|21| (final bolumuydu, degistirildi)

833 61 387
                                    

Levi'in yanina gittim. Elinde kopardigi cimenle oyalaniyordu.

"Pistt, naber"
Onun yaninda oturdugu agacin yapraklarindan bir tane kopardim. Yaprak genisti, yelpaze olarak kullanabilirdim.

"Iyiyim. Sen?"

Yanina oturdum.
"Ben de iyiyim cok sukur. Niye yanimiza gelmedin beraber uno oynardik?"
Elimdeki yapragi onu serinletmek adina yuzune yuzune salliyordum.

"Cek su yapragi gozume giricek."

Devam ettim sallamaya.

"Soru sordum soruyu cevapla."

"..."

"Cevap ver artik?"

"Uno oynamayi bilmiyorum."

Ufak capli sok gecirdim. 21. Yuzyilda 10 yasindan buyuk birinin uno oynamayi bilmemesi cok garipti.

"Yanimiza gelseydin! Ogretirdik iste."

"Oyununuzu bozardim, hem ogrenmekte istemiyorum."
Sesli nefes alip yuzune dogru yapragi salladigim elimi tuttu.
"Sallama sunu."

"Iyi tamam sallamiyorum 🙄🙄"

Biraz oyle oturduk. Elimdeki yapragi kendime yelpaze olarak kullaniyordum levi da hicbir sey yapmiyordu. beraber hâlâ tartisan sasha ve ereni izliyorduk.

"Sasha! Yeter, uzatma. Kurabiye vardi onlari yersin."
Mikasa adam gibi adamlik yapip tartismayi kapatti. Sasha ve connie kurabiye yemeye basladi. Eren ve mikasa uzakta bir seyler konusuyorlardi. Armin ve annie halen uzakta yuruyordu.

ares yanimiza geldi. "Az kay ben de kicimi koyam" gotuyle beni kaydirdi.

"E suraya otursana buraya gelme got gote rahat olmayiz."

"Islak orasi biri isemis gibi"

"Isese kopek isiycek ya da ruya isiycek ( ;) ) bos ver otur iste."

"Olmaz isemis biri. Ayrica ruya kim ?"

"Salla onemli biri degil (😔)."

"Of tamam da kay ya bak sigamiyorum ya gotumu bir akrep isirirsa? Gonul rahatligi ile yasayabilicek misin? Ya da gotum islansa, hasta olsam o zaman gonlun rahat olucak mi?!"

"Yuzume otur o zaman."
"Kabul!!!"

Uzun zamandir konusmamis ve benle ares yuzunden agaca yapismjs olan levi ayaga kalkinca kucuk bir sendeleme yasadim.

"Igrenclesmeyin. Ares benim yerime otur."

"Ama,ama,ama leviii! Olmaz oyle. Sen de kucagima otur? Nasi fikir?" dedim.

Aldigim cevap "tch" idi. Uzaklasip Erwin'in yanina gitti.

"Ne dedim ki ben simdi?"

"O fazla alingan askim uzulme ben otururum kucagina"

"Hayir senin yerin kafam"

"Haklisin egil oturucam kafana"

(Bundan sonrasinda aslinda fenAAAA derecede U donusu bi final vardi ama benim icim rahat etmedi degisitiroyorum finali. Elveda jean x nana shipi...)

AOT-SNK Modern auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin