Etki- tepki

1.5K 149 131
                                    

Seokjin tepede parlayan güneşin altında şapkası ve üniformasıyla arabanın içinde durmuş görevini yapıyordu. Hava durumları o kadar sıklıkla değişiyordu ki yağmur yayılan diğer gün daha da sıcak oluyordu mesela. Ve bu onun işini zorlaştırıyordu. Güneşi pek sevmezdi. Sıcağa karşı bi tutkunluğu yoktu. Ve bu araba onu daha da bunaltıyordu. Her zamanki gibi görevine Chen hyung eşlik ediyordu. Koca adamla sohbet etmeyi seviyor beraber gülüyordu. Ve bugün bitmek bilmiyordu. Mesaisi saat 21 de bitmiş olacaktı. Ve daha 3 saat vardı.

"Hyung şu arabayı gölge bir alana çekemez miyiz?"

"Olmaz Seokjin. Diğer ekip gelsin benzin almak için bir yere gideriz. "

Bu her zaman yaptıkları şeylerden biriydi. Otobanları kontrol etmek, Seul un hızlı trafiğini kontrol etmek. Bu onlar için rutindi. Ve Seokjin bundan fazla şikayetçi değildi. Ne de olsa polis olmayı o istemişti. Sıkıntıdan telefonuna bakıyor şarkılar mırıldanıyordu. Girdiği sosyal medya hesabında akan haberlere bakıyordu. O gündemden eksik kalmazdı. Ve karşısına çıkan bir Kim Taehyung haberi onu içine çekmişti. Seokjin fotograflara baktı. Bir dergi için kamera karşısına geçmiş olduğundan ve röportajından bahsediyordu. Seokjin içindeki meraka yenik düşerek videoya tıklamıştı. Kulağında kulaklık olduğu için telaşlı değildi. Çünkü Chen hyung u hala o öpücüğün etkisinden çıkamadığını düşünebilirdi. Video Taehyung un kameraya şirince el sağlamasıyla başlamıştı. Seokjin bunu inkar edemeyecekti. Burnunda ki ben, kalkan kaşları ve gülümseyen dudakları onu küçük bir çocuk gibi tatlı göstermişti. Seokjin gülümser gibi olduktan sonra kendini toparladı. Ne diyordu ya,? Daha sonda küçük bir vtr yayınlanmaya başladı. Yapılmış kahverengi saçları, eşler gövdesinin üstüne geçirmiş olduğu "Sadece bu beden için' diye bağıran gucci kreasyonu ceket ve altında da aynı şekilde bol gelen pantolonu ile çekici duruyordu... Taehyung kameraya poz verirken bakışları çok sertti. Duruşu dik, yüzü adeta bir kalemle çizilmiş altın yüzdü. Sonunda röportaj başlamıştı. 5 soru 5 cevap şeklinde olacağı yazılıyordu. Taehyung ve karşısında ki sunucu kadın şimdi karşılıklı şekilde oturuyordu.

"Merhaba efendim! Ben Choi Irene!"

"Ben Kim Taehyung!" Diyerek kendini gülümseyerek tanıttı.

"Bugünkü konuğumuz Kim Taehyung iken onu soru sormadan bırakmamız hoş karşılanmazdı. Çünkü kendisini seven çok fanı var. "

Taehyung kafasını sallıyor minnetle gülümsüyordu. Ama bunu yaparken bile ağır şekilde yapıyordu. Seokjin Taehyung için bir sürü kızın deli olduğunu bile düşünmüştü şuan. Erkeklerinde aynı şekilde olduğunu düşünüyordu.

"O zaman soruya geçebiliriz! Favori mekanınız neresi?"

Taehyung düşündü biraz.

"Evim tabii ki! Sanat galerisi gibi bir yerde yaşıyorum ve bu çok güzel."

"Peki bu soru fazlasıyla soruluyor. Hediyeleri kabul ediyor musun? Ettiğin hediyeleri ne yapıyorsun?"

Taehyung Öne doğru değildi ve kollarını bacaklara koyarak ellerini kavuşturdu.

"Hediyeler şirketimde duruyor. Millet! Bana hediye göndermeyi kesin. "
Taehyung güldü. Bu gülüş yaramaz ve ukalaca görünüyordu. Ve Seokjin bu defa sinirlenmek yerine gülümsedi.

"Ne yapmayı daha çok seversin?"

"Müzik dinlemeyi, resim yapmayı ve gezmeyi."

"Pekala takipçilerin senden güzel bir fotoğraf isteyeceklerdir eminim. Onlara fotoğraf gönder. Bunu iletmemi istediler!Öyleyse diğer soruya bakalım.

Traffic Police TAEJİN/VJİN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin