~bandira bandira~
Siz:
Cikiyom benOpesim geliyo:
Tamam biz annie ile ordayiz bekliyoruzSENIN ALLANA KURBAN:
Nana benide beklesene ya 5dkSiz:
Sizin ev bize yakin degil ki ne beklemesiSENIN ALLANA KURBAN:
Ay ben soylemedim di mi
Benim abimin evi burda senin daire varya mutfagin camindan sol caprazdaki apartmanin asagisina bakSiz:
Aaa GORDUMSENIN ALLANA KURBAN:
Bak bu cama arada bi bak abimin eve kari attigini gorursen fotosunu cekip bana atiyosun tm miSiz:
Tm tm hadi bekliyom seni hizli ol😬•••••
Telefonu kapattim,buzdolabina ilerledim. Actim kapagi ama icinde pekde bir sey yoktu,parasizliktan falan degil ailem uzaktan da olsa yokluklarini hissettirmemek icin para yollardi asil sebep benim usengecligimdi.
buzdolabinu geri kapattim masadaki kitir ekmeklere yoneldim agzima attim o sirada mutfagin camindan hanjinin abisinin katina baktim hange birazdan cikacagimizi bilmiyomus gibi deli gibi ziplayarak dans ediyodu,sonra abisinin pldugunu dusundugum bi cift gri corapli ayak gordum. Buyuk ihtimal abisi hanjiyi azarlamisti cunku morali bozulmus gibiydi. Ardindan ikiside gozden kayboldu.
Salaklar perdeyi cekmeyi unuttular...
———-sure geciyoooo———
Yaklasik 10dkdir apartman girisindeki parkeye oturmus hangeyi bekliyodum arada bi oturdugum yerden kalkip camlarina tas atiyordum ama o her seferinde ayni gorunusuyle hicbir sey degismemis sekilde karsima cikiyo ve tm gelicem diyodu.
En sonunda digerlerine kiyasla daha agir bi tasi yine digerlerie kiyasla daha sert attim. Cam kirildi 🙉.
kosa kosa ordan uzaklastim ve parka kactim. 15 dk sonra parktaydim. Nefes nefese halimi goren goren Armin -otomatik yaninda Annie'de promosyon niyetine- yanima geldi. Onlara bir seyimin olmadigini soyledim bir banka oturdum.
"Iyi misin?" Dedi armin,
"Biriniz bana acil su alsin"
"Tamam ben giderim bekleyin siz" dedi Armin,ardindan bana su almaya gitti.Annie yanimda oturuyo bende kan ter icinde nefesimi duzenlemeye calisiyordum. Annie sordu;
"Hange nerde?"
"camlarini kirdim onu beklerken sonra kactim agzima sicmasin diye"
"salak nasil yaptin?"
"Bunu bosver sana bir sey sorucam hazirsan!"
"Eh?... sor"Sasirmis gibiydi. Bende bi anda soylemeyi beklemiyordum sonucta aramiz iyi degildi ama cok merak ediyodum sorunun cevabini.
"Armini seviyo musun?"
"Arkadasim olarak evet"
"O anlamda sormadim biliyosun"
"H-hangi anlamda soyledin?"
Utanmisti tatlis sey"Iste asik misin ona?"
"Sey.. uhmm.."
"Hadi artik!!"
"bak geldi gelicek onun hakkinda konustugumuzu bilmesin hadi sus simdi"
"Daha bakkaldan yeni cikti hadi soyle"
"Hayir sus..."
"Uf soyle iste"
"Hayir dedim"
"O sana asik ama"
"O-oyle mi dersin"
Daha fazla utanmisti!! AGLIYCAM COK TATLIIIII.
"Oyle guven bana"
"S-sey eh be-ben-"Tam o sirada Armin kosarak yanimiza geldi. Az daha dursaydin keske be armin😖
"buyur Nana😊" dedi armin ve bana siseyi uzatti. Aldim ve suyu ictim. Icerken Annie'ye baktim halen yuzu kizarikti ve armine bakmaktan cekiniyordu.
"Annie neyin var iyi hissetmiyor musun? Hasta misin?"
"Ha-hayir gunes gecti de b-biraz kafama,agacin altina gitsem gecer"
"Peki oyle diyorsan" dedi armin annie'nin cevabina karsi.Annie hâlâ kizarik yanaklariyla agacin altina pofuduk tatli ama sinirli gozujmeye calisan adimlarla gitti.
Arminde Annie'yi takip edicekti belli ki, gitmwden once bana "gelirsin sende" dedi ve annie'nin yanina kostu.
Ahh ah ask kuslari sizi ama ayarliycam sizi kendime cok inaniyorum!!
Onalri yanliz birakmak adina yanlarina gitmedim.
Park kedi doluydu. Ciceklerin dikildigi bir yerde yeni dogmusa benziyen bir kedi vardi. Yanina gittim korkuyordu,titriyordu,hasta gibiydi. Dizlerimin ustune oturdum, grilesmis beyaz kurklu,kirli tuylu, yemyesil gozlu kediye elimi uzattim. Ciliz sesiyle miyavladi. Sesi caresiz gibiydi. Etrafima baktim, diger kediler birbirleriyle oynarken onu dislamislardi belli ki. Sonucta ortalik kedi doluydu yaslisindan,yeni dogmusuna tum yasta kediler vardi, elbet biri onla oynardi. Annesi nerdeydi? Terk mi etmisti? Belki annesi ölmustu? Kediler tek yavru dogurmazdi ki,annesi kardesleri ile terk mi etmisti bu tatli kediyi?
Ona dogru uzattigim elimi geri cektim, ama o bana sapsal adimlarla yaklasti. Yere cokmus dizlerime kucucuk patisini atti,ilk basta sendeledi dusucek gibiydi ama o dengesini saglamis ve diger on patisinide ustume atmisti... TATLILIKTAN AGLAYABILIRDIM O SIRA!
Yavas yavas arka patilerinide ustume atti,kucagima yaklasti, ve oturdu...
Bu sefer ona dokunabilicegimi dusundum sonucta o ilk adimi atip ustume gelmisti. Elimi uzattim tam deydiricekken o kafasini elime surdu. bu hayvana kim bunu ogretti veya gosterdi bilmiyorum ama asiri tatli bir seydi. On patilerinden kaldirdim yuzumun hizasinda tuttum. Bana pati atmaya calisiyordu, ama tirnaklarini cikarmamisti,zarar vermek istemiyordu... belki zarar vermeyi bilmiyorda olabilirdi.
"Seni sahipleniyim mi minnos" dedim bir bebekle konusuyomus gibi.
Yanimda birinin varligini hissettim. Soluma baktigimda sinifa yeni gelen Levi'in hafif bi gulumsemeyle beni ve kediyi izledigini gordum. Ona baktigimi fark etti,yuzundeki gulumsemeyi sildi. Ardindan konustu;
"Adi saftirik olsun."
.................................................
Ya normalde tek seferde yazarim falan diye dusunuyordum ama hem anlatamiyorum,hem texting yok birde uzun yazip caninizi sıkmak istemedim o yuzden part part bolmus gibi dusunun 1-2 bolum daha tek gunde neler oldugunu anlatabilirim eger caninizi sıkarsam kusura bakmayinIlerde upuzun bi bolum aticam ozur dilerim cok uzun oldu ama bir parta daha bolmek istemedim...
-
Bölümğ okumadan attım şu anda umarım utandıracak bir şey yoktur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT-SNK Modern au
FanficNana ve arkadaşlarının mesajlaşmaları, yaşadıkları vs. Levi Ackerman x Reader (Nana) - - - kitabı yeniden yayınlıyorum bölümleri bir anda atmayacağım ve bazı kısımları değiştirsem de hikayenin akışında eskisine bağlı kalacağım