Vydýchávala jsem vzduch z plic a protahovala se. Po očku jsem však sledovala emoce studentů, kteří se se mnou účastnili tělocviku. Byli stejně vyčerpaní jako já, možná o trošku víc.
Já již trochu dobré kondice měla. Děkuji všem bohům na světě.Další týden uběhl a všichni si začínali zvykat na nový rozvrh kvůli hodinám boje, které byly na dvě hodiny.
Nevěděli jsme, proč taková změna, ale musela jsem uznat, že soustu lidí nabrali více síly a vytrvalosti.
Na přání Camerona jsem volala Derekovi a snažila se dostat nějaké novinky. Neměl tušení, že se něco takového děje. Nebo lhal. Přes telefon jsem nemohla poznat vnitřní emoce, o to víc jsem byla naštvaná.
Nikdo nevěděl, co se děje.Pozorovala jsem Camerona, který se učil základní chvaty s kým jiným než Nickem. Oba dva byli mokří potem a docházeli jim síly.
Quinn byla ve dvojici s Ruby. Ani jedna z nich nevypadala, že by tu druhou chtěla zmlátit. Vše bylo čistě profesionální a hrané.
Jako já, tak i někteří studenti měli pár minut pauzu na nabrání nových sil a dechu.
Pan Peters, který nám všem řekl, ať mu říkáme trenér, chodil ke každé dvojici, pozorně je studoval, dával rady a ukazoval, jak správně mají určité cviky vypadat.
,,McRain!" vytrhl mě z myšlenek jeho hlas.
Po týdnu, co jsme s ním trávili čtyři hodiny týdně, se našli tací, kteří se zastavili v jejich práci a sledovali, co se bude dít. Jako třeba teď. Nedivila jsem se.
Stoupla jsem si vedle upíra a sledovala dva kluky, co se učili nové chvaty. Byli dobří.
,,Vás učil otec, že ano?" Obrátil se na mě.
Jeho ladnost a vznešenost mu v hlase zůstala, obzvlášť, když mluvil se mnou.
Výhoda být člen bohaté a vysoko postavené rodiny. A zároveň prokletí.
Přikývla jsem a dál sledovala udýchané kluky.
,,Ano, ale na mnoho věcí jsem zapomněla," pokrčila jsem rameny.
Střetla jsem se s trenérovým pohledem a úšklebkem.
,,A nechcete si rozpomenout?" zamyslel se a dal klukům pauzu. Zamračili jsme se na něj všichni tři.
,,Kam tím míříte, trenére?" položila jsem otázku, na kterou jsem z části znala odpověď.
Brunet si stoupl na žíněnku a ukázal před sebe. Kluci vedle mě znervózněli, stejně tak já.
Uměla jsem se bránit, kluci doma mi dávali čočku, jelikož byli čtyři a podle Dereka to byl dobrý styl výuky. Modřiny a podlitiny byly na denním pořádku. Vyplatilo se to, nebudu lhát. Kolikrát mi to zachránilo krk.
Kousla jsem se do rtu a stoupla na žíněnku.
,,Žádné upíří schopnosti," zavrčela jsem.
Mezitím, co jsem si upravila culík, aby mi nevadily vlasy, si lidi začali všímat, co se děje.
Trenér s úsměvem kývl.
Ruce se mi klepaly, zhluboka jsem dýchala a koutkem oka pozorovala hlouček studentů kolem nás.
,,Ta bude na zemi hned," uslyšela jsem Nickův hlas.
Než jsem stačila zareagovat, trenér pohnul rukou mým směrem.
Rychle jsem si dřepnula, vrazila pěstí do pevného břicha a odkutálela se za trenéra. Rána ho trochu zpomalila, ale nezastavila.
Postavila jsem se na nohy a ušklíbla se.
,,Jste férový," uznala jsem.
Spolužáci si šeptali a bedlivě nás, hlavně mě, pozorovali.
Upíři často díky adrenalinu zapomínají, že se musí chovat jako lidé, a tak je jejich pud ovládne. Peters se ale držel velmi dobře.
Obraceli jsme si karty, až jsem udělala chybu. Celá udýchaná a vysílená jsem se pohnula doleva místo odprava, trenérův loket narazil do mého ramena s až moc velkou silou, která rozhodně nebyla lidská.
Vykřikla jsem bolestí a ztratila rovnováhu. Zezadu jsem narazila do zpocené hrudi. Upír mi odhalil rameno a podíval se na bolavé místo.
,,Co se stalo, hm?" zeptal se trenér skupinky.
Zrychleně jsem dýchala. Cítila jsem radost ze strany trenéra a trochu starosti.
,,Pohnula se špatným směrem," ozval je klučičí hlas.
,,A proč tak udělala?"
Nemusela jsem vidět trenérovi do očí, abych věděla, že sleduje Nicka.
,,Byla unavená," promluvila Quinn.
Peters kývl a ukázal na mou kamarádku. Ta shlédla na své nohy a dělala, že tu není.
Odtáhla jsem se od upíra a napila se vody.
,,Slečna Miller má pravdu. Tímto bojem jsem vám chtěl něco ukázat, co by měl vědět každý, kdo se chystá se poprat. Co to je?"
Ticho. Nikdo si nedovolil nic říct. Pár lidí vypadalo, že je něco napadlo, ale jak to již bývá, nechtěli se ztrapnit.
,,Každému dojdou síly. I ten nejsilnější upír si musí odpočinout a nabrat nové," zodpověděla jsem.
Trenér se na mě spokojeně podíval.
,,Správně. Tohle si každý z vás musí uvědomit. Boj je jedna věc, ale strategie druhá. Schovávaní se možná jeví jak zbabělý čin, ale není tomu tak." Na všechny z nás se pozorně podíval, ale nejdéle zůstal viset na Nickovi.
,,A dámy nepodceňujte, chlapci. Často jsou silnější než si myslíte... A chytřejší," mrkl na něj a ukončil hodinu.Holky mi do hlavy hučely, ať zajdu za sestřičkou.
Opakovaně jsem jim s úsměvem říkala, že mě nic nebolí. Což byla pravda, večer se mi tam objevila modřina, ale bolest přestala.
Cameron hledal o našem učiteli něco víc, nedalo mu to. Vždy, když ho něco napadlo, zmizel ve svém pokoji a prověřoval.
Další dvouhodinu, co jsme měli, si trenér podal Nicka. Tolik štěstí, které Cameron, holky i další vyřazovali, mě rozesmálo.
Jedno se muselo nechat, Nick se snažil a dařilo se mu. Vydržel poměrně dlouho. Údajně nějaké chvaty věděl, jelikož se často pral. A kdyby si dával pozor, vyhnul by se trenérově noze a mohl by pokračovat. Jenže Nick zpanikařil, nechal si podkopnout nohy a lehl zády na žíněnku.
,,Proč mě těší ho takhle vidět?" zašeptal mi do ucha Cameron.
Tiše jsme se zasmáli a poslouchali, kde udělal Nick chybu.
Brunet se opřel o mé rameno a sledoval Quinn na druhé straně kruhu.
Bruneta si šeptala s klukem z našeho ročníku, Cameronova žárlivost a podezření mě bodaly do zad. Quinn kolem sebe měla proužky klidu a celkově působila uvolněně.
,,Nech toho, kovboji. Neotravuje jí," prozradila jsem Camovi. Ten se na mě podíval s vytaženým obočím.
Můj vřelý úsměv ho donutil se povzdechnout a promnout obličej.
,,Ženský smysly. Jasně, jasně, jasně," zabrblal.
Poplácala jsem ho na dlani a uchechtla se.
ČTEŠ
Academy Of Blood
VampireTalia nastoupila na upíří školu, aby se schovala a zároveň si oddechla od všech předchozích a traumatizujících situací. Netrvalo dlouho a nepřítel si jí našel...