o gün çekilen ilk fotorafları ⬆️🥦💥⬆️ neyse devam
Deku bakugou'nun odasına girince bakugou deku'ya sarıldı ve dedi ki.. "seni öpmek istiyorum" deku kızardı ama küçük bi tebessümle " sevgilimin değil misin? yani bana sormana gerek bile yok " bakugou ise Deku lafını bitirdiği gibi onu öpmeye başladı deku ise ona karşılık vermeye başladı bakugou biraz ileri giderek deku'yu yatağı doğru götürmeye başladı . ben:"işte beklediğim an s*k hade ama bi dakika bunlar daha mezun olcak lan... neyse devamke " deku durumu anladı ve durdurdu."bak bende isterim seninle olmak ama mezun oluncaya kadar olmaz" bakugou devam etti " tamam üzülme anlıyorum yani endişeni...." ve lafına devam etti "söz sana inek! mezun olana kadar kendime hakim olacağım zaten bir kaç ay sonra mezun olunca seni elimden kimse alamaz.." deku kızardı ve uyudular .sabah mina bakugou'yu uyandırmak için odaya girdiğinde dayanamadı ve fotoraf çekti
" HADİ UYANIN AŞK KUŞLARIIII! "mina'nın bu sözüyle deku yataktan fırladı ve mina'yı odadan yolladı "Mina sen git ben onu uyandırırım " mina ise "pamuk prens'i uyandırma görevi senin o zaman "dedi ve gitti deku bakugou'nun biraz saçıyla oynadı ve " uyanma zamanı geldi uykucu kahvaltı yapıcaz"dedi ve bi öpücük kondurup kalktı ve günlük üstünü giydi hafta sonuydu nasılsa . sonra bakugou kalktı ve salona gitti herkes kahvaltı için toplandı shoto konuşmaya başladı " Hey benim sobamı geri ver!" momo devam etti " kahvaltıda soba yenmez tadoroki bne : "bu günde tado için yakıyorum bee 🚬🚬" neyse tadoroki momo'yu ikna edip soba'sını aldı içeriye giren bakugou deku'ya baktı ve yemeğe yardım ettiğini gördü yanına gidip sarıldı ve yanağına bi öpücük kondurdu sonra masaya geçtiler ve yemek yediler.
~ BİR YADA İKİ AY SONRA ~ (şu cümleyi hatırlayın mezuniyetten sonra sana yapacağımı bilirim) evet 2. sınıfı bitirip 3. sınıf oluyorlardı ilk bölümlere bakarsanız anlarsınız 1 yıl içinde deku UA.ya kabul edilmişti ve bir sürü şey olmuştu ha ve eri güçlerini kullanmayı öğrenip limollion güçlerini geri verdi ve o şuan pro bir hero limollion neyse 3. sınıf olmanın heyecanı hepsinde vardı mina ve herkes bi yer kiralayıp kutlama yaptı ha ve büyük üçlümüz değişti ve : BAKUGOU,DEKU ve SHOTO büyük üçlü'de yerini aldı. neyse kutlama bitti ve yurda döndüler (bakugou ve deku sew oldukları için arada birbirlerinin odalarında kalıyorlar) o gece bakugou deku'ya o gün söylediklerini hatırlattı ve deku " Ben tamamen mezun olunca dedim. yani biraz daha bekleyeceksin yakışıklı. " bakugou derin bi iç çekti ve " tamam zaten sadece kızarmanı istedim o yüzden " herkes uyudu ve sabah oldu. derste aizawa herkese korkutmak için müdürden izin aldı ve 3-A sınıfının alarmını açtı daha sonra ise sınıfın tepkilerini izledi herkes tetikte oldu ve aizawa 'dan izin kostümleri girdiler bahçeye indiklerinde hepsi şaşırmıştı çünkü aşağıda hiç kötü yoktu aksine bi eğitim parkuru vardı ama farklı yani gerçek gibi görünen kötü adam hologramları ve bubi tuzakları vardır aizawa devam etti" yeni çalışma alanınız iyi çalışmalar diliyorum " herkes çalışır ve akşam yurda dönerler.
*şimdi saçma olacak ama neyse* bu şekilde çalışarak ve eğitim alarak geçen 6 ay sonunda yaz tatili gelmişti .
mina hemen plan yapmaya başladı " evet bu yaz tatile gidiyoruz!" herkes kabul etmişti ama herkes önce eve gidecek ve ailesi ile biraz zaman geçirecekti.herkes evlere gitti ve ailesi ile 1,2hafta geçirip eşyalarla birlikte yola çıkacaklardı deku aizawa ile konuşup eri ve kota gelebilirler mi? diye izin aldı zaten eri'yi aizawa evlatlık edindiği için eri'de onunla gelicekti. herkes hazırlandı yola çıkıldı tabii momo'nun yazlık evlerine gittiler 32 odalı 20 banyolu ve toaletli artı 3 mutfaklı otel gibi yazlığa geldiklerinde herkes şok olmuştu herkes yerleşti yürüyüşe çıktılar gezip geldiklerinde yemek yedikten sonra odaya geri dönüp yattı.
Bu fotoyu koymassam içim rahat etmezdi FFEDKJFDEVKJVTKJEGKIHSKHKLEGRLKHJEGGGJVTJRKUTGRTUGEGULGUIGLGJJEJJGFGJOGR ha bide mina yine bakugou ve dekunun gizlice fotoğraflarını çekti.
Evet benim büyükkk NODDLE'LARIM nasılsın ben iyiyim çok şirin tatlış bi bölüm oldu bedenin ve yorum yazın lütfen ve merak etmeyin ileri ki 2 yada 3 bölüm sonunda o burun kanaması O-LA-CAKK bay bay noddle'larım 🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou benim ruh eşim mi !?Bakudeku
FanficGençlik bu benim ilk hikaye denemem umarım güzel olur ve umarım beni seversiniz ve bu hikayede açıklamak gerekirse katsuki DEKU'YA kötü davranmıyor ve sadece okulda sinirlendiği zaman dekuya sadece hakaret ediyordu liseye geçince işler değişti......