[1.2]

49 6 8
                                    

[1.2]








— Figyelj, nem szeretnél leülni mellém? Ha jól látom nemsokára zártok! Rád is rádfér egy kicsi pihenés, nem? - Vette elő azt a cuki mosolyát újra. Végülis miért ne? Úgyis nagyon keveset lazítok, rámfér egy kicsit. Csak bólintottam egyet, majd a boxban foglaltam helyet mellettte.

Nagyon sokat beszélgettünk, és nevettünk. Megtudtam a nevét is, és korát. Min YoonGi, és 21 éves. Mesélt egy kicsit a családi környezetéből, de pont amennyit kellett. Mondta, hogy vannak szülei, és van egy tesvére, akit TaeHyungnak hívnak. Én is meséltem neki pár szót magamról. Igazából tök jól kijöttünk egymással. Meg nagyon aranyos is volt, mikor csak nevetett egyet.. De sajnos, nem hiszem hogy Ő is a saját neméhez vonzódna. Pont az előbb itta meg kávéját, amit mellesleg minden mondatába beletette, hogy nagyon finom lett. Beszélgetésünket JiSoo zavarta meg.

— Na ti gelrepár, mostmár zárnék, szóval ha kérhetlek titeket, - mutatott ránk - induljatok haza. Köszönöm! - majd el is ment. YoonGi kiszállt a boxból, és illedelmesen kezét nyújtotta felém, csakugyanúgy, mint amikor elestem. Ezt csak megmosolyogtam, és elfogadva ajánlatát fogtam meg kezét, és húzott ki a boxból. Elköszönve egymástól indultam meg az öltöző fele. Nyitottam volna ki az ajtót, de ha jól hallottam, akkor az öltözőböl hangfoszlányok jöttek, ezért inkább hallgatóztam.

— Hallod MinHo. Szerintem tökre összeillenek!! Fogadok veled 500 wonba, hogy a srác holnap is eljön Jimin miatt, és pont ugyan ekkor!

— Rendben, állom a fogadást Hobi! - nevetett MinHo. Végül úgy döntöttem, hogy benyitok a kis helyiségbe, mert leközelebb arra fogadnak, hogy össze fogunk házasodni. Megfogtam a kilincset, majd kinyitottam a nyílászárót, és köszöntem 2 legjobb barátomnak, akik ugyanúgy köszöntek vissza.

[. . .]

— Hát akkor sziasztok! Holnap találkozunk! - öleltem meg két legjobb barátomat, majd be is mentem a ház kapuján. Kinyitva az épület ajtaját, léptem be a komfortos otthonba. Utam a szobámhoz vezetett. Belépve szobám ajtaján, borultam bele az ágyba. Telefonomat elővettem, majd játszottam rajta, az idő elütés érdekében. Egy kis idő elteltével, egy értesítés érkezett készülékemre.

Üzenetek
Anya
Szia kicsim! Ma is későn érek haza! Ha éhes lennél van kaja a hűtőben. Ha nem lenne jó, akkor hagytam kint pénzt, és rendelhetsz magadnak.
Puszi 🥰😍😘

Remek.. Akkor most megint itthon leszek egyedül! Mindegy, inkább megnézem mi van a hűtőben.
Ahogy anya említette, tényleg elég sok minden volt. A szemem mégis a Jjajangmyeon akadt meg. Tegnap csinálta anya, szóval megkóstolom. A pénzt is megtaláltam az asztalon, de inkább nem rendeltem, hanem maradtam a Jjajangmyeonnál.
Elővettem egy tányért, szedtem rá, megmelegítettem, vettem ki evőeszközt, majd enni kezdtem a finom fogást.
Később megint jött egy üzenetem okoskészülékemre. Evésnél is mindig nálam van a telefon, ezért gondtalanul meg tudtam nézni.

Instagram
minyoo_ követni kezdett téged

Érdeklődve néztem a képernyőt. Ő lehetne YoonGi? Akinek neki mentem az utcán? Hm mindegy. Megnézhetem a profilját. Végül is miért ne? Lehet, hogy ő egy másik Min YoonGi!

Belépve az alkalmazásba, kerestem ki nevét, és néztem meg profilját.
Azt a kurva...
Biztosan állíthatom, hogy ez az a Min YoonGi volt, akinek neki mentem az utcán. Elég híres azért, mit ne mondjak..
Végig nézegettem képeit, és éreztem, hogy arcom egyre jobban ég. Már most szerelmes lennék belé?!

Pedig még csak most találkoztam veled. De te máris elcsavartad a fejem Min YoonGi.

Egyik képet legalább 10 percen keresztül nézhettem.. 1 órája tette ki a képet. Majd újra meg újra megnéztem a képeit. Ezek után fanpage-ekre is találtam, szóval azokat is megnéztem. Stalkernek érzem magam.

tete_, joonie, pinkyjinnie, yoo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tete_, joonie, pinkyjinnie, yoo.yoo_official.fanpage és további 500 000 személy kedvelte.
minyoo_ : A szív érveit az ész nem ismeri..
Az összes (10.000) hozzászólás megtekintése
joonie csak nem rátalált a barátunkra a szerelem? 😍 @:pinkyjinnie
pinkyjinnie @:joonie ahw, hát végre neked is megjött az eszed!
minyoo_ @:pinkyjinnie jó jó leállhattok. Amúgy meg lehetséges.
yoo.yoo_official.fanpage uhh basszus nagyon szép vagy! Mint mindig!! ❤️🤚🏻

Hát ez esetben örülök annak a lánynak. Remélem jó kapcsolatuk lesz..
Közben megettem a Jjajangmyeonomat. Elpakolva magam után mostam el a tányért, amiből a finom ételt ettem. Ezután elmentem szobámba, hogy elővegyem pizsamám, és végül a habbal teli fürdőkádba érezhessem magam.

[. . .]

Kimászva a fürdőkádból, vettem el a törülközőt, és törölköztem meg. Ezek után felvettem a pizsamám, ami egy alsónadrág és egy rövid ujjú pólóból állt. Utam újra a szobámba vezetett. Bele ugrottam az ágyamba, majd telefonom újra előkaptam, és újra játszani kezdtem, mivel kicsit unatkoztam.
Fél 1 fele járhatott, mikor egy újabb értesítést kaptam

Instagram
minyoo_  Szép álmokat!

Remélem tetszett ez a rész is! Most elég sokat fogok lenni ezen az applikáción úgy érzem! 😅 Vigyázzatok magatokra! <3

I just met you. . . ‹‹YoonMin››Where stories live. Discover now