Yeni bölüm geldi
Lütfen beğendiyseniz vote atın takip edin devamı beğenirseniz daha çok gelir...................
Eda-üstünü değiştircekdin ama aynı yukarıda ne yapıyorsun bunca zaman 20 dakika oldu.
Y-bir şey yaptığım yok sade geri vazgeçtim hadi gidelim.
Ed- bende bakıyım o zaman yukarı doğru çıkmaya başlar.
Y-şimdi öğrenecek herşeyi engel olmam lazım.
Ed- odaya daldığında her yer temizdir banyoya girer kimse yok dur.
Y- biran rahatlar bak bir şey yok hadi gidelim iyice abarttın kıskançlık yapacak bir şey yok..
Ed- özür dilerim aşkım ben biran.
Y- tamam sus hadi gidelim.
Ed- tamam aşkım çıkar giderler.
Öz-konuşmaları duydum oda ve banyoyu temizleyip çıktım o pisliğin teki ama eda öğrenecek diye ailemden vazgeçemem iyi bir plan yapıp burdan kurtulmam lazım.
Y- neredeydi acaba kafeye giderler tatlı falan derken benim iş görüşmem var der dışarı çıkar korumasını arar gözlerini bağla içeri gir telefonu ver.
X- tamam efendim dediğini yapar buyurun efendim.
Öz-psikopat manyak ne olacak alır efendim.
Y- neredesin sen?
Öz-zorla tuttuğun odanın yanındaki oda.
Y- aferim uslu kız olmaya başlıyorsun artık sende bana alıştın.
Öz-küfür etmek istesede olabilir sen çok yakışıklısın güçlüsün seni sevmeye başlıyorum.
Y- beni çıldırtma kes sesini evde beni bekle en geç 1 saate evdeyim ah bu kız beni fazlasıyla tahrik ediyor. Onunla her dakika sarmaş dolaş olmak istiyorum.
Öz-tamam der kapatır korumaya geri verir koruma çıkar. Gecelik giyer yatağa uzanır psikopat ne olacak inanmadı galiba bu evden çıkmanın yolunu bulmalıyım.
Y-eda bir kaç işim çıktı seni eve bırakayım.
Ed- tamam aşkım yusufun boynuna sarılır dudağından öper.
Y- eve bırakır çiftliğe geçer uslu durdumu.
X- evet efendim.
Y- kapıyı açar içeri girer özgür diye bağırır.
Öz- uyuyordur duymaz.
Y- yukarı odaya çıkar yatak odalarında uyuyordur üstünü çıkarır beline sarılır ben geldim bebeğim.
Öz- dokunuşu bile iğrençdi iğreniyordum ama bu evden kurtulmak için aşık numarası yaptım ona döndüm çok özledim seni ben sana her geçen gün dahada çok alışıyorum.
Y- bende sana güzelim der dudağına yaklaşır öpmeye somurmaya başlar özgür karşılık verince çok hoşuna gider.
(+18 cinsellik içerir)
Y- özgürün üstünü çıkarır özgürde onun üstünü çıkarır sert bir şekilde öpüşmeye başlarlar sen sadece benimsin der kulağına defalarca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENGESİZ AŞKIM (TAMAMLANDI)
General FictionKitabın eski adı HATAMIN BEDELİ Saf bir genç kız Hırslı her istediği olmuş zengin bir erkek Karşılaşırsa neler olur Mutlu olurlar mı +18 içerik vardır etkilenirim diyen izlemesin lütfen Yasak olan her zaman cazipdir Kızlar psikopat erkekleri severl...