum'
OF ANLAMIYORUM BENLE HAYATINI YAŞİCAKSAN NİYE KATİL OLUYORSUN AMİNA KODUM?!
'seni anlayan biri varsa çağır ben seni anlamakta zorluk çekiyorum..'
Hızlıca karakola gitmiştik görevliler Shotoyu alıp gitmişlerdi. Ayh gitti hele şükür saplantılı göt :O. Neyse bende kendi odama geçip diğer işleri hallettim..
'Nasıl efendim! Bu ger- YANİ BUNU BANA NASIL TESLİM EDERSİNİ EMANET EDER GİBİ!?'
'neden bu kadar bağırdın anlamıyorum İzuku?'
'OF EFENDİM,'
Kapıyı ani açıp çıkmıştım ki shoto belinden tutup kendine çekmişti. Tabi zengin ailenin çocuğu olunca para verip çıkabilir ya
'LAN BIRAK AMİNAKODUM-'
'Ama sarılmak istedim'
'başlarım sarılmana cebimde silah var sokarım ba-'
Cebinden silahımı alıp kendi erkeklime doğru tutmuştu...ben mi polistim omu...
'Ha-H, n-napıyorsun!?'
'ben önceden hazırlanim diye yaptım şuan teslim ol komiserim~'
Utancımdan ne diyeceğimi bilmiyordum! Ama- silahı gitgide erkekliğime doğru sıkıştırıyordu.
'Hyag! Yapma..'
Ne desemde yaramıyordu bacaklarım titriyordu of amına kodum..
'Sal lan beni!'
Ve dahada bastırmıştı. Hafif bağırmıştım sanki içine sokcak...
'Hnkg..s-sal...'
'Komiserim odanız nerde?'
'Salcak mısın..'
'bakarız'
Sanki o polis ben katil yalvarıyorum ona iki saat of bide bakarız dedi göt herif.
Ona odamı tarif edip beraber gitmiştik. Kapıyı açtım ve beni direk itmişti..
'AHH- Yavaş lan!'
...kapıyı kilitleyip bana bakmıştı.. Eli kemerine gidip yavaşça açıyordu...
'N-nApıyorsun..'
'Aç ağzını'
* * *
'Hah'
Shotonun erkekliğini ağzımda gezdiriyordum..
'Hah..'
'mhmhn'
Shoto kafamı tuttuğu gibi dahada içime almama neden olmuştu.. boğuluyorum resmen aq!
'Haa komiserimm...'
Ağzım dolusu sıvıyı yutarak(hoo benim mide şuan kalkışta...)
'Ohgh!'
'hah..iyidi'
'DELİRDİN Mİ LAN SENİN SPREMLERİNİ YUTMAK ZORUNDA KALDIM PİÇ KURUSU!?'
'ne güzel işte'
Ayağa kalkcaktım ama midem garip olduğu için yerde kalmıştım... shoto yanıma gelip kalçama elini koymuştu..
'bakalım senin marifet nasıl?'..
.
.
.
DeVm edecek?
.
.
.İnt yok kahretsin ...👁️👄👁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜
RomanceOnun o bedeni beni benden alıyordu... -Ahm~ bebeğim her geçen gün seni yaşamak istiyorum.... -bir hayel bile senin içindeyken engel olamaz... seme: Todoroki uke: Midoriya =Yada (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ❗tododeku❗ boyXboy var. ve aşırı⚠️ sex⚠️ var.... .. .... ...