(Dikkat sex yoktur.)
Midoriya kırlarda gezerker bir havuç tarlası görmüştü. Lezizti. Onları almak için zıp zıp zıp tarlaya girmişti. Nefis .
Tam havuç alcakken arkadan 'myow' diye ses gelmişti. Küçük tavşan kulaklarını eğerek korka korka havuçu almıştı. Kedicik ona dik dik bakıyordu.
'pİşt burdan havuç almak yasak'
'B-bilmiyordum..'
'eh- elindekini şimdilik sana veriyorum daha seni buralarda görmim'
'T-tamam özür dillerim, teşekkür ederim!'
Midoriya düzenli arkadan çıkıp dışarı zıplamıştı arkasına dönüp Kediye bakmıştı. Kedi kendisini temizlerken midoriya elindekini 'kıtır kıtır' yemişti.
Kedi geri tavşancığa bakmıştı.
'Yine geleceğini biliyorum.'
Tavşancık arkasına dönüp zıplayarak gitmişti.
***
Karnı yine acıkmış olan yeşil tavşan yine zıplayarak yemek arıyordu. Etrafına bakınca yine o tarlaya geldiğini fark etmişti. Ama acıksada o tarlaya giremezdi, çünkü o yarı kırmızı olan kedi onu görüp kızabilirdi...ki saten o kedi şuan orda geziyordu.
'ıh- açım... başka yere bakmam lazım'
Tavşancık yön değiştirip giderken kedicik ona bakmıştı.
'yine gelcek dedim. Ama, yön değiştirdi,'
Kedicik tavşancığı takip ediyordu.
Midoriya bir yerde durup marulu koparmıştı.
'yani gelip marul aldın dimi burdan'
Midoriya korku ile arkasına dönünce Kediye bakmıştı...
'bu Marulda sahibi bizim'
Midoriya marula bir baktı sonrada karnına... yaptığı şeyin kötü olduğunu anlauonca geri bıraktı..
'ö-özür..'
'normal. Önemli değil'
Kedicik ilerlerken... midoriya oturmuş marullara bakıyordu.
'Ama açım...'
***
Kedicik ev için morul alırken yerde halsiz duran tavşana bakmıştı...
'T-tavşan..'
Kedicik onun yanına koşup kucağına alıp eve ilerlemişti. Küçük tavşana su içirip karnını doyurmuştu... zavallı açlıktan ölmek üzereydi..Gözlerini yavaşça açıp kediciğe bakmıştı .
'hıh-'
'Özür dillerim.-'
' N-ne içinki'
'ya aç kaldın benim yüzümden!'
'önemli değil-'
Kedicik tavşanı arasına alında onu sarmıştı.
' ama çok masumdun annen nerde?'
'ıh-...annemi av olarak yediler'
Kedi bir an susmuştu... Çok kötü bir soru idi...
'adin nedir?'
'izuku'
'hm bende shoto'
' ismin Çok güzel!'
'hm hm'
Midoriya shotoya dönüp bakmıştı..
'senin renginde çok güzel'
' teşekkür ederim izuku'
Midoriya shotonun yumuş içine girerken shoto ona bakıyordu.
'sıcak yer mi arıyorsun'
'eheh- sıcak yer daha güvenli'
'sana zarar verdigimimi sanıyorsun'
'H-Hayır!'
'Peki o zaman'
Shoto midoriya'nın üstüne bişi örtmüş. İçeri gitmişti. Midoriya'da yorganın içine girerek uyumuştu.
***
4 gün sonraMidoriya ve Shoto baya iyi arkadaş olmuştu.. Beraber yemek yiyip, yardım edip, dışarıda oynamayı...
'Shoto bugün yine dışarı çıkacakmıyız'
'Hm bilmem ki'
'Evdeki işleri yaptık mı'
'evet hepsini yaptık'
Midoriya shotonun yanına gelip ona sarılmıştı.
'yumuşacıksınn'
'sende pofuduksun'
'sevindim hadi o zamn çıkalım'
'ıh- çıkalım'
Shoto kapıyı açıp dışarı çıkmıştı minik midoriyada onun arkasından çıkmıştı.
'galiba bugün meyve günü mis kokular geliyor'
'Vay- Öyle mi'
'Evet- öyle'
'Bu mevye gününde meyvemi toplicaz'
'evet çok güzel meyveler var.'
'hm-'
'hadi'
Evden sepet almışlar ikiside meyve topluyordu. Bir sağdan bir soldan midoriya toplarken shoto arkadaşları ile konuşuyordu.
'Vay Kıpkırmızı!'
Midoriya meyveyi sepete koyup Shotoya bakmıştı. Geri meyve toplamak için ileri gitmişti..
'vay! Bu dikenli meyve'
Midoriya ona doğru yaklaşıyordu her bir adımı meyveyi etkiliyordu. Tam ilene alcakken bacağına girmiş dikenlerle bir çığlık patlamıştı.
'MİDORİYA..!?'
Shoto sese doğru hızlı hızlı koşuyordu.
Tam olduğu yere bakınca midoriya havada asılmış duruyordu...(normal asma değil bacağından asılmış .q)
Shoto pençelerini çıkarmış yaprakları ve kökleri koparıyordu.. midoriya ani bir yere düşme ile shoto onu tutup sırtına almıştı. Sepeti alıp hemen eve koşmuştu. Bu 'Kiwaea' (ben uydurdum) bir bitki idi Canlıların, iğneleri ile onlara fırlatıp vücuduna zehir gönderiyordu. Bu zehir onun özünü hafifletip çekmekti yani kısa sözün lafı, bu bitki canlıyı öldüren bir bitkiydi..Shoto hemen midoriya'nın bacağına krem alıp sürmüştü.. allahtan midoriya nefes alışını duyabiliyordu. Yani zehir daha kendini aktarmamıştı.
***
'S-shoto…'
Midoriya, uyandığında üstünde bulunan Shotoya bakmıştı. Çok dadlu uyuyor idi..
'efendim İzuku'
'B-bana n'oldu?'
'Boşver izukum'
'T-tamam shoto'
꧁SON꧂
Burda pek yaoi yapamadım ;V;...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜
RomanceOnun o bedeni beni benden alıyordu... -Ahm~ bebeğim her geçen gün seni yaşamak istiyorum.... -bir hayel bile senin içindeyken engel olamaz... seme: Todoroki uke: Midoriya =Yada (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ❗tododeku❗ boyXboy var. ve aşırı⚠️ sex⚠️ var.... .. .... ...