❗ DUYURU❗

988 22 31
                                    

Evet şöyleki hepiniz bölüm bekliyorsunuz ama önümde çok bir çeşit çeşit engel var :( ve yazma hevesim yok. Normal bölüm yapmasına yapardım ama smutlu olunca pekde düşünmeden yazılacak bir bölüm değil..En büyük sıkıntım ailem. Ailem telefonumu bir alsalar eline sikerler :( komşularda kalıyorum annemden güzel tokat yediğim için komşularda kalıyorum... ve okullar açılıyormuş  yaklaşmış liseye yeni geçirdiğim için ailem telefonumu ya alcak...yada durcak uygulamalari silcek :( sıkıntı şuki ben sizlere binlerce bölüm yazmak isterdim ama hem fikir yok hemde smut fazla yazamıyorum pek bilgim yok cihazlarının adı ne falan dilan şuan gülüyor olabilirsiniz ama yorumlarda ciddi olur musunuz? Cidden ben saf bilmeyen biriyim yaoilerden gördüğümü yazıyorum .-.  of cidden birde 2 arkadaşımda yazmıyor artık biri... Bilmiyorum 4 günden beri aktif değil :/ biri yazamıyor izin vermiyorlar ona 1 ay Diyarbakıra gidicekmis... yalnız kaldım duygularim birbirine girdi mutsuzum ve bu motivasyonda hikaye yazmak mümkün mü?  Evet dediğim gibi özür dillerim affedin bölüm baya geç gelebilir takipten çıkan çıksın giden gitsin ona kalmış güle güle gitsin umarım anlayış gösterirsiniz :l...

Görüşmek üzere...

☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin