1. Kısım, 1. Bölüm
"A-Ah, siktir-"
Yoongi'nin iniltisi boğazında takılı kaldı. Alnı, banyo tezgâhının metal duvarına karşı terli hissediyor, parmakları soğuk yüzeyde kayıyordu. Çıkardığı sesten nefret ediyordu. Kravatı boynunda çok sıkı hissediyor, gömleğinin gevrek kumaşı tenine yapışıyordu ve etrafındaki hava düzgün nefes alması için çok boğuktu, ama Taehyung, uzunluğunu biraz daha sıkı okşuyordu ve bu hepsini unutmasını sağlıyordu.
"Bahse girerim ki tüm o süslü New Yorkluların sıkı küçük kıçını becermesine izin veriyorsundur," diye kulağına hırladı Taehyung, kendini Yoongi'nin sırtına bastırdı ve kalçasını hareket ettirdi, böylece uzunluğunun ana hatlarını Yoongi'nin kıçına bastırdığını hissedebiliyordu.
Yoongi buna nefes nefese bir şekilde güldü, gözlerini kıstı ve alt dudağını dişlerinin arasına sıkıştırdı. "Evet," dedi, göğsü hızla inip kalkıyordu, Taehyung'un ensesine verdiği nefeslerin sıcaklığı onu titretiyordu. Yakında toplantıya dönmezlerse, şüpheli hâle gelecekti bu durum. "Eve-eet, izin verdim. Ve n-ne var biliyor musun? H-hepsi senden daha iyiydi."
Taehyung kalçasını neredeyse şiddetli bir şekilde itti, onu solgun duvara daha da bastırdı ve bu Yoongi'yi güldürdü. Ama bu eğlenceli bir şey değildi. Umutsuz, biraz kafası karışık, biraz çılgın bir şeye daha yakındı. Belki de biraz hayal kırıklığına.
"Yalan söyleme hyung." Yoongi, sesindeki gülümsemeyi duyabiliyor, tutunduğu binlerce küçük hatıra parçasından onu neredeyse sadece gülümsemesinden hayal edebiliyordu. "İkimiz de çok iyi biliyoruz ki kimse seni benim kadar iyi beceremez."
Ve Yoongi'nin söyleyecek bir şeyi olacaktı, bu yüzden bir süre daha tartışmak için dudaklarını ayırdı, ama Taehyung onu susturdu, daha hızlı okşadı ta ki o, acınası iniltiler ve titreyen bacaklardan oluşan bir karmaşa hâline gelene ve tamamen eline boşalana kadar.
Taehyung, Yoongi'nin sırtına yığıldı, daha uzun, daha geniş gövdesi ağır geliyordu, ama bu onun her zaman gizlice sevdiği bir ağırlıktı. Her zaman bir şekilde rahatlatıcı bulurdu bunu.
Taehyung hâlâ dokunulmamıştı, muhtemelen sormayacaktı bile. Gerçekten zamanları yoktu ve bu tür durumlarda nadiren kendine öncelik verirdi.
"Siktir, bunu özlemişim," diye fısıldadı Yoongi, orgazm sonrası baş dönmesiyle. Sözcükler dökülüyor ve şimdiden diline pişmanlık tadı geliyordu.
Taehyung cevap vermedi.
Δ
Taehyung boşluğa bakmaya devam ediyordu.
Etrafındaki insanlar iş, kâr ve istatistik hakkında konuşuyordu ve bir kez olsun odaklanamıyordu. Normalde uzun zaman önce gitmiş olurdu; o gerçekten can sıkıntısına katlanacak ya da sahte ilgi gösterecek bir tip değildi. Ama CEO'nun oğluydu ve nezaket gereği kalması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soliloquy.
FanficTaehyung, Yoongi'yi duvara daha da sert bir şekilde bastırırken, "Aşık olduğum kişi Jimin, hyung," dedi. Başparmaklarını Yoongi'nin dudağının üzerinde yavaş yavaş, ölçülü bir şekilde gezdirirken, o dudakların kendi dudağı altında şişmesini istediğin...