Childhood love♡

1.8K 35 98
                                    

Shoto yerdeki çiçekleri almış salıncakta sallanıyordu. Moralı yine bozuktu ortaokula yeni girmişti ve lekesi yüzünden dalga geçmişlerdi. Bu durum baya kötü idi ama yinede olumlu bakmaya çalışıyordu.

Yine aklında sorular ile düşünürken küçük tatlı ses gelmişti bir anda;

'hey! niye üzgünsün'

Shoto kafasını yeşil saçlı çilleri olan gözünde hafif morarmış yaralı çocuğa bakmıştı. Bu galiba ya  ilkokul son 10 yaşında bir çocuktu.

'hey! Niye cevap vermiyorsun'

Bu sefer sesi ağlamaklı idi.

'Ha- pardon, şey okulda-'

'Anladımmm! Leken, sıkıntı omu?'

'Ha- nasıl bildin!'

'sol lekeni benden saklıyorsun bence saklama'

yeşil çocuk ellerini shotonun sol gözüne koyarak okşamıştı. Shotonun nedense bir gözü dolmuştu.

'bu leke çok güzel biliyor musun! Bence saklama'

Ellerini geri çekip gülümsedi.

'Şey- cidden.. öyle mi düşünüyorsun?'

'Evett!'

Shoto salıncakdan inip Yeşil çocuğu kucağına almaya çalışmıştı. Küçük ama güçlü elleri onu kaldırmaya yetmişti. Yeşil çocuk kıkırdayarak mutlu olduğunu belli ediyordu.

'senin- ıgh, ismin nedir?'

' İzuku!'

'benimkide Shoto!'

İzuku, Shoto'nun saçları ile oynuyordu.

'Shoto-niii-chan!'

'O-Oda nerden çıktı?'

'Bunu demek çok güzel shoto-nii-chan!'

Shoto kıkırdayıp izuku'yu yere indirip bakmıştı.

'Um- izuku benim gitmem lazım ama üzülme! Yarın yine aynı saate burda olurum,'

'Shoto-nii-chan, gel ama olurmuğ seni sevdim'

Bunu derken hafif bi gözleri dolmuştu. Shoto bu tatlılığa dayanamayıp, izukuya sarılıp anlından öpmüştü.

'söz geleceğim!'

Shoto izukudan ayrılıp çantasını yerden alıp gidiyordu. Ara sıra ona bakan yaşları akmış İzukuya bakıyordu.

'S-shoto-Niig-chan..'

* * *

Shoto koşa koşa o dünkü gittiği parka gitmişti. İzuku ortalarda görünmüyordu salıncağa oturup onun gelmesini bekliyordu.

☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin