|10|

977 92 106
                                    

"Eh? beni ne zamandir izliyosun?"

"Yeni geldim merak etme sapik degilim gecerken gordum" dedi ve ne zaman geldigini bilmedigim Erwin'in yanina gitti,yanlarinda tum grup vardi. Bende kediyi kucagima aldim o sekilde yanlarina gittim.

"Burda oldugunuzu bilmiyordum. Gelmesem bulustugunuzu bilmiycem ahahah" dedi Erwin.

"Ozur dilerizzz bir dahakine soz cagiricaz" dedim.

"Eveeet hepimiz burdayiz simdi degil mi? Dert etmeyin! Hadi beraber vakit gecirelimmm" dedi hange. Hepimiz onun enerjisine sapka cikartirdik.

Hanji kolumdan tuttu kendine cekti,dengesini saglayamadi yere dustu o an aklimdan gecen tek sey iyi ki yeni sahiplendigim kediyi jean sevmek istemisti de ona vermistim. Yoksa su an kedi tost olmustu.

Hange onun ustundeyken gulmeye basladi. Bende onunla beraber guldum, nerdeyse opusucektik. Hange kahkahalari arasinda,
"UZGUNUM DUDAKLARIMIN BAKIRELIGI SANA AIT DEGIL JAHAHHXHQYSJWXJKWK" dedi oyle diyince daha fazla gulduk.

Jean bana elini uzatti Erwin'de hange'ye. Ikimizde ellerinden yardim alarak ayaga kalktik. Ustumuzu silkelerken Levi bana yaklasti ve dizlerimdeki tozlara vurdu.

"Ben yaparim sagol" dedim
"Yaptim ben tamam siz gidin cesmede elinizi yikayin her tarafiniz pisliklerle doludur."
"Uf ne cesmesi ya alt tarafi dustum"
"Git yika iste salak"
"Daha yeni tanistik ne salagi?"
"Mesajlasiri acmama gerek var mi? Yeni tanistigin kisiye dun neler dedigini gostermeli miyim?"

Cidden dediklerimi bu kadar cok mu kafasina takmisti 😀

"Onlara saka ama"
"Ne fark eder? her sakanin bir gerceklik payi var"
"Ne? Sugarmommy'in olmami mi istiyosun yoksa? MCKWKXLW"

Ellerini onunde birlestirdi derin bi of cekti,
"Oyle bir sey demedim. Simdi git elini yika hastalik her taraf"
"Annem gibi konusuyosun- ah dur hatta DADDY~ gibi😩" diyip goz kirptim ardindan playboy bakisi attim.

"Sus igrenclesme. Gidin elinizi yikayin"
"Sal bizi" dedi hange
"Elinizi yikamaktan acizsiniz..." dedi levi.

"Tamam gerginlesmeye gerek yok. Hange, Nana gidin yikayin elinizi Levi hakli" dedi erwin.

"Onun tarafini mi tutuyorsun? Daha 3gun once tanistin!" Tek kasi havadayken soyledi hange.

"Taraf tutmak degil bu, su an tartisma cikan konuda o hakli ve onu savunuyorum."

"Onun tarafindasin iste!!" Hange'nin sesi yukselmisti.

Armin olaya el atmaya karar verdi,
"Hadi elinizi yikayin,lutfen^^"

"Sirf senin icin armin. Sen soylemesen bu bucure inat yapmam." dedim annie bana kaslarini catarak bakti ama bir sey diyemedi.

Isteksizce cesmenin yanina gittik once hange yikarken konustu,
"Levi'ya cok samimi davraniyorsun"
"Salak misin daha az once tartistik"
"Normalde olsa cok ustunde durmazdin tamam yikarim der susardin, levi'ya boyle degilsin. Aranizda farkli bi hava var"
"Sen harbi salaksin"
"Birazzzz"
Ikimizde hafif bir kikirdadik. Ardindan devam etti;

"Allah var yakisikli simdi yalan soyleme"
Simdi elini yikamis ustune kurutuyordu. Onun ardindan ben elimi yikamaya basladim.

"Tisortun islandi" dedim.
"Koy gote gitsin." Devam etti, "Konuyu dagitma! Sencede yakisikli dwgil mi? Ayarliyim mi sana?"

Elimi yikamam bitmisti sallaya sallaya elimi kurutmaya calistigim sirada konustum;
"Yanii biraz oyle"
"Ama soguk sanki?"
"O acilir ya bence bizi tanimadigindan oyledir. Eger bundan degilse bozuk klima gibi"

Iki kere sahte sekilde oksurdu,
"Ohom ohom asil konumuz su, ayarlayalim mi sana?"
"Tankmiyorum bile ama hayir demem *playboy baksii*"
O da playboy bakisi atti sonra
"Tamam o zaman ayarliycaz sana ok mu? Sonra 'iy yik bin iyirliyin dimidim" deme"
"Uf bilmiyorim ya Sey yap unut dediklerimi bosver ayarlama... iliski istedigim soylenemez"
"Ya mal misin tas gibi cocuk"
"Cok istiyosan sana ayarlayalim?"
"Benim moblitim var oc"
"Dogru dogru.. gerci o nerde?"
"Ne bileyim"
"Cagirsana"
"Kursu vardi onun"
"Tuh,bi dahakine artik"

Bunlari konusurken yuruyorduk parkin etrafinda oylwsine tur atiyorduk. Herkes kendi halindeydi.

Erwin ve reiner konusuyo levi cani sikildigi belli sekilde onlari dinliyordu. Armin ve annie agacin altina birbirlerine kitap okuyordu. Sasha jean ve connie'ye parkin disindaki sut misirciya gitmek icin yalvariyor gibiydi. En sonunda jean kolunu connienin ustune atti ve basketbol sahasina yoneldi. Erene dogru bi islik caldi, mikasa ile tartisan eren'de tartismayi birakip sahaya yoneldi.

"PISST KISA CUCE GELSENE SENDE BASKETBOLA!! KDJWKDKWKXLWO" dedi eren levi'ya.

Erwin "bosver levi sen onlari egleniyolar cocukca bosver" dedi.

"ne guzel oyun daveti iste hadi gidelim oynayalim bizde" dedi reiner

"Gidelim." Dedi levi'da belli ki zoruna gitmisti. Pis agresif bucur!!

Sahaya bu uclu oyle bi ilerledi ki of gorseniz nasil havali duruyolar! Bildigin bu uclu cok guclu olmuslar! Erwin ve reiner arkada levi onlerinde yuruyo tabi oyle vucudlariyla normalde de dikkat cekerken simdi reiner ustundeki hirkayi cikarmis, erwin tisortunu cikarmis siyah hafif bol bi atletiyle dururken levi hicbir sey yapmamis duz haliyle -ki o hali bile cekici 😏- omuzlari genis sekilde sahaya girdiler.

Herkes agzi acik onalri izlerken jean "kanka bunlar bizi siker yanliz"

Tirsmis olan eren belli etmemeye calisark -nafile- "kanka gelislerine gore yargialma eminim bok gibi oynarlar ehehe" dedi.

Connie "ben hakemim arkadaslar! Oynamiyorum ben"

"Mizikcilik yapma anca beraber kanca beraber!" Dedi jean

"Ben kancadan koptum,yokum ben hadi size kolay gelsin" diyerek sahadan geri cikti connie.

"Vay serro hemen birakti bizi bee!" Dedi eren, "3'e 3 yapicaksak bize kim gelicek?" Diyede ekledi.

Ve biri cikti "ehehe ben gelsem?" Dedi...

...................................................
Evet meraklanmadiniz bence ama olsun belki meraklanmissinizdir
Heyecan yaratmaya calistim olmadi.

AOT-SNK Modern auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin