"Nana"
"Efendim"
"Tesekkur ederim"
"Ne icin?"
"Bilmem, beni araniza aldiniz, iyi vakit gecirmemi sagladiniz. Su gunlerde ilk defa sosyallestigimi hissediyorum."
Kolumu leviin uzaktaki omzunu saricak sekilde sarildim ona, yanagimi onun omzuna yasladim. Gariptir ki geri cekilmedi.
"Yerim seni."
"Sus" yuzunu bagladigi kollarina yaslayarak kapatmisti, artik yuzu bana bakmiyodu.
"Levi"
"Hm?"
"seni opebilir miyim?"
Cevap vermedi. Yuzunu su anda goremedigimden tepkisinin ne oldugunu goremiyordum.
"Levi?"
Cevap vermedi.
"Hey" elimle cenesinden hafifce kaldirip yuzunu yuzume cevirdim. Kipkizarikti yuzu, gozunu benden kaciriyordu.
"Yanagindan opucem ya! Hehe, hemen yanlis anladin!!"
Hayir. Amacim o degildi. Amacim kesinlikle yanagindan opmek degildi.
Bunlari soyledikten sonra kafasini onayladigini belirtir sekilde salladi. Cok tatliydi.
Usulca ilerledim yuzune, gozunu kapamisti, sanki onun dudagindan opucekmisim gibi. Aslinda duraksamistim, cunku opmek isterdim, ama bunu onun izni olmadan yapmak istemiyodum, hic yapamayacak olsam bile.
Yanagina kocaman bi opucuk kondurmustum. Dudagimda hissedebiliyordum sicak tenini, hala cok tatliydi.
Usulca opup usulca geri cekilmistim.
"NCJWLCIWKXNQIZQK BU KADAR KASILMANA GEREJ YOKTUU"
Sustu, bir sey soylemedi.
Esofmaninin cebinden cikardigi telefonun ekranina basti, saat 9.42 olmustu bile.
"Kalkiyim artik" dedi ve ona sarili olan ellerimi cekmemi bekledi, cektigimdeyse kalkti.
"Tamam, yarin gorusuruzz!"
"Tamam"
"Iyi geceler!"
"Sana da iyi geceler"
Arkami donmustum, apartmanin kapisini aralamistimki bana seslendi, "Nana?"
Arkamak dondugumde ise dudagi dudagimdaydi!!!? Beni opmustu?! HEM DE DUDAGIMDAN OPMUSTU BENI ?
1 SN FALAB SURMUSTU AMA BENI OPMUSTU?
ARKASINDAN SASKIN SASKIN BAKARKEN O KOSMAYA BASLAMISTI
HICBI SI SOYLEYEMEMISTIM
CIGLIK ATMAK ISTIYODUM!?!$@.@;&/@;@2).)1);)2₺:&
----sabah oluyo----
Uyanmis kahvalti ediyodum ama hala aklimda dun beni optugu vardi. Hangeye anlatsam mi diye dusunutodum.
Anlatmiycaktim. Anlatirsam tum dunya ogrenebilirdi.
Mesaj atmaya karar vermistim.
-
Siz:
LeviBUCUR!!!:
EfendimSiz:
GunaydinBUCUR!!!:
GünaydınSiz:
Naber?BUCUR!!!:
İyi sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT-SNK Modern au
Fiksi PenggemarNana ve arkadaşlarının mesajlaşmaları, yaşadıkları vs. Levi Ackerman x Reader (Nana) - - - kitabı yeniden yayınlıyorum bölümleri bir anda atmayacağım ve bazı kısımları değiştirsem de hikayenin akışında eskisine bağlı kalacağım