Huh... Nihayet finali görebildik. Böyle söyleyince de sanki kitabın bir an önce bitmesini istiyormuşum gibi oldu fakat aslında hiç de öyle değil. Alya'yı, Selim'i, Selin'i ve diğer tüm karakterimi çok seviyorum ama her güzel şeyin de bir sonu varmış :")))
Sizi aylarca bölümsüz bıraktığımı biliyorum. Ki bunun vicdan azabını da çok çektim. Sizi yarı yolda bırakmışım gibi hissettim ve ruhsal olarak çok kötü hissettim.
Bölüm yazmanın benim için hayati bir şey olduğunu bu süreçte çok iyi anladım. Ne zaman ki 39.bölümü yazmaya başladım, işte o an yavaş yavaş kendime geldim.
Neyse, bölümün başından hemen çok konuşmayayım. Nasıl olsa bölüm sonu yine konuşuruz :)
Keyifli okumalar 🌸
Tuna Kiremitçi & Sena Şener - Birden Geldin Aklıma
*
"Oldu mu! Girdi mi?!"
Selin kolumu sıkıca tutarken hop oturup hop kalkıyordu. Elimi, dikişlerinin açılmasından fazlasıyla korktuğum karnıma doladım ve içimdeki heyecanı dizginlemeye çalışarak Selin'e gülümsedim.
"Allah aşkına otur biraz Selin. Sanki sınav sonucu açıklanacak olan ben değilim de sensin."
"Ben de buna hayret ediyorum ya!" Deyip yanıma oturdu. "Senin şu an heyecandan çıldırman gerekmiyor mu?"
"Ah... Heyecandan çıldırmadığımı kim söylemiş? Fakat acı çekiyorum. Bunu dışıma vuramıyor oluşumu makul görmelisin."
Selin bir gözlerime bir de karnıma baktı ve dudaklarını birbirine bastırıp iç geçirerek önüne döndü. "Ah, senin şöyle anlarda böylesine ilginç cümleler kurman yok mu..."
Selin'in tepkisine hafifçe güldükten sonra gerginlikle gözlerimi ekrana çevirdim. Az sonra, senelerce ektiğim ne varsa onun ne kadrını biçtiğimi görecektim. Ama ekrandaki halka, dönüp durmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Gergin bekleyişimiz devam ederken telefonuma gelen mesaj bildirimleriyle gözlerimi ekrandan çektim. Bizimkilerle olan gruptan ve Selimden gelen mesajlardı.
'GRUP'
Mert: Niye açılmıyor bu koduğumun sitesi
Çınar: Çünkü bu koduğumun sitesinin açılmasını bekleyen senin benim gibi daha binlerce öğrenci var
Mert: Ya sikeyim ya
Mert: Evde olay çıkacak biraz daha açılmazsa
Çınar: Ne olayı lan
Mert: Her zamanki bizimkiler işte
Mert: Sonucun geldiğini ama benim bilerek söylemediğimi düşünüyorlar
Mert: He sonuç gelince zaten onlara söylemeyeceğim orası ayrı
Çınar: AKZNSKNDDKDNXKXN
Mavi: AÇILDI!!!!
Çınar: NE
Mert: WTF?!
Mert: Lan benimki nerde
Çınar: Ne gelmiş aşkım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk 1 | Texting
Fiksi UmumÜniversite sınavına hazırlanan Alya; çözemediği bir soruyu bir gece yarısı kuzeni Selin'e atmak isterken uyku mahmurluğuyla yanlışlıkla harf karışıklığı yaparak, hayranı olduğu Instagram fenomeni Selim'e atar. Sizce Selim buna nasıl bir tepki ver...