Alone 1

842 73 120
                                    

"Seokjin dur tanrı aşkına! Başını belaya mı sokacaksın? "

"Hayır yoongi. O dışarı çıkana kadar bana rahat bir gün yok. "

"Seokjin bu ikinize de bir şey kazandırmaz. Sadece onu daha fazla kızdırmış olursunuz."

" Bırak Yongsun, lütfen. Gidip konuşacağım."

"Ne diyeceksin ulan adama! Oğlunla ilişkim olduğunu öğrendiğin için onu hapse tıktın şimdi de çıkaracaksın mı? " Karakoldan yeni çıkmalarına rağmen hiçbiri sakin değildi. Seokjin sinirle Yongsun'un arabasına gidiyor,Yoongi ve Yongsun ise onu durdurmaya çalışıyordu.

"Ya çıkaracak ya çıkaracak Yoongi."

Yongsun şoföre arabanin kapılarını açtırdı. Üçü de bindi.

"Nereye efendim?"

"Taehyung'un evi." Diye sessizce söyledi Yongsun.

"Taehyung bu işe karışmanı istemiyor Jin. "

"Yongsun lütfen. Denemekten zarar gelmez. "

Kimse konuşmadı. Seokjin onu, sevgilisini demir parmakların arkasında gördü ya.. içi yanıyordu. Sevgilisi ile her şey güzel giderken çıkan bu pürüz onları mahvetmişti. Ancak Jin onu bırakmayacaktı. Eve geldiklerinde hızlıca kapıya gittiler. Muhabirler yoktu. Güvenlik kapıyı açtı. Yongsun onların iş arkadaşı olduğunu söylemişti. Evin kapısını açan hizmetli kadını iterek içeri girdi Jin.

"Bay Kim? Neredesiniz?"

Ses gelmedi Jin etrafa baktı. Görememişti. Hızlıca soldaki kapıdan girdi. Oradaydı. Taehyung'un içeriye sıkışmasını sağlayan adam orada sigarasını içiyordu, bacak bacak üstüne atmış şekilde.

"Sen nasıl girebildin içeri? Yongsun? Onu çıkar."

Adam ayaklandı. Jin onun karşısına geçti.

"Bunu yapmayacaktın!"

"Seni pislik! Sen mi karar vereceksin?"

Adam ona iğreniyor gibi bakıyordu. Jin ağlamamak için saçlarını sıktı.

"Onu oraya hapsettiğin gibi çıkaracaksın! Sırf birisini sevdi diye ne bu acımasızlık? O senin oğlun be adam! "

Adam sinirlenerek sesini yükseltti.

"Haddini bil! Ikinizde midemi bulandırıyorsunuz. Sıra sana da gelecek."

Seokjin onun yakalarına yapıştı.

"Istersen dünyanın öbür ucuna gönder beni, Taehyung'u oradan çıkaracaksın?"

"Ya yapmayacaksam? "

"Çıkar onu! Çıkar onu adi herif! O bunu hak etmiyor. O senin çocuğun, bunu hak etmiyor."

"Umrumda bile değil. Onu kendi ellerimle boğacağım. Yüzümü yerden kaldıramıyorum! Bir erkekle ilişkisini öğrenince onu kabul edeceğimizi mi sandın? Bu beni mahvetti. "

Jin onun yakalarından çekildi. Ona umutsuzca baktı.

"Ne var? Birisine sevgi beslemenin nesi yanlış? Sırf erkeğim diye sevemez mi beni? Aşık olamaz mı? Kalp, Aşk cinsiyet seçmez Bay Kim. Birini seviyorsan, yanında olursun. "

Adam ona elini kaldırdı. Ancak onun elini tutan yoongi onun sendelemesini sağladı.

"Bu büyük bir günah! Tanrı bile bağışlamayacak. Ben bağışlasam bile insanlara bakacak yüzünüz olmaz."

"Sırf birisini seviyorum diye günahkar olamam. Ben masum duygular içinde oğlunuzu severken siz neden buna engel oldunuz?"

Jin'in sesi fısıltı gibi çıkmıştı.

Traffic Police TAEJİN/VJİN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin