Midoriya yeni evi silmek ile uğraşırken todoroki bahçeyi süpürüyordu. Yeni bir evi temizlemek onların işi idi. Todoroki belini tutmus hamileler gibi temizliyordu bahçeyi. Midoriya ona bakıp;
'Todoroki- Allah aşkına o duruş ne?'
'Midoriya- ya bana bu işi verdinde'
'Ya- bi eğilen neren eksilir -_-'
'OF'
Todorok dahada hızlı süpürmeye başlamıştı. Oho o yapana kadar midoriya bütün Evi silmişti resmen, Midoriya todorokiye bakıp duruyordu.
'Ahh belim belim belim... Brokoli bey gelsede. Sarılsaaa'
Midoriya hafif bir gülmüştü. Ne karizmatik bir sevgilisi vardı, Midoriya todoroki'nin yanına gidip sarılmıştı.
Todoroki sırıtıp Kollarıní bir yana açıp Midoriyayı sarmıştı..'Sarıldın bana bebeğim~'
'shoto azma'
'ama Eğlenmek istiyorum~'
'shoto ev daha bitmedi söylerim-'
'ondan sonra yaparız?'
'olmaz shoto'
'ama İzuku ;-;'
'ama olmaz shotog'
Midoriya Todoroki'den ayrılıp, içeri geçmişti. Todoroki ona bakıp hüzünlü geri bahçeyi süpürüyordu.
* * *
En sonunda her şeyi bitirmişler Midoriya'da yemek yapmıştı. Todoroki telefonuna bakıp, geziniyordu.
'İzuku'
'hmh?'
'eğer izin verirsen sonuçta evlendik, ve bu evde koşan çığlık atan yeni kişiler istiyorum'
'S-shoto..'
'Ne, güzel olmazmı yani çocuk yapmamız'
'hmhm...yemek hazır'
'..'
Midoriya yemeği tabağa koymuş masaya oturmuştu. Todoroki Midoriya'ya bakıyordu..
'shoto..?'
'hm?'
'Yemeğini niye yeniyorsun? Çok mu kötü yaptım,'
'hayır.'
Midoriya anlamıştı, yine trip atıyordu. Midoriya ani masadan kalkıp dışarı çıkmıştı. Todorokinin böyle tripler atması onu sinir ediyordu. Todorokide koltuğa oturmuş bakıyordu.
'Yani yine trip atacaksın shoto bey iyi maden at bakalım'
Todoroki , Midoriya,ya bakmıştı hava soğuk olmaya başlamıştı, üşümüyor muydu?
'İzuku'
'...'
'İzuku, üşümüyor musun?'
'sen trip atmıyor muydun?'
'ilk soruyu ben dedim izuku'
'Banane'
'izuku-..'
'Ya ne n-'
Todoroki Midoriya'yı kucağına alıp içeri girmişti. Hayır salonda durmayıp üst kata çıkıyordu. yanı kaçış Yoktu ama sıçış vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☞❀...𝑆𝑒𝑋𝑠𝑖𝑛 𝑖ç𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑁𝑖𝑙𝑡𝑖...❀☜
RomanceOnun o bedeni beni benden alıyordu... -Ahm~ bebeğim her geçen gün seni yaşamak istiyorum.... -bir hayel bile senin içindeyken engel olamaz... seme: Todoroki uke: Midoriya =Yada (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵) ❗tododeku❗ boyXboy var. ve aşırı⚠️ sex⚠️ var.... .. .... ...