Herkes sabah olunca havuza gitmişti kimi hava atıyordu (mineta) kimi ise havuzda yüzüyordu en sonunda mina: Hadi yüzme yarışı yapalım" herkes kabul etti ve tabii bakugou kazandı 🤠 neyse gülüşmeler ve eğlencelerle geçen bi yaz tatilinin son gününde mina ortaya bi fikir attı " Hadi son günde içelim " bazıları kabul etti bazıları zar zor ikna oldu bazıları ise gelmedi zar zorda olsa gelenler ve zaten gitmeye hazır olanlar "Bakugou, midoriya, mina,ochako,tsui,krishima,sero,denki,shoto,momo ve jurio " herkes hazırlandı ve gittiler herkes içiyordu ama azar azar Iida ve shoto neredeyse hiç içmedi çünkü eve dönerken arkadaşlarına hakim olmaları lazımdı mina çıka geldi ve "Hadi Dc oynayalım!" herkes kabul etti ve oyun başladı mina aklından hep bakudeku kirikami falan geçiyordu oyun başladı 2 , 3 çevirmeden sonra sıra bakugou ve mina'ya geldi mina pis bir şekilde sırıttı ve zaten sarhoş olan bakugou'ya " Sevgilini öp! "dedi herkes onlara bakarken midoriya kızardı bakugou ise dudağına yapıştı öptü ve geri çekildi. şişe bu sefer kirishima ve sero'ya geldi sero söyledi " Denki'yi öp! zaten siz yenisiniz. "kirishima utandı ama yinede öptü herkes tebrik etti ve bu sefer ise mina midoriya'ya sordu " Bakugou ile..... CENNETTE 10 DAKİKA!!" midoriya kızardı ve reddetti mina eğer yapmazsa ceza vereceğini söyledi ve ikisini odaya kapatıp " 10 dakika sonra geleceğim siz eylenin " mina gitti ve az da olsa sarhoş olan bakugou dekuyu öpmeye başladı. deku kızardı ve itleyerek "bana söz verdin...." bakugou deku'ya baktı ve " İzin ver sadece 10 dk var zaten o zamana kadar fazla birşey yapamam zaten " deku istemesede biraz karşılık verdi ileriye gitmesin diye onu oyalamaya başladı ama bakugou biraz ileri gitmeye başladı tam kapağını çıkaracaktı ki mina istemsizce kapının kilidini açtı ve merakla " zaman doldu cennet güzel miydi? deku." deku kızardı ama "kapıyı çalmasaydın beni orada yerdi " deyince herkes güldü ve devam etti. şimdi ise bakugou mina'ya soruyordu ve sordu" d mi c mi? " tabiki C!" herkes bakugou'ya baktı "o zaman sero'yu öp " dedi bakugou mina kızardı ama gidip sero'yu yanaktan öptü bakugou kızdı ve " yanak değil dudaktan bakalım belki ruh eşin odur ?! " mina istemesede öptü ve bi parlama ile herkes şaşırdı ruh eşi sero'du! herkes en sonunda bu kadarının yettiğine karar verip otel odasına geri gittiler ve eşyaları toplayıp yattılar çünkü yarın dönüyorlardı ve 2 ay sonra okullar kazanıyordu 15 tatil geliyordu çünkü AA tabi bide cadılar bayramı vardı. herkes yarın eve dönmek için uyudu ve hava limanına yetişmek için yattı sabah ise uçak biletleri ile uçağı geçtiler kirishima denki ile deku bakugou ile tadoroki momo ile mina ise sero ile oturuyordu ha tabi bide ochako ve tsui vardı. yol boyunca akşam eğlenenlerin hepsi uyudu. Şehre vardıklarında hepsi evlerine dönmüş ve aileleri ile biraz zaman geçirmişti mina ve sero'nun aileleri gözlerini görmüş ve kim olduğunu sorunca hikâyenin bi kısmını duymuşlardı. Herkes okula döndüğünde eğitime devam ettiler bir gün eğitim sırasında okula villian'lar saldırdı ve kargaşa çıkardı ama kahramanlar villian'ları geri püskürtmüş ve birini yakalamışlar'dı yakalanan kişi kugagiri 'di zarar vermesin veya portal açmasın diye özgünlüğünü sildiklerinde herkes şaşırmış aizawa ise ağlamaya başlamıştı o kişi yıllar önce öldü sandığı Shirakumo idi Aizawa ağlayarak konuştu hafızası gitmiş arkadaşı ile gözleri hala yaşarıyordu" sen yaşıyosun.... " çocuk hala sinirli bir şekilde bırakın beni diye bağıran arkadaşına bi an durdu ve aizawa'ya bakıp düşündü " Neden sesin tanıdık bilmiyorum. AMA BENİ BIRAKIN!" Aizawa oradaki insanlara sordu "hafızası nasıl geri gelir " biri çıka geldi bi yolu olduğunu ancak tehlikeli olabileceğinden bahsetti aizawa ise devam etti " ne olduğunu söyle yeterli hatırlasın " adam iç çekti ve devam etti "Shirakuma'nun hafızası geri gelmesi için onu hep mutlu olduğu yerleri hatırlatmanız lazım ve onunda istemesi gerek ayrıca hafızası geri gelince ona sormamız gereken sorular var " aizawa onayladı ve okula geri döndü öğrenciler merakla aizawa'ya soru soruyordu "o kötü adam kimmiş! " " peki neden saldırdı!?" aizawa hepsini geri çekti ve "herkes yurda dönsün!" dedi. Sinirli bir sesle herkes dediğini yaptı ve yurda döndü sevgili olan bazıları odalarına gitti bazıları oturdu TV seyretti. zaten cadılar bayramı yaklaşıyordu ama bu olaylar olduktan sonra biraz dinlenmek istediler yani kutliyacaklardı tabi ama önce hafızası getirilmesi gereken biri var diye düşündü herkes...
bu üstü bi ben mi istiyorum lan neyse
Umarım beğenirsiniz ve güzel bir bölüm olmuştur arada böyle aksiyon yapalım dedim ama siz bilirsiniz evett benim BIG NODDLE'LARIM beğenmeyi yorum atmayı unutmayın iyi günler dilerim 🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🍜🥦💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou benim ruh eşim mi !?Bakudeku
Fiksi PenggemarGençlik bu benim ilk hikaye denemem umarım güzel olur ve umarım beni seversiniz ve bu hikayede açıklamak gerekirse katsuki DEKU'YA kötü davranmıyor ve sadece okulda sinirlendiği zaman dekuya sadece hakaret ediyordu liseye geçince işler değişti......