Not: medya da Polis rolünde Jin var, Taehyung,Rm ve bulursam Jakcson sonda
VE
Yok bisi bir oy beş yorum yapsan kalbimde adın olacak bebek :)
.
.
.
.
.
.Seokjin gece devriyesinden sonra evine gelmiş ve güzel bir uyku çekmiş ardından izin günü olan cumartesi gününe başlamıştı.
Sabah dinç şekilde uyanan Jin, güzel bir kahvaltı hazırladı kendine. Tek yaşıyordu. Evi orta gelirli birisi için ideal olan bir apartmanda yaşıyordu. Kirada değildi. Birikmiş parasıyla almıştı güzel evini. Yemeği yedikten sonra güzelce bulaşık makinesine koymuş daha sonra eline aldığı su ile birlikte balkonda ki çiçeklerini sulamıştı. Balkonunu çiçekleri renklendiriyordu.
"Ya! Yapraklarınız neden bu kadar güzel? Size iyi baktığım için değil mi? Ee bu kadar yakışıklı bir bakıcınız var tabii ki mutlu olacaksanız. Senin saksını değiştirme zamanımız gelmiş. Baksana iyice yayıldın.'
Seokjin konuştuğu kaktüse dokundu. Acıdığı eli geri çekti.
"Neden böyle yapıyorsun be! Suyu istemiyor musun yoksa?"
Seokjin çiçeklerden kafasını kaldırınca karşı binada gördüğü kadına el salladı.
"Merhaba Bayan Kang! Bugün nasılsınız?"
Kadın ona baktıktan sonra beğenmemiş şekilde "şizofren" dedikten sonra perdesini kapatarak içeri girdi. Seokjin güldü. Bu yaşlı kadın ondan hiç memnun değildi. Nedenini bilmiyordu ama hep somurtuyordu. Seokjinin evde yapacak birşeyi yoktu.
Yatak odasına giderek dolabından giyindi. Daha sonra silahını beline takarken cüzdanını, telefon ve evin anahtarını ceplerine sıkıştırdı. Etrafı kontrol edip evden çıktı. Kapıyı kilitledikten sonra aşağı inerken alt komşusu ona gülerek baktı.
"Seokjin-ah! Nasılsın bakalım?"
"Iyiyim teyze. Ya sen?"
"Çok iyi olduğum söylenemez, bacaklarımın şiddeti her geçen gün artıyor. Haliyle işlere bakamıyorum. Şu çöpü atar mısın?"
Seokjin kadına baktı. Tanrı aşkına bu kadının üç tane çocuğu vardı! En küçüğü Jinden birkaç yaş büyüktü. Neden onlar atmıyordu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traffic Police TAEJİN/VJİN (Tamamlandı)
FanficKim Seokjin gece görevinde milyarder ayrıca ukala Kim Taehyunga denk gelir. @Scrtalice ' e bu fikri verdiği için teşekkür ederim♡ Bu hikâye ona ithafen yazılacak 😊