Midoriya yine kalkmış ailesine yemek yapıyordu. Kendisi yemek yaparken bişiler yemişti. Dışarıda baya ses vardı. Galiba bugün devlerin gelme korkusundan.. Midoriya dışarı çıkmış markete giderken 'güm' diye ses duymuştu...Yer sallanmıştı. Millet tüm kuvveti ile koşarken midoriya ona bakan yarı beyaz yarı kırmızı deve baktı (bunu aota benzetmeyin yani dev X insan ama anlicaksınız) Devin elleri ona doğru gelirken midoriya kaçıyordu....ama has...
Dev onu süzerken parmakları midoriya'nın back arasına gidiyordu. Bunu yaptıktan sonra ilerlemiş ve kendi evine gitmiş.
'Koca dev! b-bırakın beni!
Dev bişi duymuyordu. Elindeki sıvıyı midoriyanın küçük ağzına koyarken onu yatağa bırakmıştı.. O an ne olsuysa baya değişikti.... Midoriya büyümüştü... Dev ona doğru yaklaşıp onu süzüyordu...
'N-NASIL B-BÖYLE OLDUM!?'
'seni seçtim insancık. Ve şimdi benle olacaksın'
Midoriya bunu duyunca donmuştu olmak?!...
Dev, insacığa yaklaştıkca geri adım atıyordu.
'Y-YAKLAŞMA-..K-KORKUYORUM'
Todoroki gözleri aşağıya doğru iniyordu.
'deliğin dar, hiçbiri ile yapmadınmı?'.
Midoriya bu soru ile dahada korkmuştu.
Todoroki üstünü çıkarıldığında...o orta olan aleti... midoriya bacak arasını kapatıp korkudan Todorokiye bakıyordu.
Todoroki bacaklarından tutup ayırmıştı.
'İ-İStemİYORUM!...R-RAHAT BIRAKIN!?'
Dev insacığı dinlemiyordu. Derken 3 parmağını insancığın deliğine sokmuştu...
'A-HH..m....A-Acıyor!..'
'-sHH ...geçicek... güzelim...sakin...'
Todoroki parmaklarını oynatırken midoriya baya ses çıkarıyordu...
'ciddi olmak gerekirse daha büyüğünü sokmadım zevk al~'...
'hah-...B-Büyüğümü!?'..
Todoroki 3 parmağınıda çekip midoriyanin küçük masum kalçasına yaklaşarak. Deliğine dilini sokmuştu...
'WAHG-...AH-g...'...
Todoroki diligini oynatıp yalarken. Midoriya oynuyordu... Cidden zevk alıyordu.
'd-dev...s-sok artık....'
Todoroki durmuştu...
'emin misin benim daha büyük ama.'
Midoriya kaşlarını çatmış Todorkiye bakmıştı. Todoroki bir tebbessüm yaparak midoriya'yı kendine çıkıp dudağına yapışmıştı. Tabi bu arada içine girmişti. Midoriya mırıldanarak inlerken todoroki gelgit hareketi yapıyordu..
Midoriyanın dudağından ayrıldığı an midoriya ani inlemişti.
'elimi soktuğum halde canın acıyor?'
'A-acıyor salak!'...
'tavırın... çok güzel~' gid gide içine girmişti midoriya kuvveli inliyordu...
'şimdi biraz daha arttıralım..~'
Gelgit hareketi ciddi ciddi baya hızlanmıştı...
'Ahh- D-DELİĞİMİMİ SÖKCEKSİN?!'
'hayır..onu güzelce kullanıp okşuyorum~'
Todoroki elini midonun aletime koyup sıkmıştı.
Midoriya ani bir sıçrama ile Todorokinin aletini dahada dibe sokmuştu...
'Ahh-m...'
'ama kendin soktun...'
Todoroki midoriyayı iki büklüm yatağa bastırıp onu beceriyordu....
'D-dev! Dur yeter! Sökceksin!'.
Todoroki em sonunda bir bastırma ile boşalmıştı.... Bu mıdoriyayı delirtmişti o sıcak akam sıvı... Geri yine küçülmeye başarken todoroki yatağın içinde uyiyordu....
'devcik...siktin hayatımı..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜
RomanceOnun o bedeni beni benden alıyordu... -Ahm~ bebeğim her geçen gün seni yaşamak istiyorum.... -bir hayel bile senin içindeyken engel olamaz... seme: Todoroki uke: Midoriya =Yada (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ❗tododeku❗ boyXboy var. ve aşırı⚠️ sex⚠️ var.... .. .... ...