Erkek arkadaş

1.4K 125 156
                                    

Şarki önerisi: Dreamcatcher Scream
Küçük not: Ne kadar oy ve yorum o kadar erken yeni bölüm 🤗  etkileşim çok kötü 😔 desteğinize ihtiyacım var...

Iyi okumalar♡

"Seokjin bana da içecek alır mısın? Limonlu soda olabilir."

"Pekala! Başka?"

Namjoon arabanın içinden seslendi.

"Soğuk kahve alır mısın? Gerçekten çok seviyorum."

"Peki sen ne istersin Chen hyung?"

"Eh, benim için de soğuk bir  içecek alırsan harika olur. Şekersiz olsun ama. Hanım kızıyor şekerli şeylere."

Hepsi gülerken Seokjin onlara el salladı ve seul un kalabalık caddesinde yürümeye başladı.  Kendine içecek almaya gidiyordu ve onlar içinde almalıyım diye düşünmüştü. Bugün iyilik meleği fazladan mesai yapıyordu anlaşılan. Seokjin güldü. Iyilik meleği miydi bu iyiliği yaptıran yoksa Taehyung muydu?

O gittiğinde arkasından gözlerini kısmış şekilde Jackson ona bakıyordu.

"Ne oldu dostum?" Namjoon ona bakmış sonra yanına gelip omzuna elini atmıştı. Diğer ekip ile mesai değişimine dakikalar vardı.  Seokjine bakıyordu kendisi de arkadaşı gibi.

"Bu çocuk çok fazla garip Namjoon-ah!"

"Ah, evet. Sanırım ergenlik yaşıyor."

Jackson gözlerini yanındaki arkadaşına çevirdi.

"Gerçekten bu mu? Biraz daha büyük düşün Namjoon. Sen zekisin. "

Namjoon bir dedektif edasıyla tek kaşını kaldırdı. Seokjin  gözden kaybolmuştu bile.

"Dün onunla dalga geçtik. Çok heyecanlı olduğunu gördük. Heyecanını bir sevgiliye bağladık ve... bunu inkar etti. Bugün ise etrafa gülücük dağıtıyor..."

"Anlaşılan mutlu bir haberi var bize.. Hazır ol Namjoon, yakında ilişki haberi gelir dostum."

Namjoon elini şıklattı. 

"Kesinlikle! Sen bir dahisin Jackson."

Jackson yakasını düzeltti.

"Biliyorum. "

Namjoon ona güldü. Arabada telefonla ilgilenen Chen de öyle düşünüyordu. Is arkadaşları, özel hayatıyla ilgili güzel bir gelişme yaşıyordu anlaşılan.

Seokjin denilen şeyleri alıp gelmişti. Hava gerçekten sıcaktı. Iceceklerini içerken bir yandan da  trafiği  kontrol ediyorlardı. Hafta içi olduğu için yoğunluk ancak iş saatlerinde vardı.

Son arabayı da kontrol edip gitmesine izin verdiklerinde Jackson Seokjinin yanına gitti.

"Seokjin nasılsın canım arkadaşım?"

"Harikayım sen nasılsın jackson?"

"Huh bende. Bu aralar çok mutlusun. Yanlış anlama  mutluluğunu kıskanmıyorum ama nedeni nedir?"

Seokjin kızardı. Tüm gün gülümserse olacağı buydu işte.

"Bir şey yok Jackson. Ne olacak işte. En sevdiğim dizi başlamış."

"Yalan söylemeyi bile beceremiyorsun."

Namjoon da onun yanına gelmişti.

"Bir ilişkin mi var? Aşık gibi davranıyorsun da."

Traffic Police TAEJİN/VJİN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin