"Evet sınıfınıza yeni biri geldi, dediğim gibi onuda kendinize benzetmezseniz sevinirim... ki imkani yok" Ebru Hoca (sınıf öğretmeni) sınıfa yeni gelen kişiyi taniştiricskti ama hiçbirimizin gram umrunda değildi.
Jean; "Pisst ibne 0.5 var mi sende?"
Eren; "bak hele bana bir daha ibne de seni ciktigin amdan geri sokarim!"
"Uff boyle ibnelerle ugrasamam, Armin sende v-"Eren büyük bir hışımla ayağa kalkmış ve jean'ın önüne dikilmişti. Jean, "benim için 0,5 mi getirdin yoksa"
"YOK DEDIGIMI YAPMAYA GELDİM KNK" dedi ve Jeani yakasindan tutup kafa atti. Historia kucuk bi ciglik atinca hoca ayagi kalkti ve oraya geldi"Ne halt ettiginizi saniyorsunuz?"
"Hocam bu geriz-
"Kes sesini Eren! Jean benimle revire geliyosun. Eren sende bizimle gelip ilk olarak Jeandan ozur diliyosun ve mudurle senin uzaklastirma islemlerini tamamliyoruz. Ayni sekilde Jean'da"
Eren ve Jean kafasini isteksiz sekilde evet anlaminda salladiktan sonra kapiya yoneldiler.Eren'de jean'da bizlere yalvarircasina baktiginda bilegimi yaladim ve oldukca sesli bi nah cektim. O an caprazimda ki Hange'nin gulmemeue calistigi kucuk "pfft","ihm" seslerini duydum.
Bu sesli 'nah' karsinda Ebru Hoca sesin geldigi tarafa kayafi cevirince hemen arkamda oturan ve masanin basinda az once Armin'in ictigi pet siseyi yere dusmusde tutyormus gibi yaptim. Çok zekiydim.
Hocamiza 'ahh tuh be yanlislikla oldu' bakislarimi atinca sinifa yeni gelen 1.10 cocuga dondu.
"Canim ismin neydi?"
"Levi, Levi Ackerman"
"Levi'cigim sen su 5. Sirada oturan sari sacli cocuk varya adi Erwin, onun yanina otur ben gelicem birazdan"Levi Erwinin yanina gecti. Gecer gecmez hoca,eren ve jeanda disari cikiti, herkes 'Levi'in' basinda toplandi.
Levi;
"Ne oldu?"
"Adin Levi mi?" Dedim
"Az once soyledim ya. Sagar degilsen duydunu dusunuyorum"
Bunu soyleyince moralim bozuldu, soguk gorunuyordu belki ama icinde eglenceli bir kisilik yatiyor olabilir diye dusunmustum..."Of Levi sen bu gerizekaliyi takma ben Hange Zoe!!"
"Cok neselisin..."
"Ne o? Hosuna gitmedin mi? Haha! Baya umrumdaydı!"Sinif baskani olan Erwin havanin gerildigini fark edince konustu,
"Levi, ben Erwin memnun oldum" diyerek elini uzatti.
"Bende" dedi ve ona uzatilan eli sıktı."Nana bi gelsene" diye seslendi Hange bana. Kosar adimlarla yanina gittim, kulagima kahkahalari arasinda bir sey fisildadi.. ASIRI KOMIKTI PAUJAUSJWIXLWKXMWKLDWLJXKWLZKZOSLXKSMXJWKXIWLJWKZLAJX
IKIMIZDE KAHKAHALARLARIMIZLA YERE KAPANDIK DKWKCOSLXOLSP
O ESPIRININ ASLINDA HIC KOMIK OLMAMASI VE ONU KOMIK YAPAN SEYIN O OLUSU DAHA BI KOMIKTIReiner konustu;
"Salaklar neye guluyosunuz? Ve siz kusmemis miydiniz?"
"AY AYY SEY HAHSUDHAHAHXIWO BIZ BARISTIK OKULA GELIRKWNDE SEY XKWKXLWOXOWKXKPWP AYY COK KOMIIIIIK!! KDJAHXHSHDJWJXAKOXLAOXLSL" dedim kesik kahkahalarla."BENCE BUNU REINER SALAGININDA BILMEYE HAKKI VAR AHHAHXAHHXJWKXLWLXKAL" dedi hange kahkahalarla.
"O ZAMAN SOYLIYORUM HAKZIOWLAPA... GETIR KULAGINI REINER!!" Dedim ve kulagina belki biraz yuksek sesli sekilde sunu dedim;
"Yeni gelenin 1.10 boyla Erwin'in yanina oturmasıKCKWKDLWL"
Reiner gulmesini tutmaya calisirken Levi'in bakislarini hisettim ve ona baktim. Sinirle bakiyordu...
"LAN SEREFSIZ HANGE BU BUCUR BOYLU DUYDU GALIBA XJSJIXOAPZKWLXLWLPZSLLXLWPXKSLLSKXLA" soyledigimde hange'nin kahkahalari artik iyice cigliga donmustu ardindan kapi sonuna kadar acildi ve gulme krizindeki ben ve hange disindaki herkes ayaga kalkmis omuzlarini iyice genis tutuyordu.
Sasha bize yaklasti "helvanizi cilekli sutlu yapicam 👍" dedi. O an ikimizde anladik olayi, baykus adam gelmisti. Hange daha bi sesli kahkaha atinca bende ona ayak uydurdum biz iseme konumuna geldigmizde cafer hoca -ya da baykus-
"Neye guluyorsunuz??" Dedi, sesi asiri ciddiydi... Ve evet biz sictik 👌🏿👌🏿
..............................................
Yine slm naber?
Bu bolum texting yoktu o yuzden belki sıkıcı gelir eger gelirse ozur dilerim. Ve o espirinin hic komik olmadigini biliyorum ama oyle bi anda soylense buyuk ihtimal ben gulmekten iserdim o yuzden Nana da isiyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT-SNK Modern au
FanficNana ve arkadaşlarının mesajlaşmaları, yaşadıkları vs. Levi Ackerman x Reader (Nana) - - - kitabı yeniden yayınlıyorum bölümleri bir anda atmayacağım ve bazı kısımları değiştirsem de hikayenin akışında eskisine bağlı kalacağım