6- Yüz Yüze Konuşmaya Ne Dersin?

33.5K 1.4K 290
                                    

SONRADAN EKLENEN NOT: Lütfen kitabımda kendi kitabınızın reklamını yapmayın. Lütfen kitabımda başka kitaplara atıfta bulunmayın. İlk başlarda bir şey demesem de artık moral bozucu oluyor. Lütfen. Yapmayın.

O büyük üniversite sınavının üzerinden bir hafta geçmişti. Gerginlikle geçirdiğim koskocaman bir ayım geride kalmıştı. Sınavın ilk kısmının kötü geçmiş olmasının etkisi de geçmişti. Şimdi ise yaz tatilimin keyfini çıkarıyordum. Her ne kadar virüs dolayısıyla eskisi kadar gezip tozamasak da arkadaşlarla sık sık toplanıp bir şeyler yapıyorduk. Bazen de kuzenim Selin ile beraber vakit geçiriyorduk. Hatta günlerimin çoğu onunla geçiyordu.

Bizim okulumuz kapandıktan bir süre sonra onlar da tatile girmişti. Ankaradan döndüğünde ilk işi ailesi ile özlem gidermek olsa da hemen sonra bize gelmişti. Biraz lafladıktan sonra ilk işim onunla Selim'i konuşmak olmuştu. Konuşmalarımızın beni yükseltmesi yetmezmiş gibi Selin'in de benimle aynı kanıda olması bana artı bir heyecan vermişti.

Şu an da o anlardan birindeydik. Dün gece Selim ile biraz sohbet etmiştik ve yine beni heyecanlandıran konuşmalar olmuştu. Geçen bu süre zarfında muhabbetimiz de ilerleme yaşamıştı elbette. Konuşma sıklığımız ve sürelerimiz artmıştı. Ayrıca konuşmalarımız ara ara instagrama da taşıyordu ve bu durum her ne kadar güzel olsa bile beni germiyor değildi.

Kıssa süre içerisinde bu kadar samimi olmamız normal miydi? Yalnızca üç haftadır konuşuyorduk ne olsa.

"Alya? Burada mısın?"

Selin'in elini gözümün önünde sallanırken irkilerek başımı telefondan kaldırdım. "Hı? Ne?"

"İyi misin, ne yazdı diye sormuştum."

"Ha..." diyerek ekrana tekrar baktım.

"Ters bir şey mi dedi?"

"Ha, yok. Dur bakıyorum."

Selin ile beraber otururken Selim yazmıştı ve konuşmaya başlamıştık yine. Ben ona en son gününün nasıl geçtiğini sormuştum.

Selim: İdare eder. Okula gittim bugün. Yeni numara aldım da onu güncellettim

"Yeni numara almış."

"Neden almış, sorsana."

"Tamam dur."

Alya: Niye numaranı değiştirdin ki

Selim: Bazı şeyler yaşandı ama şu an anlatmak istemiyorum

Alya: Kötü bir durum yok değil mi

Selim: Sana bunu telefonda anlatamam

Selim: Senin açından çok tehlikeli olabilir

Alya: Korkutuyorsun beni

Alya: Belalı bir durum mu var

Selim: Korkmana endişelenmene gerek yok

Selim: Bizimkisi yalnızca önlem

Alya: Selim neler oluyor?

Selim: Çok mu merak ediyorsun

Alya: Eh, öyle bir anlatıyorsun ki meraklanmamak elde değil

Selim: Pekâlâ, anlatacağım. Ama telefonda olmaz

Selim: Yüz yüze konuşmaya ne dersin?

"Siktir! Ne diyeyim Selin? Elim ayağım titriyor bir şey söyle!"

"Ya bi sakin ol, evlenme teklifi etmedi. Şey de... Ay kabul et işte!"

Alya: Olur

Alya: Ne zaman, nerede?

Sanal Aşk 1 | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin