Ares diye birini eklemeye karar versim ve bu olucak arkadaslar ruya ile sectik 😫
Bsd oc'u oldugunu biliyorum ama bu demek olmuyo ki aotda da bulunamaz. Ayrica boyu 1.82 gibi bir sey olucak bu kadar kisa degil
-Bosu kesiyorum artik biliyosunuz aresi hayal edersiniz simdi bolume gecin;
————————————————"Ehehe ben gelsem?"
"AA ARESS!" Dedi hange ve kosarak onun yanina gitti. Bende onla beraber kostum.
Ares gecen sene okuldan ayrilmis olan en yakin arkadasimizdi. Hange, armin, ben ve ares bir arkadas grubuyduk hepimizin farkli kisilikleri olsada cok iyi anlasirdik. Ama 2. Doneme baslamadan ailevi sorunlari yuzunden okuldan gitmek durumunda kalmisti Ares. Yine ailesi yuzunden telefonu da olmadigindan bir daha gorusemiycegimizi dusunmustuk hepimiz, ama o geri gelmisti...
Hange sevincle aresin boynuna atladi
"Seni cok ozledim,seni cok ozledim,seni cok ozledim..." diye sayikliuordu bir yandan da herkes onlari izlerken dayanamadim bende onlarin ustune atladim😖😖Yere dustuk.
"HEYY YAVAS OLUUN.." diye bagirdi ares ardindan "bende sizi ozlediiiim~" diyince hange ve bende ona sıkica sarildik, karsilik verdi.
Armin yaninda Annie ile geldi. Bizi yerden kaldirdi, ardindan Ares'e sarildi. "AREEES NERELWRDEYDIN? NEDEN SEBEP SOYLEMEDEN GITTIN? NEREYE GITTIN? NELER YASADIN? SIMDI NEDEN GERI DONDUUUN?" Seklinde sorularla bogarken ares arminin sozunu kesti "bir banka oturalim her seyi anlaticam dert etmeyin! Bu salak nana gotumu kirmasaydi keske eheh" dedi ve guldu.
Sahta bir sinirle "salak diyene bak hele" dedim ardindan yine kikirdadi.
Hange buyuk bir enerjiyle "haydi anlat ne duruyosun??" "Tamam gecin su banka uzun hikaye arkadaslariniz oyununu oyniycak ise oynasinlar" diye karsilik verdi.
Erwin konustu, "hayir lutfen hepimize anlat dinlemek isteriz." Ares basini peki der gibi salladi ve bankin ortasina oturdu,bir yanina ben bir yanina armin gecti,hange benim taraftaki demirlige otururken obur demirlige de reiner yaslandi, erwin bankin arkasina yaslanirken jean sasha connie dizime yaslbamis yerde oturuyordu -ellerinde cekirdeklerle-, Levi bankin arkasinda elleri cebinde erwinin yanindaki cimenlerle oynuyordu ayaklariyla, Eren kafasini reinera yaslamisken mikasa da ayni erwin gibi bankin arkasinda yaslanmis sekildeydi, Annie ayakta ellerini onunde dolamisken dikkatle Ares'i dinliyordu herkes. (Levi'in pek dikkatini cekmiyordu konusmalar)
"...Okuldan ayrilmak zorunda kaldim cunku beni sozde cok seven 'babam' beni bir su ulkeye bir bu ulkeye pesinden surukliyordu, ha birde bunlari yapmasinin sebebi beni anneme vermek istememesiydi, kisaca inadindandi. Telefonda almazdi hepsi annemle daha fazla iletisim kurmamam icindi. Annemde babamla gorusmek istememesinden, belki bana olan mahcuplugundan beni ziyarete gelmezdi ayda en fazla 1 kere yuzunu gorurdum 1-2 kezde arar ve her seferinde benden hep ozur diler bu halde olmamizin sebebinin hepsinin kendi sucu oldugunu soylerdi. Annem uyusturucu bagimlisiydi, gencken babama olan askindan kacma sekli olarak bunu bulmustu. En sonunda ikisininde sarhos olduklari bir gece beni peydahlamislar. Babam annemin hamile oldugunu duydugunda uyusturucuyu birakip bu cocugu dogurursa onunla evlenicegini soylemis ama seni asla sevmiyecegimi bilmelisin unlu markanin yeni varisinin gizli bir cocugu olusu iyi karsilanmaz. Asla seni sevdigimden degil! Demis... bu o kadar annemin ruhuna islemis ki henuz bosanmadiklari zamanlarda ben daha yeni okumayi sokerken annemin bir deftere sadece bu sozleri yazdigini gordum. O zamanlar ne oldugunu anlamadim zaten. Herneyse annem beni dogurmus yaninda uyusturucuyuda birakmis. Babam ve annem evlenmis. Babam haftada 2-3 eve ugrarmis zamanla bu 2-3ler ayda 2-3 donusmus ardindan ayda 1 kez derken,annemin babamin gelmedigi her gece bana kitap okuyup ders calistirdikdan sonra odasina gecip yuksek hickiriklarla agladigini hatirliyorum. Bazen uyusturucu alip beni doverdi, genelde piskolojik olarak kufurlerde hakaretlerde bulunurdur. Ama sonucta o benim annemdi ona kizamazdim, zaten babamada soyleyemezdim geldigi mi var o pezevengin eve! Ama bir gun aklina geldi evi.. annem yine uyusturucu alip bana soverek siddet uygularken giris kapisini acti bu bagirislarin ne oldugunu sordu odamin kapisinin aralik oldugunu gordu sertce kapiyi acti. Salya sumuk aglayan annemin elindeki vazoyu bana tutusunu, o vazonun hedefi olan benim kolumdaki morluklari ve cigliklarimi gordugunde o picin yuzunden hem ofkenin hem saskinligin resmi vardi... annem elindeki vazoyu delirmis sekilde babamin kafasina atmaya calismis ama kapida parcalanmis. Neyse iste aradan zaman gecmis bosanmislar zar zor. zar zor dedigime bakmayin babam parasiyla halletmis neyse Beynimde 3-5 ani disinda olaylara dair hicbir sey yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT-SNK Modern au
FanficNana ve arkadaşlarının mesajlaşmaları, yaşadıkları vs. Levi Ackerman x Reader (Nana) - - - kitabı yeniden yayınlıyorum bölümleri bir anda atmayacağım ve bazı kısımları değiştirsem de hikayenin akışında eskisine bağlı kalacağım